Zile…

Pe repede înainte azi. Spuneam şi îmi menţin afirmaţia că singura parte a unei zile în care sunt „bine” cu mine este la deschiderea, miraculoasă de fiecare dată, ochilor din „moartea măruntă” a somnului.

După, conştientizarea spaţiului(ciuperca ciudată în care trăiesc?)  şi amintirea zilelor: ce urmează nu mai depinde, de cele mai multe ori, de ce vreau ci de ce trebuie.

Acestea fiind spuse am să vă las pînă diseară, dacă nu cad avioane :lol: , în grija unui personaj intrat fraudulos în viaţa şi inima mea.

BOULE DE NEIGE

Normal că m-am îndrăgostit (şi) de EL. Recidivez de fiecare dată fără să-mi pot controla îndrăgostelile. De data asta nici nu vreau nu trebuie.

Şi pentru că ziua de ieri a fost aşa cum a fost, plină de veşti rele, şi pentru că voiam să-i spun lui CRISTIAN că şi alţii au gînduri asemănătoare lui( pe mine mă ştiţi deci vă scutesc de data asta), pentru că tot aveam la îndemînă biblioraftul cu TUDOR OCTAVIAN am copiat la repezeală asta:

„Trec în câteva rânduri prin piaţă, în zile diferite şi la ore diferite, şi-l văd pe homlesul de pază mergând în cerc, cu capul în piept, ca întemniţaţii într-o celulă strâmtă. Pentru că nu-l văd niciodată stând, conchid că merge în cerc ore în şir. Nu ştiu dacă omul e acelaşi sau dacă cei trei procedează în schimburi, ca-n armată. Nu sunt singurul care se opreşte să-l privească pe vagabondul care se roteşte. Acolo, sus, pe platforma pe care urcau odinioară fanfarele, se simte protejat şi nu dă nici o atenţie mulţimii de gură cască. Simt că ceva îmi scapă şi, dintr-odată, realizez ce. De fapt şi eu mă învârt în jurul acelei pieţe de o săptămână, mai mult fără treburi, decât cu un rost. Toţi ne rotim, unii în cercuri mici, alţii în cercuri mai largi. Când cercul e mare, nu-ţi dai seama că te învârteşti în jurul unui punct. Tot un învârtit e şi înconjurul planetei. De doi ani, iau un medicament contra vertijului. Uneori, fără un motiv anume, totul în jur începe să se învârtească. Poate că aşa simte şi vagabondul, că el stă pe loc şi că planeta intră în vertij. Îi povestesc toate astea unui medic, iar medicul mă priveşte şi spune: Depinde ce medicament iei.”

Da, cred că cei mai mulţi dintre noi avem o forma ori alta de a ne refugia în „ceva” ori  „undeva”. Ne creem un loc secret unde să ne credem ocrotiţi, în siguranţă. Noi cu noi şi atît. Locul acela poate fi oricum şi oriunde, oricînd şi mereu. Şi depinde doar de noi. De acolo venim acolo ne întoarcem. Nu singuri, nu-mi place cuvîntul. Însinguraţi, poate, dar avem nevoie de el. Eu am nevoie aşa cum dimineaţa am nevoie să mă minunez că deschid ochii, că îmi spun rugăciunea de „viaţa asta” şi că îl întreb pe NICHITA ce mai este nou „azi de mine”. Azi, a fost:  „peste ani mă vor bea zeii şi vor simţi în mine gustul tău”. Iar eu i-am răspuns, desigur „Dacă timpul ar fi avut frunze, ce Toamnă”. Şi am plecat fiecare la ale noastre.

P.S. – TRIPTICUL cu MARIA MAGDALENA este o poveste cu tîlc, am văzut deja confuzii şi nu cert pe nimeni. Separat privite tablourile nu înseamnă decît un alt tablou al Mariei Magdalena. Dacă voiam asta puneam doar unul şi vă trimiteam la celelalte ca şi pînă acum. Nu!, trebuiesc luate în trepte, toate trei doar împreună(indiciu simplu, aproape acelaşi de fiecare dată la mine şi tablourile „mele”: privirea şi atitudinea; dar nu în ultimul rînd fundalul; cîteodată este extrem de important pentru ce vreau „să spun”). Ea, azi, nici măcar nu este „subiectul”. Este doar un pretext minunat. Al celei mai frumoase poveşti de iubire(pentru mine) din cîte s-au „spus”, eu aş zice: pentru puţini aleşi s-a revelat chiar.

Aşadar o zi minunată!

