Nimic şi Tot

Azi am nimic. Este doar un cuvînt, nu vă luaţi după el, adică nu-l băgaţi în seamă prea mult. Repetaţi-l, ca mine, pînă îşi pierde sensul. Mie, mi-a pierdut mine(le). Mi-a făcut mult rău. Mult tare. Aşa că l-am prefăcut în TOT, şi acum nu mai am nimic. Simplu. Toate lucrurile complicate, cele mai complicate, sunt simple atunci cînd le-ai dovedit, le-ai desfăcut în părţile lor, le-ai risipit, le-ai adunat la loc. Da, cubism, ce mult îl iubesc pe Picasso. El m-a învăţat (şi)asta. Făcînd aşa termini cu ele, complicatele. Definitiv. Ăsta este alt cuvînt. Transformat şi el. Din ce? Nu-mi aduc aminte acum, că aşa vreau, nu că nu ştiu.

Azi nu am nici vorbe, nici culori, nici poeme.

Am nimic şi atît. Adică TOT.

Şi pentru că nu vreau să vă bat capul cu nimicurile mele, am să las aici LACĂTE.

Pentru dorinţe, pentru vise, pentru gîndurile voastre. Este jocul acela, poate îl ştiţi: îţi pui o dorinţă, încui lacătul, arunci cheia. Cîndva, cineva, găseşte cheia aruncată, poate. Oamenii se caută mereu, rar se (mai) şi găsesc. Chei? Să găseşti lacătul la care să le potriveşti. E doar un joc. De oameni mari(?!)

Cuvintele îi spun: soartă, destin, întîmplare… cuvinte. Doar cuvinte.

Nu, nu-i jocul îndrăgostiţilor care îşi încuie jurămintele şi aruncă cheia. Ăla-i un joc la care am renunţat. E un joc pentru adolescenţi. Frumos. Şi jocul şi ei.

Noi, aici, suntem doar visători. Uităm cinci minute de real, cine vrea ori poate, ne mai copilărim, mai jucăm din vreme-n vreme jocuri „de oameni mari”. Care-or fi alea? Ne mai jucăm reamintindu-ne inocenţa?

Gata, că o iau pe cîmpii… vorba cuiva… las lacătele, descurcaţi-vă azi cu ele. Aveţi grijă ce vă doriţi(ce truism, of doamne).

Eu am legat lacăt violet şi mi-am dorit, şi am visat, şi m-am gîndit mult la voi.


UITE, ASTA-I DORINŢA MEA ÎNCHISĂ ÎN LACĂTUL VIOLET:

Să aveţi o zi perfectă, dacă credeţi în cuvîntul ăsta :lol:

PRELUAT, via Oana

http://sfinx777.wordpress.com/2009/08/28/ma-ajutati-nu-vreau-pomana/#comment-10324

Cei care suntem împreună de multă vreme ştim întreaga poveste

Ceilalţi citiţi: Un OM, SIBILLA, şi copilaşul ei au nevoie de noi

Vă rog să daţi cinci minute din timpul vostru, citind, şi dacă puteţi ajutînd măcar cu o vorbă de solidaritate

Mulţumesc!

p3100326

36 de gânduri despre “Nimic şi Tot

  1. hearmyself,
    mănînc îngheţată, se pune?
    eşti adorabilă dar tot nu văd Les Fleurs du Mal, fă ceva!!!
    şi scrie-i Ştefaniei aşa cum ţi-am zis
    şi… unde pleci?, abia te-am găsit şi pleci? :(

  2. da, se pune orice antidepresiv natural :) i-am scris stefaniei cosovei, mersi mult de idee http://stefaniacosovei.blogspot.com/2009/08/nichita-stanescu.html
    chiar sunt curioasa daca o sa se remedieze situatia.
    cum nu vezi les fleurs du mal? :-S nici pe site? ia incearca din nou aici http://www.davidschorr.com/recent/fleurs/1.html
    plec in franta la strasbourg pe un master de literatura franceza comparata. nu stau mult, un semestru :) marti plec. oricum o sa scriu pe blog de acolo cat de des o sa pot :)

    1. hearmyself,
      sunt sigură că Ştefania o să transmită ori o să încerce în măsura în care depinde de ea să facă ceva(bun, în orice caz)
      acuma văd :lol: , mă ocup cu măritul şi încerc să le printez(îmi ilustrez volumul ;) )
      m-am liniştit dacă o să scrii e în regulă, mult succes
      te-am „întîlnit” dimineaţă la O.S., superbă fotografia ai dreptate, eu „alergam” între blogurile d-lui şi al Mirunei să văd fotografii, doamna Nora Iuga arată e-x-c-e-p-ţ-i-o-n-a-l!!!(nu-mi place cuvîntul dar n-am altul acuma :lol: )

  3. pfiu, finally :) da, sunt asa draguti cu girafa aia nu am putut sa ma abtin sa le spun ce frumosi sunt amandoi :)

    1. Am aparut, ca cu tine nici nu poate disparea omul, sa se afunde in nepasarea unei profesiuni care nu-i aduce decat dezamagire…vezi ce faci, CELLA, ajuti oamneii! Si tu vei fi ajutata, va trebui sa te obisnuiesti cu ideea! Pupici, de la Enya si SErafini!

