Tablouri- LEVITAN!

CELLA-ANOTIMPURI-Levitan-vesna bolsh voda

Sursa: AICI

Date despre ARTIST

E TOAMNA MEA… MESTECENII MĂ CAUTĂ, IUBIRILE MĂ GĂSESC, BINE AŢI VENIT: TRĂIESC!

16 gânduri despre “Tablouri- LEVITAN!

      1. ACU PE BUNE CA VREAU SA-MI PUN. DOAR CA LA MINE IN GRADINA VOR RASUNA MANELE :)
        shit, nu stiu de unde a ramas caps da mi-e lene sa sterg si sa scriu iar :P

        1. Trex,
          pă bune… chiar nu mă ştiu la manele, crezi ce vrei…
          doar sălcii natur, chiar în „fundul grădinii” şi muzică lăutărească
          am să fac poze la sălcii azi şi dacă vrei aşa serios îţi şi trimit(prin curierul nostru, ştii tu ;) )
          ştii că nu glumesc

  1. CELLA, e tabloul „Spring. High water” e adorabil! Am o poveste legata de acest tablou: in copilarie il aveam in casa, au am copilarit in casa particulara. Erau la moda niste fotocopii pe ceva caron tare, inramate cu rame subtiri, aurii, pareau chiar picturi, ma rog…era o copie oarecare, dar ma atragea irezistinbil acesta, a lui Levitan, ca mai aveam si Monet, si Delacroix , si Manet.Ce amintiri, uneori il priveam cate 10 minute nemiscata sau chiar mai mult. Pentru un copil, era mult. Am facut si schite color dupa el. Mi-ar placea sa ma plimb pe acolo, dar primvara, cand in Rusia infloresc narcisele si brandusele. Pana atunci, iata ca a venit toamna , afara e cam cald, dar e 1 septembrie. Am facut ce trebuia, maine depun hartia, fii alaturi de mine sufleteste, nu e chiat cel mai usor lucru!Ssa fie BINE!!!

    1. Mi,
      e o superbitate de tablou
      să nu-mi mai zici nume americane la ruşi că fac ca trenul :-P
      glumesc, îl ador tabloul ăsta, în general iubesc reflexiile (şi) în pictură… deşi oglinzile sunt rele tare în ezoterism, ar trebui să le ocolesc cît pot ;)
      normal că SUNT ALĂTURI DE TINE!!! , te îndoieşti? eiiii :lol:
      Doamne-ajută!

  2. P.S Multumesc, am speranta ca nu-mi va pune nimeni bete-n roate! Cat despre ezoterism, avem puncte destul de comune si aici, dar deocamdata am lasat subiectul deoparte. Interesant…Multumesc inca odata, ce sa fac, mereu ENGLEZII Si AMERICANII au galeriile cele mai vizitate si numele tablouriloe le scriu tot ei! ;)

    1. Mi,
      măi, am glumit :lol: nu o lua decît aşa, o să tot fac glume dar te avertizez: nu mă lua în serios, pun semn cînd glumesc ;)
      fară ezoterism pe bloguri: fuge lumea! :lol:
      ăla nu-i subiect pentru aici, îl vorbim în privat, nu-i nimeni destul de pregătit şi nici nu-i indicat pentru tratamente lejere ;)
      pe blog: încîntări de suflet şi priviri, atît! :lol:

          1. La ora la scriai asta…si au eram foarte trista, asera o persoana de „mare incredere” ma tradase urat de tot…Dar azi e o noua zi si demisia e depusa. Sa vedm acum, cum iau viata cea noua in piept si cum imi elibereaza ei actele, vor tergiversa, ca sunt furiosi, nevoie mare! Merci CELLA, D-zeu cu noi!

            1. Mirela,
              spune-mi ceva ce nu ştiu :(
              of, Doamne…poatemi-ai transmis starea ta, mi se întîmplă cînd mă gîndesc intens la cineva
              tot răul ăla o să fie spre bine, ştiu
              ai încredere, Este!!!

Lasă un răspuns

