Dedicaţie!Eu, mie… vouă!

Eu şi FLAVIUS ne-am întîlnit într-un gînd, într-o toamnă specială.

Nu mă aşteptam şi cu atît mai minunată a fost surpriza(deşi mie surprizele nu-mi plac, de nici un fel). Esenin e vinovat ;)

Am hotărît să-i adunăm în ea, în TOAMNA SPECIALĂ,  pe toţi aceia care o iubesc, în tot ce are ea minunat. La noi, trăiri ruseşti: în voci, culori, poeme, amintiri, sentimente. VIAŢĂ!

Ruşii au, pentru mine, TOATĂ puterea şi starea TOAMNEI MELE.

Puteţi contribui cu sugestii, primesc cu drag.

Dacă FLAVIUS a adunat la el melodii ruseşti şi voci minunate, eu am să încep(poate, dacă vă place, am să şi continui cu alte subiecte că slavă Domnului… )cu altceva. Din dorul meu de Rusia. Vis.

Azi, mie… vouă, cu toată dragostea:  GRANZII SUFLETULUI MEU ÎN DANS! ( baletul clasic RUS)

Din „sufletul meu rusesc”, robit culturii acestui popor special şi ANOTIMPULUI MEU: TOAMNA!

BALŞOIBALŞOI

Despre: AICI

Despre: AICI

Despre: AICI

Despre: AICI- ar trebuit să fie :( dar nimic să mă mulţumească despre PREFERATA MEA, aşa că TĂCERE!

PENTRU MIKKA, special, NATALIA… era „pregătită” la o postare dedicată doar minunii numită CARMEN dar cum nu vreau să plictisesc am renunţat la ea.

SITE OFICIAL SVETLANA ZAKHAROVA

––––––––––––

LA MULŢI ANI! IULIAN TĂNASE

MULŢUMESC!

Adora- Iulian Tănase

10 gânduri despre “Dedicaţie!Eu, mie… vouă!

  1. Cu Pavlova si Plisetskaya m-ai lovit in suflet, iar…(si toti ceilalti, dar cele doua sunt in topul topurilor!).
    Hai sa ne prefacem ca avem, pentru deseara, bilete la Balsoi, la o seara de ballet rusesc…deja ma simt mai bine! :P

    1. Mirela,
      am încercat să fiu cît mai sintetică, să nu plictisesc… dau doar repere, tu ştii ;)
      îi ador pe toţi, ce era să fac?, cum să fac?
      dacă ai şti cît mi-am dorit o seară la Balşoi :(
      nu am apucat niciodată, acolo biletele trebuiesc cumpărate cu luni înainte şi eu nu aveam cum şti cînd şi cum şi cît stau :(
      mare durere… de visat, mă ştii,sunt PRIMA! :lol:
      m-am visat de-atîtea ori în sala aceea, privindu-i că simt şi mirosul cortinei, văd uşorul praf, poantele îndoindu-se… tot…
      cînd am pus-o aici pe Maia, dansînd BOLERO–ul X s-a mirat… ştii cît m-a durut?
      oricum, sper să-i placă şi lui Flavius, ţie nu mă îndoiam că-ţi place :lol:
      mulţumesc de gînd bun
      pup :lol:

      1. Maia e sublima dansand Boleroul, Cred ca a fost UNICA atunci cand a colaborat cu Bejart, avea pe vremea aceea ceva ani, dar arata superb, o BALERINA in adevaratul sens al cuvantului. :P

  2. Draga mea draga, ce mi-ai facut? M-am incantat la tine, am fost si la Flavius, sa ma umplu de bucurie… asa, in „zi de lucru”, mai rar… De obicei imi ofer asa bunatati la zile mari, si acum iata, le-am primit.
    Toti sunt niste minuni…
    Uite si o”scanteioara”, cum imi place mie sa-i spun Nataliei Osipova, care ma uimeste si ma incanta:

    Pluteste ingereste…

    Inger si ingeri… Multime.
    Sarut aripile…
    Multumesc, dragoste!

    1. Mikka,
      suntem partu deja şi asta înseamnă bucurie, sufletul meu „rusesc” se bucură cum ştie el
      iubirea Geaninei şi a lui Cristian, bucurie!
      ce minunată poate fi viaţa în iubire… de lucruri mici ori mari, de bucurii simple, de oameni
      sărut înapoi draga mea

  3. Servus Cella…
    ce usor e sa dansezi chiar si cind nu sti a o face, pe un gînd, pe o frunză, pe un vers, pe o notă… minima condiţie, confirmat, pentru ca dansul să fie întreg, este să nu o faci singur… iar dacă sufletul aduce a mesteacăn aproape că ai învăţat şi paşii :) vă multumesc pentru această întîmplare, lui Esenin şi ţie ;)!
    o seară frumoasă

    1. Servus prietene,
      ţie şi gîndului tău bun
      atunci cînd ai ce avem noi cei care iubim poezia, muzica, tot ce poartă în suflet nici nu trebuie să ştii paşi… te duc ei singuri, ştiind
      la fel să fie şi seara ta şi toate serile toamnei
      şi să nu-mi mulţumeşti, în două împrejurări ale vieţii nu se mulţumeşte, Esenin ştia, noi învăţăm neuitîndu-l :lol:

Lasă un răspuns