      1. NU!!!
        cu mine OMUL poate doar să iubească :lol:
        vă îmbrăţişez cu toată dragostea mea, şi crede-mă, sunt ajutată niciodată nu am fost singură(doar însingurată dar asta-i cu totul altceva)
        ştiu de la mama o vorbă „TOTUL SE FACE CU OAMENI ŞI AJUTOTUL LUI DUMNEZEU CARE-I ÎN FIECARE” aşa că… Doamne-ajută! şi noi înte noi :lol:
        pup, minunato!

  4. Multumesc din suflet !!!
    Trebuie sa muncesc ! Trebuie. Si n-am sa le fac jocul, in ciuda ameninarilor , n-am sa cad in depresie, am sa actionez, nu mi-e teama de munca , nici de masoneria pe care am suparat-o foarte…
    Pe seara revin la compul nepotului si trimit CV-uri tuturor prietenilor cu tare multa speranta-n suflet ! Doamne Ajua !
    Multumesc, Omule !!!! Respect.
    Sibilla

    1. Sibilla,
      ştii că te iubim şi-ţi suntem alături
      Doamne-ajută draga mea, tu meriţi respectul nostru, ştii bine
      în ce mă priveşte am să încerc tot ce o să pot, ţinem legătura

  5. Mirela,
    Viaţa mă răsplăteşte din plin prin faptul că mi te-a adus pe tine şi Enya şi pe Hearmyself(care-i o persoană exact pe gustul meu, directă şi practică şi… multe, nu m-apuc acuma să o flatez ;) îmi place şi eu am feeling exact şi bun) şi pe toţi aceia care sunt aici
    am mare încredere în tine, ştii, ce facem noi este nimic, greul e la ce o să faci tu
    Oana era singura la care puteam apela fără rezerve şi am făcut-o iar ceilalţi prieteni au libertatea alegerii
    să ai şi tu o zi minunată, suntem aici sunt sigură că o să reuşim :lol:

    1. Te descuci pentru ca nu te lasi! Apreciez tenacitatea ta, e deosebita! Si daca tot am amintit…fii tenace si pasteaza pisoiul! Vezi, eu nu uit ca-l iubim. :P

      1. Mirela,
        :lol: şi eu îl iubesc, mult! ;)
        cît despre tenacitate: în blogosferă oamenii sunt solidari, partea care o ştiu eu, dar şi mulţi alţii; ştii că Duminica trimit mereu spre ISABELLE
        faptele se desfăşoară în tăcere dar din cînd în cînd trebuie să şi vorbim altfel nu se cunosc
        mie nu-mi place „să cer” dar atunci cînd pot face ceva, cît de mic fac şi atît şi asta mi se pare un gest normal, absolut normal!!!
        cît despre Oana… ea-i aia tenace :lol:
        şi mai sunt mulţi, crede-mă, atîta doar eu nu mai am, de-o vreme, legături cu ei(nu mă mai caută, nu mă „vizitează”, blogul ăsta i-a îndepărtat pe mulţi de mine şi nu am să înţeleg niciodată de ce)
        trec pe la Oana mulţi aşa că or să vadă
        hai, că blogosfera-i unită cînd e vorba de ajutat, ştiu sigur asta, ai să vezi
        şi toate se uită ori se dau la o parte

        1. Esti o pesoana aparte, esti deosebita. Nu sunt vorbe goale, majoritatea se fofileaza in …treaba lor, stim si cunoastem . Ai forta si nu banuiam ca blofgosfera sau blogulumea cum ii spune Flavius atat de aparte, e o lume care poate face mult! Oana e darza, are si curaj si tinerete, e o luptatoare, dar si tu ..si eu, daca ma gandesc bine. Ma voi solidariza cu toate cauzele care merita, am trecut si pe la Gabi pentru a lasa mesaj pt Sibilla. Clic…doua pe zi de la un ip ajung! Multumesc, daca o mai tin asa trei zile, sigur pot lansa site-ul ,lasa invatamnatul ala, vei vedea despre ce va fi vorba…timp pentru ARTA, arta pentru voi, iubitorii! pup, CELLA! :P

          1. Mirela,
            dacă vrei să fii prietena mea să nu mă mai lauzi, da?
            fac lucruri normale şi eu şi Oana şi toţi cei care au răspuns prezent
            ne ştim de mult, cam toţi, aşa funcţionăm noi la „apeluri”
            asta-i normalitate şi atît! :lol:
            acuma eşti înrolată, obişnuieşte-te ;)
            am să-ţi dau adunarea la multe, ai să vezi :lol:
            pup înapoi şi noapte minunată, sper că eşti mai liniştită, mi-ai tras o sperietură dimineaţă(acuma pot spune) de am panicat-o şi pe Oana :lol:
            vezi că eu sunt sensibiloasă, la deznădejdi ca aia a ta, fac „culori”… adica sar cu capul înainte, de urgenţă :lol:

  6. Ce se intampla cu Sibilla e cu adevarat tragic, nu am banuit vreodata ca ii e chiar atat de rau, chiar daca stiam ca nu ii e bine.

