Taceri…

Slavă ţie, Doamne, pentru-această noapte
Somnul meu în unda lunii s-a scăldat,
În abisul nopţii visu-nmiresmat
Mi-a cules miresme de naramze coapte
Slavă ţie, Doamne, pentr-această noapte.

A lăsat un înger porţile deschise,
Cântec fără sunet se-auzea-n sobor,
Unduiau azurul aripi fără zbor,
În abisul nopţii năzarit în vise
A lăsat un înger porţile deschise.

Doamne, dă aevea pacea ta cerească,
Care întăreşte din fricoşi profeţi,
Măduva ce-mpinge seva să-nflorească,
Doamne, dă-mi aevea pacea cea cerească.

Pacea lumii zace pe vărsări de sânge,
Şi rodeşte bobul viitoarei uri,
Pacea ta răsfrange Raiul în făpturi
Cel înfrant e-o jele care frânge,
Pacea lumii zace pe vărsări de sânge.

Varianta inedita (sursa Părintele Filaret Gămălău,fost condamnat la moarte, coleg de celulă cu Nichifor Crainic in Penitenciarul Aiud. Varianta este cea memorată în închisoare de Părintele Filaret Gămălău)


10 gânduri despre “Taceri…

    1. Daurel,
      eu, MULŢUMESC
      spunea D.L.”găsesc speranţa în cele mai negre dintre zile, şi mă concentrez în cele mai fericite. Eu nu judec universul;Fii bun ori de cate ori e posibil. Si e posibil intotdeauna”

    1. cele bune şi ţie Flavius
      atunci cînd măruntele noastre deznădejdi ne orbesc e bine să avem amintiri de dureri advărate, să ne putem înfrînge trufia că am însemna ceva…
      zdărnicie… toate-s doar fum şi cenuşă iar noi… nişte jucării ale sorţii

Lasă un răspuns

