P-R-E-M-I-U!!! Geaninei şi lui Cristian… şi… :)

PREMIU DE TOAMNĂ!AM PRIMIT, LA FIX ORA 1 A.M. PREMIUL DE TOAMNĂ !

de la BELLE DE JOUR

MULŢUMESC!

Să-l dau mai departe trebuie. L-aş da şi îl ŞI dau, în gînd …

TUTUROR!

V O U Ă…

E U…

Gîndurile…  gîndurilor.


Premii?

Instinctul... m-a teleportat exact unde trebuiau  dăruite Premii de toamnă şi flori.

GEANINA şi CRISTIAN :lol: Sunt, cred, printre primii care a aflat :lol:

După toată minunata nebunie biţată a IUBIRII LORVESTEA

AŞA ÎNCÎT PREMIUL TOAMNEI , primit de mine fără să-l merit(cred), îl dăruiesc IUBIRII!

SĂ FIŢI FERICIŢI ŞI SĂ VĂ IUBIŢI MEREU EGAL ŞI FĂRĂ PAUZE!

Nu sunt inspirată, în mintea mea nu-i decît NICHITA, la ora asta.

IUBIŢI-VĂ MULT!

Şi… LINIŞTE


19 gânduri despre “P-R-E-M-I-U!!! Geaninei şi lui Cristian… şi… :)

  1. Draga CELLA,vad ca ai dat premiul celor doi indragostiti.Nu-i nimic daca il dau si eu lor…dragostea merita toate premiile din lume.
    Un weekend calduros chiar daca ploua !

    1. Păi, uite că nu ai scăpat nici de melodia care ți-a întors noaptea pe dos…c est la vie! Acum trebuie s-o mai asculți odată! ;)

      1. Ce mica-i lumea, CELLA, am citit ce ai scris despre ferestre-vrabiute, foarte frumos..eu, banalitatea in persoana!
        P.S. Ma gandesc sa STERG blogul azi. Pup! :P

        1. Mi,
          te rog să nu mă faci să mă sinucid în direct, da?
          ce ai cu blogul? ţi-am mai zis de atîtea ori… lumea asta-i altfel
          lasă blogul în pace, e minunat
          Mi, te rog eu! stai să mă încălzesc niţel că-s bocnă, încă, zici că tot frigul lumii-i în mine
          of, doamne, opreşte-te, da?

          1. Auzi, sa nu mai zici ca-ti place toamna, ca uite: nimic nu te mai poate incalzi!
            AZI iar am fost la Mall, am mai luat un ceai de la Carturesti, asta e chiar floare, de caramel si plante foarte aromate, sublim. Iti daruiesc o ceasca, fierbinte, aburinda…te-ai incalzit? ;)

            1. Mi,
              nu are ce să mă mai încălzească
              acolo unde-i frigul meu sunt vraişte şi uşi şi ferestre şi bate crivăţ… siberian… :(
              altfel, m-am încălzit… lemnele-s uscate, dau căldură bună, am luat un paracetamol şi mi-am pus cipicii de lînă
              bun ceaiul tău, îmi place aşa mult cum sună C-Ă-R-T-U-R-E-Ş-T-I :lol:
              FOARTE FAIN SUNĂ; e o manie a mea să mă joc aşa cu acele cuvinte care-mi plac, ştii… le desfac, le refac, multtt îmi plac sunetele
              ăsta are clinchete, le auzi? zi pe litere… vai… ce-mi place
              ador toamna ;)
              se bea mult ceai şi eu abia (re)ânvăţ … ăia la birou cred că m-am scrîntit :lol:

                1. Mi, las că eu le editez cînd ajung aici, eram plecată puţin ;)
                  super dulcică, ai de ce fi mîndră, oricum o ştiam deja… o adevărată PRINŢESĂ
                  are şi cui semăna, să nu fim modeşti da? ;)
                  pup înapoi pe amîndouă şi pe Serafina, normal!

  2. CELLA, vino să vezi ce surpriză ne-a făcut Gabi, am publicat video-ul și … o filă din noua mea carte, în aveampremieră! Să fie cu noroc și succes!Am emoții. :P

      1. Pai, sterge unul, parca-s balbaito-isterica, no zau asa!
        GABI a facut SINGURA tot, si pentru mine surpriza a fost totala si sublima. De aceea i-am daruit o fila din viitoarea mea carte, asa ceva NU am mai facut pana azi! Merita!

Lasă un răspuns

