Boală… şi… Vindecare- ADORA! Iulian Tănase

Trebuie să ştiţi despre mine, în cazul în care are vre-o importanţă, că „a nu uita nimic” nu a fost niciodată sinonim cu „a avea amintiri”. Una-i una, alta-i alta. Expresie şi realitate(la mine).

Am o memorie fotografică. Nu ştiu cum şi de unde dar aşa este ea. Reţin şi stochez… fără număr ;) Asta mă şi ajută dar, ca orice în exces, îmi şi dăunează adesea. Este benefic uneori să „uiţi” . Probabil neuitarea este şi ea o boală, ca insomnia. M-am întrebat de multe ori ce face şi simte „bolnavul” care nu doarme cu zilele, lunile, anii?. Am văzut documentare despre, am şi citit, mi-ar fi plăcut să vorbesc cu „ei”. Aş fi vrut să cunosc şi „de-ai mei” (ştiu că folosesc des şi vorba asta dar ce să fac? aşa o simt în legătură cu ce-mi place foarte mult. probabil că unii mă cataloghează, în limita ei, ca maxim egoistă prin însuşire ;) … oi fi, ce ştiu eu despre mine? ) să vorbim, să aflu cum îşi gestionează „boala”, să aflu dacă există tratamente alternative, să nu mă simt atît de singură şi cronică uneori.

„Îmi fac rău singură”, mi s-a spus prea des şi de către persoane diferite vorba asta. Şi? ce să fac? da, da… „să mă duc să mă culc”, merci! simpaticilor

Soluţii, ca în politică, nu are nimeni. Uşor să constaţi, cînd este vorba de cel de lîngă tine, greu să-l aperi de el însuşi. Ştiu „puterea-i în noi, ajută-te singur, nu băga în seamă”… bla, bla, bla…

Şi, mai ales, „uită”, lasă de la tine… mereu asta cu „lasă de la tine” cu toate neamurile ei (deşteptul cedează… , capul plecat… , arta compromisului… , arta „războiului”… de-astea).

Fiecare şi le ştie „pe ale lui” nu mi se pare o apropiere între oameni.

Este aproape indecent şi de un total prost gust, nu zic din cărţi ci din „viaţă”, să fii sincer. Întotdeauna asta s-a razbunat. Într-un fel ori altul, mai devreme ori mai tîrziu, cumva ori altcumva. Pe bază de tabel, depun mărturie.

Mie mi s-a tras aproape întotdeauna simetric. Cu memoria fotografică şi mersul meu prin piaţă cu sinceritatea în palme.

Şi nu, nu cred în declaraţii ca asta a mea. Prea greu mi-am plătit sincerităţile şi stau să mă întreb: face?

O fi făcînd ori nu, clar intuitivă cum sunt: văd, chiar aud şi am un somn calm şi împăcat.

Însingurarea în mijlocul tumultului este o biată plută. Una care încă nu a luat decît vreo cîteva averse, cîteva fulgere-n cîrmă, vreo două-hai, trei dezamăgiri definitive. Şi încă funcţionează. Cum? habar nu am, ce veşti despre mine?

Are careva o pilulă miraculoasă? Recunosc, sincer, cred în minuni. Şi în tratamente alternative.

Cui „se bagă” îi asigur tot confortul(interior)

O zi „sănătoasă” să aveţi!

………………………………………………………………………….

ADDENDA:

O dat domnul doamne şi paramm… a apărut, într-un final fericit:

adorasursa: blogul lui Iulian Tănase – POEMIX

şi

Site Editură

Bucurie! eu, mie … se oferă vre-un prieten bucureştean să mi-o trimită cu autograf? ;) ştiu, nu!, mulţumesc!


