Tablouri… azi: MUZA :)

chagallMARC CHAGALL- AUTOPORTRET CU MUZĂ

Sursă- GALERIE şi BIOGRAFIE ARTIST: AICI

17 gânduri despre “Tablouri… azi: MUZA :)

  1. Revenit-a ALBASTRUL la tine, dar ce…albastru!…sunt atenta la ochi. ;)
    Ai o dedicatie, la mine, am emotii: oi fi nimerit???
    Pup, CELLA!

    1. Mirela.
      tocmai eram la tine :lol:
      dedicaţia-i O.H. … subiectul e delicat şi nu-l pot trata aşa, la repezeală, pentru că e unul care „ne doare tare” ;)
      pup şi eu
      vezi că azi am o zi ceva mai complicată dar o să fiu cu un ochi vigilent şi pe aici,mai pe seară :lol:

    1. îmi place, mult!
      comentariul meu era legat de o problemă delicată: muzica de operă şi „strada”
      sunt unele lucruri pe care le „văd” altfel
      e mult de zis, o să „zic”, probabil într-o însemnare special dedicată subiectului ;)

  2. Ma bucur ca am descoperit acest tablou in Pinacoteca.C, deoarece nu-l aveam.
    Asa ca il voi lua la mine in arhiva.

    Lasa impresia unui eseu filozofic prin impartirea in patru parti si transformarea lui albastru in negru, trecind prin gri.

    Mare dreptate a avut Picasso cind afirma ca Chagall stie cu adevarat ce inseamna culoarea …

    Un sfirsit bun de saptamina … si astept sa vii cu tolba plina de noutati!

    1. – X –
      mulţumită să-ţi fiu de folos
      sunt sigură că într-o zi am să-l găsesc „povestit”, am să fiu ca de obicei încîntată să (te)citesc
      la fel şi ţie: sîmbătă şi duminică minunate
      PICASSO avea dreptate în (aproape)tot ce spunea ;)

  3. AM STERS DIN GRESEALA POSTUL , am dat Delete in loc de Edit…Niciodata nu scriu altfel decat direct si nu dau save draft! asa ca, gata. Am plecat la plimbare! ;)

    1. Mirela,
      lasă că nu eşti singura :lol:
      măcar pe tine are cine te depana, pe mine „prietenii blogosferici” nu m-ar ajuta nici să-mi dau cu o piatră-n cap

  4. ” pe mine “prietenii blogosferici” nu m-ar ajuta nici să-mi dau cu o piatră-n cap”

    ?, cred ca cineva (unii) te-a (-au) suparat tare.

    1. – X –
      da, mai degraba dezamagit ca sunt greu de suparat(doar prietenii ma pot supara si aia inseamna ca las porti deschise) din dezamagiri nu ma intoarc niciodata ca eu imi pierd increderea doar o data. nu cred in a doua sansa, alea-s povesti despre compromisuri si minciuni acceptate, nu-i „genul meu”

        1. nu mă încălzeşte şi nici răceşte ce crede tanda şi manda, sunt absolut indiferentă la satisfacţiile ori insatisfacţiile „neamului prost” oricît elitism i se pare că posedă
          la mîrlănie răspund într-un singur fel: ejectaceastă viaţă-i prea scurtă să-mi pierd timpul cu frustrările leliţelor şi mîrlănia mangafalelor
          am altele mai bune de făcut, multe :lol:

    2. Ei uit -X-, aici are dreptate. Eu pe CELLA o consider mai mult decat o „blogosferica”, dar aici puetem,totusi, sa cunoastem oameni pe care, daca ii vom cunoaste si in real, se pot dovedi prieteni. DAR numai daca transferam relatia in real. Omul trebuie privit in ochi! :)

      1. Mirela,
        prieteni am doar în real, de-o viaţă nu de conjunctură(ăia-s amici) iar în blogosferă îi numesc prieteni pe aceia care au atingeri sufleteşti, că aşa cum am mai spus cuvintele-s sărace şi lipsite de sens… la mine, deformaţie profesională probabil, contează doar faptele şi cîteva principii de la care nu abdic pentru nimeni şi nimic(mă respect mult prea mult şi nu am de gînd să pierd asta)
        deci, nu mă leg sufleteşte decît rarisim şi după nişte criterii absolut paradoxale care oricum nu ţin în nici un fel de virtual
        privirea, cum ştii, e un „criteriu” dintre acelea hotărîtoare(la mine)

Lasă un răspuns