    1. Oana,
      păi de unde să ştim? sper că oricum să putem face ceva
      mă gîndesc la minunea aia de băieţel, am în ochi doar imaginea lui cu vioara
      în ce lume de rahat trăim, vai mama noastră(vorba ta)

  7. acuma o chem să citească că eu dau pe toate :lol: şi bat blogosfera să las vorbă pentru Sibilla şi caut o fotografie cu băieţelul ei, micul violonist şi…
    mai vino puţin mai tîrziu, ne-o lămuri Mirela
    pup

  8. Draga CELLA,am venit intru suflet la tine.Pe Mirela aveam de gand s-o vizitez chiar acum,iar despre Sibilla … voi trece pe la ea sa vad cum o pot ajuta.
    Azi e o zi de weekend mai trista,inchei saptamana in speranta ca vor veni zile mai frumoase.

    1. Găbiţa,
      ştiam!!!
      MULŢUMESC, ca de obicei eşti minunată
      du-te la ele, mîine-i mare sărbătoare… o să fie bine, sunt sigură

  9. Floris.
    pe cele cu parfumuri
    şi, tare-aş vrea să nu stai cuminte :lol:
    Mirela este clujeancă de-a ta(mea :lol: ) şi-i minunată ca tine

    1. Neliniştitu’
      vai de noi… şi eu sunt pierdută p-acolo de-o bună bucată de vreme(zile) da’ pentru o minune ca Enya a MIRELEI şi Zoran al Sibillei fac pe dracu-n patru
      MULŢUMIM cu plecăciuni
      copii-s lumină facem ce şi cum putem, orice ajutor cît de mic foloseşte

    1. contează enorm şi o vorbă bună
      solidaritatea trebuie simţită şi în astfel de ocazii dau credit şi vorbelor şi rugăciunilor şi oricărui gest cît de mic
      este normalitate în anormalitatea în care suntem siliţi să trăim
      face mult vorba şi gîndul bun

  10. auzi voiam sa-ti spun de mai demult: de ce blog lenes rau? de unde pana unde? ca esti super activa cu postarile si initiativele. so?

    1. :lol: asta-i o adevărată „poveste”; pe scurt: blogul şi toată „nebunia” asta(nu am vrut niciodată blog) s-au moşit într-o noapte de joi, în luna mai, după ce terminasem discuţiile în cenaclul Luciei Verona „Premiile Lili”, doi „colegi de cenaclu” m-au categorisit „comentatoare profesionistă”(în glumă şi de drag) că bloguiam tot comentînd de multă vreme. aşa că mi-au copt-o cu binecuvîntarea Luciei. a doua zi aveam blog!-negru: pe platforma cealaltă; Lucia-i „naşa” de nume că eu am protestat vehement(nu aveam nici chef, nici timp, nici nimic; şi mai ales aveam comentarii în multe locuri „incompatibile” unele cu altele) . pentru că Lucia nu putea citi pe negru, mi-am trîntit eu, alt blog-verde :lol:
      apoi o prietenă bună mi-a făcut ăsta, că voiam violet
      cam asta-i pe scurt şi numele: Lucia a zis că dacă tot n-am chef şi mi lene să-i zic „blog leneş” :lol:
      cum citisem cu toţii „Ghidul Leneşului” a lui Tom Hodgkinson, i-am pus şi talisman ;)
      cam asta-i, pe scurt :lol:
      nu ştiu de ce postez atît de des, îmi zumzăie capul, cred, îmi place să interacţionez cu oamenii… habar n-am, vreau să uit mizeriile cotidiene, vreau să citească lumea poezie, să treacă prin galerii de artă… de-astea

  11. Draga CELLA,acum am revenit.Stii ca eu nu pot ramane indiferenta la nedreptate si necazuri si incerc sa ajut asa cum pot.
    Am facut cunoscut necazul Sibillei pe blogurile mele si inca in cateva locuri,acum vin de pe forumul RTv.
    P.S.Am clickuit si la Mirela cat am putut de mult.
    Am ceva pentru tine,sper sa-ti placa.

    1. Gabi,
      ştiu foarte bine, nu aş fi apelat la tine
      ştii că o fac de fiecare dată, eşti o minunată
      mulţumesc din suflet pentru toate, să ne rugăm (şi) mîine…
      ce bine-mi prinde muzica acuma şi Mozard e balsam, ca totdeauna
      tu faci nişte clip-uri surprinzătoare(frumoase) de-o vreme; mă bucur şi că-l promovezi pe Andrei, eşti o neobosită
      multă sănătate să ai, mă gîndesc mereu la tine deşi am scris rar de-o vreme; am citit dar am comentat în puţine locuri, o să-mi treacă, sper, starea asta…
      te îmbrăţişez cu toată dragostea Găbiţa

Lasă un răspuns

