Tablouri şi note…

zdzislaw beksinskiZdzislaw Beksinski, curentul  Fantastico-Realistzdzislaw beksinsk

Varşovia, 22 feb 2005/Rompres/ – Pictorul şi fotograful polonez Zdzislaw Beksinski, în vîrstă de 76 de ani, reprezentant de seamă al artei fantastice, a fost ucis cu 17 lovituri de cuţit în locuinţa sa din Varşovia, a indicat poliţia locală, relatează AFP. „Cadavrul său a fost descoperit de membrii familiei, Purta urmele a numeroase lovituri de cuţit”,(…)
Născut la 24 februarie 1929 la Sanok (sud-est) artistul a fost cunoscut în special pentru operele sale expresioniste fantastice, viziunile apocaliptice şi abstracte. În ultimii ani, el s-a dedicat graficii pentru calculator.(din presa vremii)
MULŢUMESC
LANTERNATIVA pentru încă un DAR
Citiţi AICI
_
ADDENDA DE ORA 18 p.m.:
faceţi abstaracţie de „decor”, face parte din terapie ;)
voi puteţi zice orice altceva fără legătură cu „tema mea” care azi a fost descrierea cauzei(întru eliminare)
mă văd obligată să vă dau un impuls pozitiv pentru că vă văd(tăcuţilor) nehotărîţi
chiar sunt bine, n-am nici o problemă şi ceea ce vedeţi nu-i adevărat, am început să ghiduşesc iar şi am hălăduit prin locuri extrem de interesante azi(am fîn proaspăt din căpiţă de munte… sîc, sîc :lol: )
voi?
e vineri şi-i zi de filme
Oana!!! ai văzut „Antichrist-ul? cu Willem Dafoe(pr.2009)
nu găsesc subtitrarea nicăieri, dă-mi-o dacă o ai plzzzz
30 de gânduri despre “Tablouri şi note…

  1. Sarut mana Cella si bine te-am gasit! Acest gen de arta, pentru mine intra in categoria „ciudatenii”: eu stiu, poate sa fie pentru ca sunt mai de moda veche? O zi minunata!

    1. Nea Costache,
      bine ai revenit, mă bucur să te găsesc aici şi-mi cer iertare pentru „timpul meu” în care m-ai găsit
      nu, nu eşti matale de modă veche e o stare a mea acum
      poate-mi trece
      bolile sunt de mai multe feluri
      ai trecut cu bine una fizică, grea, eu încerc să trec una a sufletului, la fel de grea poate…
      atîta doar, eu nu am iubirea care pe mata te-a ajutat să răzbeşti
      în rest… zile minunate? în amintiri, dar pe astea nu le mai ţin minte
      poate-oi avea, cîndva
      mulţumesc de trecere şi multă sănătate

    1. – X –
      pe mine nici atît, era doar cel mai pun portret pe care „I L”-am găsit, atît şi nimic mai mult ;)
      mai ales că sunt inclusă şi eu

    2. Schelete nu intalnesti doar in picturi. Si in lumea reala sunt destule. Mai multe decat noi. Calcam peste ele in fiecare zi. Pana in ziua cand altii vor calca peste noi…

      Zdzislaw a fost un vizionar pe care oamenii mari l-ar putea numi, lejer, sociofob si mizantrop. Caci ei nu stiu ca In hoc signo vinces e doar un cantec de leagan [http://www.gnosis.art.pl/iluminatornia/sztuka_o_inspiracji/zdzislaw_beksinski/zdzislaw_beksinski_1974_2.jpg]

      Dar, in fond, cui ii pasa?!

      P.S. 17 împunsaturi de cutit au fost.

