Tablouri… azi:CULORI :(

HENRI MATISSE

matisse

Manila Shawl

10 gânduri despre “Tablouri… azi:CULORI :(

    1. Mirela,
      dimineaţă era altceva… umbrele nopţii ;)
      X şi Trex m-au adus cu picioarele pe pămînt, dintre stele aşa că m-am hotîrît să rămîn la FEMEIA TOAMNEI(aşa-i zic eu acestei a lui, că e a unui a lui ;) )
      e rocchia Mi, în culorile toamnei, e şalul, aşezat de el … în culorile speranţei, e ea, cu bentiţa roşie, e privirea Mi, întotdeauna privirea din tablourile pe care le aleg ;) unde-i privirea? :lol: la rochie?, la şal?… în trecut? în prezent? Unde-? este?… şi tot aşa :lol:
      îţi povestesc pînă diseară despre tabloul ăsta(mine)
      (şi) MATISSE e UNIC!

      1. Povesteste-mi, povesteste-mi, ca povestesti foarte frumos! Rochia e in culorile toamnei, asa este, si e frumoasa. Privirea, atenta la ceva pe care eu nu il vad dar il pot presupune….Am gasit articolul pe care il cautai, la mine, cel cu consideratii despre arta! ;)

        1. Mirela,
          ţi-aş povesti dar nu public ;)
          e vorba, în poveste, despre o femeie aparent rece şi îngheţată o toamnă tîrzie cu chiciura prinsă de poalele rochiei care tace, frunze în vînt, privind în trecut, vezi că tablourile mele aproape nici unul nu are priviri(sunt înlăuntru, în trecut, în sinele lor… înstrăinate şi însingurate). cineva, ea… prezentul, poate viitorul din trecut, i-au aşezat peste rochia toamnei şal înflorat: VIAŢĂ :lol: … în păr poartă singurul semn către „ceilalţi”(înlăuntrul ei: roşu-iubirea, sufletul ei viu) … e singură dar puternică, nu-i cine să o recunoască… doar ea şi „ochii” celui care a pictat-o, cîndva, pentru mine ;)
          asta-i ce pot să-ţi spun, dar ştiu mult mai mult… tablourile mele vorbesc, mie, acesta… asprimea chipului… mult, mult mai mult

  1. CELLA draga, foarte mobilizator de energii si totusi relaxant tabloul acesta, ales de tine din creatia matissiana!
    Ar mai fi de remarcat fundalul cu accente indigo-violet, suprafata zugravita in teracot a podelei, dar mai ales atitudinea femeii, de luptatoare demna, mandra, oachesa, cu mainile in sold, contemplandu-se si meditand la efemerul clipei.
    Nu sunt sigura daca poarta sau nu cercei, dar are nota maxima de la mine ca s-a lasat surprinsa atat de sugestiv!

Lasă un răspuns

