Diverse

NIMIC

Vă vine să credeţi că şi brazii se pot usca pe picioare în mijlocul vieţii?

Oare ei ştiu ce înseamnă „să mori de inimă rea”?

Am o problemă disperată(ce aiurea sună, ce exprimare măi dragă): mă ajută şi pe mine cineva cu o traducere cumsecade a măcar unui poem de-al lui BYRON?

X- mi-am onorat  promisiunea! caută la 18.09.2009

Chiar nu vrea nimeni ISTORIA UNIVERSALĂ?

M-am ocupat cu ASTA, documentare, nimic important.

Şi cu ASTA, am citit altele mult mai „bune”. Auzi, înţelepţii, ce (ne)au zis ei, nouă, profanilor:

Viziunea ta va deveni clară numai atunci când vei privi în inima ta. Cine priveşte în exterior, visează. Cine priveşte în interiorul său, se trezeşte.
Jung

Hm, mai vedem… eu ce maica mea mă mai fac acuma cu visele?

DECLÍC, declicuri, s.n. Dispozitiv format dintr-o pârghie cu un cârlig la capăt, care permite eliberarea unei piese imobilizate în raport cu o alta. – Din fr. déclic.
CELLA- regăsită în singurătate

ADDENDA! de 25.09.2009

O IDEE, nu ştiu a cui dar mi se pare faină, BÎZA CA SPORT NAŢIONAL ! SUBSCRIU ÎNCÎNTATĂ!

MERCI CĂ M-AŢI BĂGAT ÎN SEAMĂ ;)

Am primit link în bucătăria LOCului, cum altfel, că acolo mi se întîmplă lucruri minunate(să nu exagerăm, nu tot timpul, dar să primim şi să mulţumim)

16 gânduri despre “Diverse

  1. Draga mea draga, Jung zice bine. Ca sa visezi, trebuie mai intai sa fii treaz. Adica pentru a avea viziunea, nu fictiunea, si a o implini, nu te mai agati de „exterior”, de iluzoriu: conditii, circumstante, fapte si promisiuni ale altora, chiar si de resurse – oameni, locuri, invataturi. Ramane doar in inima ta visul curat si calea (caile) implinirii lui.
    Liber la visare, draga mea. Visarea aia constienta…
    Cam despre asta invat si eu de aproape un an. Mai am un pic pana sa ma lamuresc de tot…
    O sa vad si ce o sa povesteasca Robert Moss, in octombrie, in seminarul lui despre Dream Work. Si iti povestesc si tie, daca vei dori.

    1. MIKKA,
      ei, ştiu ce zice… că zice, doar mă prefac şi eu acolo unde nu prea-mi convine
      vreau să-mi povesteşti deşi, în mare, cam ştiu conferinţele lui R.M. aveam pe undeva şi nişte linkuri, îs mult prea ameţită să le caut…

  2. Pasare de noapte ce esti, unde umbli cat e ziua de lunga? Ai fost in padurea de brazi…sigur…;)
    Cella, mi-am pus protectie pentru textele originale si creatia artistica proprie, a Enyei si a mea, am fost sfatuita si cred ca e mai bine asa (am gasit un fragment copiat din „Parfumul, o provocare” intr-o revista si nu e bine, asa ca am luat masuri! Mai treci pe la mine! ;)

    1. Mi,
      hi,hi,hi… ai ghicit
      am fost bine şi ştii ceva: rusul a cîştigat; am avut o revelaţie în seara asta, era şi cazul
      ultima şi singua oară mi-a luat vre-o 9 ani, aplauze,
      mă bucur pentru tine şi Enya, că ai avut „măsurătorul” la tine, vin neapărat, un bob zăbavă că am ceva în lucru ;)

        1. să mă vezi pe mine, numai că nu sar într-un picior ;)
          mă (re)apuc de ghiduşii, mi-era chiar dor de mine
          dă-le-ncolo de vise, am luat o pauză: de indiferenţă

  3. Nu stiu ce sa cred despre afirmatia lui Yung.Incerc s-o rasucesc pe toate partile ca sa inteleg si daca are sau nu dreptate..Desi pare simplu,mie mi se pare foarte complicat.
    Spui ca inca nu stii ce sa faci cu cartea?
    ce-ar fi s-o donezi la o scoala sau o casa de copii?Sunt sigura ca le-ar placea sa citeasca o astfel de carte si chiar ar retine ce citesc si vad.
    Noapte buna!

    1. Gabi,
      Yung are dreptate, nu am pus citatul degeaba ;)
      cartea e a OANEI :lol:
      noapte senină înapoi, minunat s.tău de azi, m-a încîntat

    1. cînd l-am fotografiat gîndul meu era la cei care (ne)trăiesc adică par vii între oameni dar de fapt sunt goi şi pustii pe dinlăuntru…
      mă rog, mă gîndeam la multe
      pun aici anumite lucruri să mi le amintesc cîndva, poate(un fel de jurnal a ceea ce nu scriu de fapt decît în alte jurnale)

  4. Stii cum e asta, Cella? Am vazut brazi la tine pe blog si brusc mi-a venit sa pun mana pe barda, sunt cu picioarele-n sus si-astept sa-mi ninga in nari. Poti pune tu o vorba buna acolo unde trebuie? Pana te hotarasti, ia o piesa! Merge cu vin fiert si bunda de miel… :)

Lasă un răspuns

