De MUSAI, adică de(şi cu) mult drag :)

SE DEDICĂ LANTERNATIVEI

PENTRU ANIVERSAREA ZILEI DE AZI

TOM WAITS

„Compozitor, poet şi actor american. Vocea sa particulară a fost descrisă ca fiind „înecată într-un butoi de whiskey, atârnată la afumat pentru căteva luni si apoi călcata de o maşină”. Muzica sa combină blues, jazz, rock si alternativ. Waits a compus coloana sonoră a unor filme („Night on Earth„, precum şi opera „The Black Rider„). Cariera sa include roluri in filmele „Down by Law„,  „The Fisher King” („Regele pescar”, regia Terry Gilliam), „Bram Stoker’s Dracula”. În 1980 s-a căsătorit cu Kathleen Brennan, care i-a devenit şi colaboratoare la majoritatea proiectelor muzicale.

Tom+Waits

Tom+Waits

Tom+Waits+tomTom-Waits

Tom Waits Junk

Tom Waits


Tom Waits anthology

Tom Waits

BONUS

ADA MILEA

“Quijote:
Ar cam fi timpul sa plecăm
Ar cam fi timpul să luptăm!
Ar cam fi timpul să salvăm ce se mai poate salva,
Să visăm ce se mai poate visa,
Să vindecăm ce se mai poate vindeca!
Sancho! gloria ne cheamă la luptă!
Shancho! nu se discută!

Sancho:
Eu sunt un om paşnic, mi-e frică să nu mor
Şi dacă plec de-acasă o sa mi se facă dor

Quijote:
Sancho… nu fi nepăsător
Ascultă durerile lumii cum strigă AJUTOOOOR!
Ascultă durerile lumii ţipând: Ajutor! Ajutor! Ajutor!
Spune-mi că vii
Dar dacă nu vii
Sigur, singur, părăsit şi trist
Undeva voi muri
Dar ţine cont că undeva
O insulă aşteaptă să fie a ta
Trebuie doar s-o gaseşti, s-o cucereşti, s-o stăpâneşti… “
(Ada Milea- Quijote-Scriu. Plecarea)

Tom Waits-Tree

19 gânduri despre “De MUSAI, adică de(şi cu) mult drag :)

  1. Să visăm ce se mai poate visa – ce frumos. A ramas atat de mult de visat, de imbratisat, de sarutat, de adorat. Bine ca avem „insule” ce ne asteapta…

    Multumesc pentru dedicatie ^.^

  2. Da, insule exista, trebuie sa le descoperim pe hartile drumurilor noastre…
    Ce interesant ca mult cantatul „dor” rimeaza atat de bine cu „mor”!
    Speciala dedicatia ta, dar ne-ai obisnuit deja :)

    1. Cora,
      celor speciali mie doar EU! :lol:
      încet, încet, vă obişnuiţi că sunt doar aşa cum sunt, sinceră
      şi asta e darul meu, al vostru pentru mine
      eu am găsit Insula … în vis…
      de ce trebuia să mă trezesc?… acolo, unde valurile se iubesc cu nisipul sărutîndu-se-n spume albe am găsit şi-am pierdut…
      fantoma sufletului bîntuie o Insulă de unde a fost alungată… am pierdut harta, nu mai găsesc drumul spre ea, nu mai am vise(?) :(

    1. Gabi,
      sunt atîtea şi atîţia despre care nu ştim; e unul dintre motivele pentru care bîntui prin virtual, nu mă satur să aflu
      sper că-ţi place T.W.
      e greu(mie) să-i dăruiesc ceva Lanternativei
      am ales T.W şi A.M. că-mi plac mie mult deşi în materie de dăruit indicat e să dăruieşti ce-i place aceluia… mai greu, în virtual ;)
      merci de link, merge!

      1. Da’n-am zis ca nu-mi place! ;)
        Auzi, CELLA! Va trebui sa bei ceai si sa il combini cu bucatele de zahar cubic: asa fac si rusii! ;) Rus FARA ceai??? Nooo! Cella, pai ce facem!? :)

        1. Mi,
          tu n-ai de unde şti, tocmai din pricina Rusului am renunţat la ceai
          şi… ruşii beau extrem de rar ceaiul cu zahăr :lol: ăia pe care-i ştiu eu niciodată
          hai, fac o excepţie că nu aveai de unde şti: ai samovar şi pahare înalte în suporturi de argint? :-P

    1. Flavius,
      Ada Milea nu?
      ei… Lanternativa e dificil de dăruit, el mi-a dedicat mie postarea cu BIBER…
      azi şi-a închis comentariile şi iar… muzică din stele
      trebuia să-l „dedic” pentru anul de încîntări pe care ni le-a oferit şi o face mereu
      seară minunată înapoi neobositule, te-am salutat în multe locuri azi :lol:

Lasă un răspuns

