GRĂDINILE mele… vouă!

STĂPÎNII GRĂDINILOR: TANO şi CAPICînd nu aveam „blog”(şi ce bine era) Oana m-a corupt(e singura care mă ştie convinge să fac ceva, aproape orice, virtual; ea m-a şi făcut să vorbesc în vidul ăsta, străin de mine, cîndva demult, parcă în altă viaţă) să  intru pe facebook. Nu, Oana nu convinge cu vorbe, nu pe mine ;) convinge prin nevorbe şi prin multe altele care sunt doar ale mele, nu le spun, nu le ştie nici măcar ea dar aşa-i în relaţiile dintre oameni. Ca în iubire, ai ori n-ai. Nu există cale de mijloc.

Mă pierd în explicaţii, ştiu, am o înclinaţie d-aia proustiană, ori balzaciană, ori ioncristoiană(în verbal, că în scris nu o are ;) ) de a lungi plăcinta.

Ziceam că am intrat pe facebook să văd fotografii de-ale Oanei( exemplu de „convins de către Oana„), şi acolo am rămas. Cum nu prea aveam treabă şi nici nu ştiam cu ce se mănîncă comunicarea în spaţiul acela, am început să postez fotografii. Am făcut, printre altele, un ciclu cu anotimpurile grădinilor(mele). Azi, primid mesaje pe facebook şi fiind şi ziua de răspuns la maill-uri neprofesionale, am revăzut „primăvara” şi mi s-a părut atît de stingheră că m-am apucat să selectez fotografii pentru vara grădinilor(ocolesccît pot anotimpul ăsta) . Şi dacă tot m-am apucat, azi fiind o zi ceva mai special-pozitivă, m-am gîndit să pun şi aici cîteva fotografii. Nu prea am poftă să zic ce-mi zumzăie prin cap aşa că fotografiile o să-mi înlocuiască vorbele pe care nu vreau să le spun.

Sîmbătă plină de iubire, vouă şi MULŢUMIRI pentru IERI

GRĂDINA "MARE"-VARAGRĂDINIŢA din curte-1- a copiilor: TANO, CAPI, SCAI şi a musafirilor lor :)GRĂDINA  MĂRULUI MEUGRĂDINA STRĂZII :)

10 gânduri despre “GRĂDINILE mele… vouă!

  1. Da, dar cat de frumos e facebook-ul, si cat de anonim poti ramane de-ti doresti! :D Cella, mie sa nu-mi mai multumesti niciodata, ca ma enervezi. Da?

  2. Cea mai mare nostalgie si poate, amintire de…deja vu deja veccu…este O GRADINA CU FLORI SI COPACI. Imi doresc mult una…ma multumesc cu balcoanele si Gradina Botanica.Si a socrilor…da nu-s ale mele. Ce scumpi sunt cateii! :P :P :P

    1. am fotografii cu el de mori, este o minune
      ştii ce limbuţă aspră are?
      se joacă toată ziua şi are un stil de a se pisicii… :lol:
      lădiţa cu nisip este acuma preocuparea noastră; luni trebuie să găim nisip special, l-am „terminat” :lol:

      1. Ei, şi tu, cum de nu ştiai de limbuţa delicios de aspră a pisicuţelor! (Ştiu, ai căţei!) Aşa îşi menţin dumnealor blăniţa curată şi mătăsoasă. Ce stil de a se picicii are? Nisip, adică Granule absorbante, găseşti la pet shop sau la orice metro, kaufland, de-astea. Unde sunt pozele? :P

Lasă un răspuns