      1. L
        eram la tine cotrobăind după…
        aici este chiar un schelet din lumea reală
        dă-mi link-ul ăla că am căutat pînă mi s-a făcut rău(zicea X ca ai o postare cu… )
        mie îmi pasă… dar cui îi pasă?
        p.s.-merci,am completat

          1. L
            MERCI!
            şi pentru regalul muzical de azi(Missa sopra Ecco sì beato giorno), ternul de la birou mi s-a transformat într-o zi cu totul specială, căştile au fost fericite şi la fel şi „munca mea”
            p.s.-ai să te superi dacă din vreme-n vreme dau link-uri spre tine? mi se pare aiurea să nu citească şi alţii
            ăsta îl po pune?
            nu mă supăr dacă zici nu

    1. Adrian.
      azi sunt violentă de sar capacele în jurul meu… da’ fac o excepţie pentru tine şi mă uit
      un imbecil, pe care nu-l numesc, mi-a făcut greaţă de chestia aia cu netlogul şi tot restul formelor de „socializare” pentru impotenţi şi frustraţi(de ambele sexe)
      voi bărbaţii chiar nu mai puteţi fără cretine de piţeli şi biţi? măcar pe blog te ştie lumea… tîmpeniile alea, unde mi-au făcut şi mie „surprize” fără să am habar „amicii” sunt chiar nişte cretinisme pentru puşti şi tot soiul de ciudaţi, fără supărare-părerea mea(nu le pot şterge şi dacă i-aş şti pe ăia care mi le-au făcut vai mama lor… urmează să mă ocup de „problemă”)
      m-am scîrbit: ştiu unu’ care are nevastă şi se dă lovit în toate felurile şi pe toate cretinismele alea…
      mă. dacă n-ai sînge în instalaţie du-te şi spînzură-te(asta-i aşa, să mă răcoresc :lol: că fiecare-şi bate joc de viaţa lui cum îl taie capul)
      deci: mă uit să văd care-i treaba cu aia
      nu-s eu violentă, doar mă ştii, da’ azi mai că aş trage un toc de bătaie unora(ca aia din clipul care a fost la Badea aseară :lol: )

    1. OANA
      dacă-ţi plac mai pun că am la greu
      poţi găsi şi în link galeria cu încă altele, am pus doar portretul individului aici, ce zici seamănă? ;)

    1. Oana,
      NU!!!
      să nu mai zici asta niciodată
      este EL şi ştiu ce zic, că-l cunosc bine
      pînă azi n-am îndrăznit să vi-l arăt dar acuma nici nu mai contează

          1. Adrian,
            tu l-ai invocat :-P n-ai decît să-ţi răspunzi
            din punctul meu de vedere e doar un cuvînt(fără formă şi mai ales fără fond) NU EXISTĂ!
            voi, oamenii trebuia să vă ascundeţi după un cuvînt şi l-aţi inventat pe ăsta folosindu-l la întîmplare şi pentru a vă numi prin el tot felul de acţiuni, mai ales în numele lui şi pe seama lui :lol:
            bagă-te-n cisterna cu filosofie să vezi cum mai ieşi de-acolo :roll:
            dacă găseşti tu pe careva să dea o definiţie pe care eu să o accept, te aştept cu mult interes :lol:

  2. Poate Kant,Schopenhauer si alte somitati de astea s-ar incumeta sa defineasca „Adevarul”. Eu nu vad decat antonimul lui.
    Faina exprimarea „Cisterna cu filozofie”.. :)

    1. auzi, dă-i în fasole pe toţi filsofii că îl pot defini pînă la epuizare
      îţi zic io filosofia mea, practică: NU EXISTĂ! punct! fiecare şi-l face şi desface pe al lui şi treaba celorlalţi îi să-l accepte ori să şi le impună pe ale lor
      adevăruri de găşti, adevăruri singure, adevăruri de toate neamurile, galaxii de adevăruri
      la,la,la… un cuvînt :lol:

  3. No bine… :) Eu am pomenit de Oana cand zicea de asemanarea scheletului din poza cu ea:) S-a vrut doar o intepatura din partea mea… :)

    1. Adrian,
      ţie n-au cum să-ţi iasă înţepăturile, nu eşti genul :lol:
      nu mai ai cum să te schimbi, scrie „bun” la tine pe frunte :-P

Lasă un răspuns