34 de gânduri despre “Boală… şi… Vindecare- ADORA! Iulian Tănase

    1. Adrian,
      toate la „timpul” lor
      ţi-aş da nişte nume şi adrese dar mizez pe răbdarea ta, distracţia cere „sacrificii” :lol:

  1. No bine.Rabdarea e una din putinele mele calitati… :)
    De Crina nu mai stii nimic? E dusa de ceva vreme…

    1. WOW, te invidiez, io nu o am :lol:
      nu ştiu nimic de Crina, decît că „lipsa de veşti înseamnă veşti bune”(urăsc chestia asta, l-aş otrăvi cu plăcere pe cine a scornit-o)
      oricum, cred că acum o fi prin Austria, doamne ajută, sunt sigură că îi e bine, este cu prietena ei aşa că…
      şi mie mi dor fii sigur de asta

  2. io uit intr-o veselie da nu cred ca asta e problema
    la mine „boala” rimeaza doar cu „nu mi se mai scoala” :D
    in rest…desertaciuni :)))))

    1. Trex,
      tu ai mereu un „praf” la îndemînă, merci maximal :lol:
      cum pă tine-s bazată ca „umăr masculin” tradu-mi şi mie o vorbă: „te iubesc şi nu pot” ;)
      sunt „derutată” maxim că în „traducătorul” meu a ieşit „frică şi laşitate maximă” cu sinonom „minciună cît casa”, aşa… de la obraz
      vorba lu’ Madona(deşi nu-s fană are nişte queques chozuri de-mi sună ceasul a deşteptare) unde-i perfecţiune şi lapte şi miere ia-ţi catrafusele şi cară-te urgent: pute!

      1. dezvolta sil vu ple. „nu pot…(ce)?”
        la prima vedere e lasitate maxima. adica atunci cand n-ai sange la cohones bagi motivu c-o iubesti si vezi doamne d’aiaaaaa…. (mi s-a intamplat si mie treaba asta :D )

        1. Trex,
          deci: merci, încă îmi funcţionează normal traducătorul, voiam doar o confirmare a cuiva care ştiu sigur că nu minte
          normal că ţi s-a întîmplat, problema la voi(iubitele noastre oglinzi ;) ) este că sunteţi monotoni în motivaţii şi n-aveţi, unii, nici/nici :-P
          ţuc, mă!

  3. Unii se bucură că au memorie de elefant, alţii se bucură de „je m’en fich-ism” la maximum şi uită ca-n basme. E bine să uiţi ceea ce te-a deranjat, ce te-a supărat, ştii tu.
    Reţetă, vrei, reţetă-ţi dau:
    Du-te la shoppingărit, caută parfuml-cu-aromă-de-fân şi vei începe să îţi aminteşti de ceva nedesluşit, că aşa-i parfumul ăsta, ştii lecţia! Acuma, serios. Ascultă muzici, „reverieşte-te” cu Led Zeppelin (Rober Plant în tinereţe cu vidoclip cu tot) sau un Jim Morrison tot cu clip, chesti care te mai scot din amintiri care nu-ţi plac sau nu-ţi crează un anumit confort. Un film bun pe zi. dar BUN. E inteligent să ne zbatem un pic pentru calitatea vieţii noastre. Succes!
    Mai trimite-mi şi mie oameni în vizită….of, începe şcoala şi sigur nu voi(vei) uita dacă plec de-aici, că n-o să mai am entuziasm…Bafta amândurora! :P

    1. Mirela,
      fauna blogeristică-i mai ceva ca aia din real
      eu îţi „trimit” dar vezi să nu …
      ajunge să te uiţi la începuturile mele aici şi azi ca să-ţi faci o părere
      restul am să ţi-l povestesc, n-ai nici o legătură în virtual cu nici un criteriu deşi eu ştiu atîtea că aş putea face un studiu comparat al ultimilor 2 ani
      nu pot să-ţi zic acuma, aici… uită-i pe blogeri şi mergi pe drumul tău, asta pot spune fără să mă tem că greşesc
      prietenii mei au trecut deja pe la tine, „ceilalţi” nu or să treacă nici morţi, doar aşa… că scrii tu la mine… deci: :lol: :lol: :lol: q.e.d.
      şi noi să fim sănătoase, găsim ceva, sunt sigură

      1. He he, tare de tot! E mai bine asa , decat sa nu fi bagata in seama, asa-i ca am dreptate!? Numai ca tu…inca…nu cunosti gherutzele mele ascunse-n perinite de catifea. Am invatat multe de la feline, ca mi-s felina si eu. Pupic, miauuuu! Mai treci pe la mine,ma gandesc sa deschid o sectiune cu dedicatii muzicale cu subtext, ceva..mai vad eu! :P

