Time aut! :)

Indiciu pe absenţa temporară.

Eu fac trierea candidaţilor. Doar v-am mai zis: nu mă las aleasă, niciodată!. Eu sunt cea care alege, întotdeauna, şi în ciuda oricăror aparenţe ;)

Psy(chology) :)

CUM SĂ ANGAJEZI OMUL POTRIVIT LA LOCUL POTRIVIT:
Se iau circa 100 cărămizi fără nici o aranjare prealabilă.
Se pun într-o cameră închisă, avînd doar o singură fereastră.

– Sunt trimişi 2-3 candidaţi în cameră şi se închide uşa…

Sunt lăsaţi acolo singuri timp  de 6 ore, apoi se analizează situaţia:

Dacă au numarat cărămizileSunt buni la departamentul Contabilitate.
Dacă le renumarăLa Audit.
Dacă au făcut un haos total Cărămizi peste tot – Inginerie.
Dacă au aranjat cărămizile într-o ordine straniePlanificare

Dacă aruncă unul în altul cu cărămiziOperaţii.

Dacă dorm Recepţie.
Dacă au spart cărămizile în bucăţi Tehnologia informaţiei.
Dacă stau de pomanăResurse umane

Dacă se jură că au încercat diferite combinaţii, deşi nici o cărămidă nu a fost mutată din locVînzări

Dacă au plecat deja acasă pentru ziua respectivăMarketing.
Dacă se uită pe fereastră Planificare strategică

Şi ultimii, dar nu cei din urmă:

Dacă stau de vorbă unul cu altul, dar cărămizile nu au fost atinse Felicitaţi-i!!! şi puneţi-i in TOP Management.

Merci! am să ţin cont!

O zi minunată şi specială vă doresc

ÎN PAUZE AM CONSILIERI PERSOALI CARE MĂ AJUTĂ ÎN PROBLEME DE „BALOTAJ”

12 gânduri despre “Time aut! :)

    1. lanternativa,
      Divizia U.F.O. ;) dar asta-i top secret, ne-am mai fentat aşa că nu declarăm posturi vacante în domenii unde pot dispărea misterios şi inexplicabil şi ele şi candidaţii
      nu mă trage de limbă că abia am văzut PUSH

  1. O propunere demna de studiat de catre conducerea unui hypermarket fara egal… :))
    Faini consilieri ti-ai luat… :) Da si pe mine ma consiliaza sa stii :P Uneori, cand ma plictisesc, mai cotrobaiesc in „arhiva de aur” din calculator si invariabil aleg un film cu Stan si Bran…

    1. păi bag-o în lucru(metoda ;) )
      păcat că nu au pe tub toate fazele consilierilor care mi le dau ei dar eu, cum am memoria brici, mi le amintesc la fix şi tare bine-mi prind :lol:

  2. Ar fi ca si cum as incerca sa comunic cu omul din Neandertahl.. :(
    Eu am reusit sa descarc de undeva, sa mor io daca mai stiu de unde, aproape toate filmele lor… :)

Lasă un răspuns

