Fragmente(rare)de Taceri…

dreams are dreamsLui GĂBILUTZA, ştiu eu pentru ce; pe „lîngă  aceea”, am reluat şi cîteva dintre EXERCIŢII...

şi mi-am notat de mînă, în agenda care e, din poemul care-i aparţine Tu nu eşti aici:

„dacă îţi va veni vreodată să ucizi
omoară-ţi lacrimile.”

MIRELEI şi X-ei pentru că m-au „învăţat ” LECŢIA PĂPĂDIEI„: MULŢUMESC!

Ştiu că am pus un „l”…(în plus) am să-mi schimb dioptriile, cred. Şi nu, n-am uitat-o pe SONTANIA doar că ea e mult (mai)specială, mă tem(?)… este o toamnă aiurea, nu-ţi uita fularul(cu mine nevorbesc).

Şi… am o MANTRA nou nouţă(„primită”de la o femeie de 28 de ani bolnavă de cancer):

I am the Sky, Nothing can touch me!

17 gânduri despre “Fragmente(rare)de Taceri…

    1. Găbiţa.
      chiar am una, mai rar aşa ceva, dimineaţăăăăăăăăăăăă mai stai, mai sta… ola, ola!
      aş fi în tare să ucid dacă ar îndrăzni careva să mi-o strice

    1. Prietene N.C, iartă-mi neprotocolaritatea(ca să zic aşa)… că am un chef nebun să fiu şi mai anapoda decît anapoda azi(habar n-am încă de ce ;) ) cu sufletul sunt în reparaţii capitale momentan da’ se lucrează(mai bine zis mă lucrează) meşteri mari calfe şi zidari
      mai vedem… ce-o ieşi dacă nu om împietri
      parcă poţi şti…
      iaca, un ceai şi-o frecţie de noapte la un neuron de lemn
      există minuni?
      casc „ochii”, mai ştii…
      cartea lu’matale o citesc, ştii bine, da’ la mine asta cu „viaţa împreună” are nişte traduceri… hm… să zic doar: anapoda
      nu dezvolt că… mi-a venit ciocănitoarea-n măr şi iar tre’să stau pîndă cu aparatul doar doar oi reuşi „s-o prind”
      frumoasă zi, înapoi şi multă, multă sănătate

    1. Malina,
      cum ştim bine amîndouă, ne-am „văzut” în perioadele de tăceri…
      rămîn la credinţa mea că Cineva îţi dă încercări doar după putinţa evoluţiei tale, alături de ele şi ajutorul să le treci, ori nu
      restul e doar al tău… tot restul
      nu ştii dar m-am gîndit de multe ori aşa cum fac cînd îmi compar neputinţele: dacă ea a putut, pot şi eu…
      eu ce am? nimic
      aşadar: ajut!
      lumina fără întuneric ce-i? zic truisme, iar: întunericul nu există, e doar absenţa luminii…
      fac filosofie de doi bani, ştiu… dar…

  1. Cred că ştiu cu ce sau cu cine să îl asociez, de fapt, pe Beathoven…restul, pioasă tăcere…
    Cu păpădia, la mine a fost ceva de moment, aşa am simţit, să ştii!
    Numai bine, draga Cella…

    1. Mi,
      B, doar mi-a amorţit frigul din suflet… mai e mult, pînă departe
      seara e rece şi străină, toamna-i aiurea şi perfecţiunea efemerului păpădiei o să-mi rămînă probabil singura amintire
      uneori ce simţi într-un moment poate însemna mult… pentru un altul, străin, care e doar în trecere şi aude
      doar numai bine Mi, doar numai bine…

Lasă un răspuns