        1. da, tare şi de cap :lol: multă dipstracţie în lipsă de programe tv
          eu n-am gheruţe, doar tristeţi
          uneori mai fac pe proasta(rău) asta a funcţionat întotdeauna(ca apărare)… nu şi-au mai „pus mintea” cu mine şi eu am fost liniştită ;)
          trec acum că după am întîlnire cu doamna doctor(veterinar) … ne vaccinăm azi şi o programăm şi pe Snejinka :lol:

            1. Mirela,
              din manifestări(că pe cuvînt nu cred medicii,de nici un fel ;) ) sunt sigură că nu a durut, atîta doar… am picat ca eroii în sonm de frumuseţe la întoarcerea acasă
              iar Snejinka a tras o sesiune de fotofrafii şi zbîrlituri, ăştia nu se împacă de nici o culoare :lol:
              pup şi eu

                1. Mirela,
                  închipuie-ţi că ochii or să fie portocalii, abia aştept, acuma-i tot fac fotografii cu ochii cînd verzi cînd albaştri, este o încîntare de pisoi
                  să vezi cum face cînd apar căţeii :lol:

  4. „Însingurarea în mijlocul tumultului este o biată plută. Una care încă nu a luat decît vre-o cîteva averse, cîteva fulgere-n cîrmă, vre-o două-hai, trei dezamăgiri definitive. Şi încă funcţionează. Cum? habar nu am, ce veşti despre mine?” – un pasaj extrem de reuşit… Pilulă miraculoasă nu am, fiindcă oamenii ăştia nu au pus speranţa în flacoane…

    1. Cristian,
      am golit demult cutia aia, crede-mă, nu mai cumpăr „speranţe”
      Pandora-i doar o „oglindă”(pericol maxim, ţi-am spus, crede că ştiu)
      pilule miraculoase nu vreau, doar iubire
      e ceva retoric, ca atunci cînd întrebi un muribund, de-o boală terminală(mi s-a întîmplat,ştiu ce spun) : ce să-ţi mai dau? şi el, zice, resemnat: sănătate?

  5. servus…
    să uiţi, să fii sincer? şi să dormi liniştit? ciţiva încă o mai facem, încă mai plătim… chiar dacă ştim că este un truism să ne întrebăm: „dar nouă cine ne uită şi ne este sincer şi ne iartă?”… aşa sunt lăsate lucrurile lumii, cu două tabere. toţi am vrea să evadăm dintr-una în alta, chiar dacă nu recunoaştem. puţini au însă „privilegiul” de a şi reuşi asta iar cei ce rămîn se resemnează la gîndul: „las’ ştiu eu, „dincolo” e şi mai rău!”. Pare complicat :)…
    Toate cele bune!

    1. Flavius,
      mă crezi că nu vreau „dincolo”?, am fost dar atunci eram doar o naivă
      acum, întoarsă unde sunt şi însingurată, am devenit o naivă emanciptă: „eu ştiu dincolo-ul” şi nu, nu am fost alungată, chiar am plecat de bună voie :(
      nu, nu-i complicat că-ţi ştiu vorba Flavius…
      cele bune şi ţie, înmulţite de gânduri bune

  6. Io n-am nici un fel de memorie, e absolut enervant. Ma rog, e si la mine o memorie, dar una din aia normala, care ma face sa tot notez.
    Cat despre insingurare, zau daca te mint, dar asta mi se pare buna. Niciodata nu suntem suficienti de singuri noi cu noi. Doar asa ne putem cunoaste mai bine. Mie imi place singuratatea, dar n-am parte de ea decat rar, la dracu’ „:D

    1. Flavius,
      ce calde gînduri ai tu, ce seri triste eu… pline de greieri şi regina nopţii, asta şi de Pavese… mult bine şi gînd bun înapoi

  7. Mulţumesc… tristeţile… stau lipite şi de mine… gropile comune nu au fost astupate, şi chiar dacă ar fi, ar fi de formă… aşa că fug, alerg pe ici pe colo cu genunchiul lumii-n mînă… deşi aş prefera să uit. nu am cum…
    gînduri bune cu… regina nopţii!

    1. Flavius,
      să nu-mi mulţumeşti… tristeţile şi gropile comune se recunosc între ele… chiar dacă tac, mai ales dacă tac
      noapte senină şi toate gîndurile înapoi… doar cele bune

Lasă un răspuns