MалыеKошки, Cнежинка– Boule de Neige- este cu ochii ei verzi pe voi ;)

COUPE DE FOUDREFIŢE ARISTOCRATICE

26 de gânduri despre “Zile…

    1. Trex,
      nu era pentru tine, da’ dacă tot te-ai nimerit :-P
      pune dragă o haină că pişcă ţînţaru’, hai în curte la o bere şi ia-ţi cubaneza şi panamaua pe cap, lasă mîtu-mpace :lol:

  1. Boule de Neige este pisoiul tau, a al tau, chiar al tau? Ioi, ce scump e, sa nu-l lasi singurel, nu-mi vene sa cred, e o poezie cu ochisori si blanita matasoasa , o minunatie…il iubesc. Sigur nu cad avioane! Cu Maria Magdalena fa asa: micsoreaza imaginile, ca sa le vedem pe trei odata, ca pe laptopul meu n-am cum sa vad decat una si jumatate odata, n-am cum sa le vad deodata si sa creez un triptic (cam sata e sfatul meu). Ti-am dat un indiciu vizavi de parfumul de fan la pret rezonabil, n-ai trecut pe la mine sa vezi. Te astept, o zi frumoasa! Ce scump e pisoiul, il pup pup pup!

    1. Mirela,
      nu-i al meu oficial şi nu-i spun eu aşa
      eu îi spun în ruseşte… unde-ai mai văzut tu pisoi alb cu ochi verzi franţuzit. am hotărît: îi rus toată ziua :lol:
      noaptea are voie să fie ce vrea el
      nu mai micşorez acuma nimic, avioanele nu au căzut aşa că rămîne şi „povestea# în mărime naturală
      tu, eu am rămas cu un handicap de cînd am văzut picturile lui Rubens, cred :lol: îmi plac doar MARI! :lol:

          1. Când ai un asemenea pisoi, şi rusnac pe deasupra, SNEJINKA, celelalte fiare sunt poftite în domicile drăguţe, mai…pe-afară, că-a mai mari şi mai obişnuite. Nu laşi din mână o asemenea bijuterie. Dacă îl ţine altcineva, se va ataşa de altcineva, e normal, tu vei fi „amica” lui, cea care vine uneori. Să-l pup de SNEJINKA ce e, puf alb şi minunat! :P

  2. „Toţi ne rotim, unii în cercuri mici, alţii în cercuri mai largi. Când cercul e mare, nu-ţi dai seama că te învârteşti în jurul unui punct. Tot un învârtit e şi înconjurul planetei…” – frumos pasaj… O zi excelentă îţi doresc…

        1. Cristian,
          dacă ar fi să mă întrebi pe mine eu, aspiraţional, ţi-aş răspunde spirale
          condiţia mea de om neevoluat mă limitează la patrat, asta-i sigur, ceea ce nu mă poate însă înpiedica să visez
          îl mîngîi cît mă lasă, este o perioadă în care mă mîngîie el pe mine mai mult :lol:

  3. „Boule de Neige- este cu ochii ei verzi pe voi”, vad , am trecut sa o mai vad, ca astia mici cresc repede, scumpa e, si e fetita, sa-ti traiasca! Pupic si de la Enya, chiar si de la Serafina! :P

    1. Mirela,
      din păcate cresc(şi ei) tac-su are vre-o 20 de kile :lol: numai mami-i o lady
      nu-i fetiţă şi nu-i a mea „în acte” dar e ca şi cum ar fi, o să vă ţin la curent cu evoluţia(poze în timpul creşterii) să vezi ce jucării şi clopoţei avem
      adoră degetele mele(cred că-i place crema cu care mă dau ;) ) şi lanţurile de la gît… of, şi cîte şi mai cîte… e minunată, cît o gămălie :lol:
      pupici înapoi şi vouă, cînd mai creşte şi începe să socializeze o să-i fac cunoştinţă cu Serafina
      oricum eu îi spun SNEJINKA(traducerea-n ruseşte a numelui franţuzesc oficial ;) )

      1. Asadar, SNEJINKA …suna bine! Vezi cat te iubeste, iti adora degetele. Serafina are 6,5 kile, si e doar o corcineza superba, de europeana cu ceva angora. Asta nu conteaza, conteaza ca ti-e destinata. Asa am eu impresia. ;)

  4. servus…
    Ce bine vine aici, peste gîndul tău, acel cuvînt al lui Borges, despre care-am scris mai ieri, alatăieri: „vreau să-mi amintesc de mine”, în loc de „vreau să mă trezesc”… M.aş bucura dacă întălnirea ta cu ziua de azi a fost minunată, dacă… „ţi-ai amintit de tine” cum se cuvine.
    Puful de pisoi e o nebunie… şi vie pe deasupra! Ştiu bine… am avut şi eu doi, dar maidanezi, unul pestriţ, pictat in galben, gri, negru şi alb, şi leneş, şi una neagră-neagră dar ca o zvîrlugă. :)
    toate cele bune!

    1. Flavius,
      mi-am amintit cu vîrf şi îndesat de mine azi… deşi, în ultima vreme, am cenuşă în suflet făcînd-o
      da, pisu-i o adevărată nebunie… frumoasă, ca toate fiinţele ce-ţi dau iubire necondiţionat cerînd doar iubire, ce mult mi-ar plăcea să le înţelegem
      uneori, după o zi ca cea de azi aş vorbi doar cu animăluţele, oamenii… îţi întorc atîta dezamăgire pe cît de mare-i iubirea ta pentru ei
      iar faptul că-ţi faci foarte bine meseria nu-ţi poate suplini dezamăgirea… ba chiar ţi-o accentuează

Lasă un răspuns

