Tablouri… azi:”poveste”?!Maria Magdalena :)

Georges_de_La_Tour_009GEORGES DE LA TOUR

1876_Jules_Joseph_Lefebvre_Mary_Magdalene_In_The_CaveJULES JOSEPH LEFEBRE

wpe2GIAN GIROLAMO SAVOLDO

„POVESTEA” şi sursa AICI

8 gânduri despre “Tablouri… azi:”poveste”?!Maria Magdalena :)

    1. Cristian,
      mi se pare îndreptăţit, ce poate alege un îndrăgostit? :lol:
      „ea” este esenţa vieţii, mijlocul ei, înplinirea… a ajuns „sus”, urmează după un scurt popas coborîşul … ultimul tablou
      mă bucură alegerea ta, vezi… nonverbalul ;) şi fără să ştiu aş fi putut să-ţi spun multe din această simplă alegere(fără nici o conotaţie, aici sunt lucruri serioase „la analiză”, nu mă joc ;) :lol: )

        1. Cristian,
          „analiza” tabloului ales de tine? ;)
          e simplă: iubire, iubire şi iar iubire :lol: … „oarbă”, dăruită/primită, împlinită… „viaţa la maxim”(în limbajul „curent”)
          ăsta-i „rezumatul” tabloului, scos din contextul celor trei

  1. Draga CELLA,mie imi place cel mai mult primul tablou.Imi transmite mesajul unei femei singure,parasite de toti si toate.
    O zi frumoasa!

    1. Gabi,
      de asta-i minunată arta şi „tăcerea” lucrărilor, fiecăruia-i spun altceva, ca în muzică, ca în poezie…
      mie „îmi spune” altceva, cu totul şi cu totul altceva
      o seară minunată draga mea :lol:

  2. Îmi place ‘Mary Magdalene Approaching the Tomb’de Gian Girolamo Savoldo. (Cel mai mult îmi place reprezentarea din sculptura donatelliană, dar aici avem pictură şi am ales). În tabloul ales, mă atrage expresia feţei, e foarte ciudată, nu ştii dacă e gânditoare sau atentă, e frumoasă, pare tristă dar şi îndrăgostită Poate e doar atentă la cine îi întrerupe singurătatea… e foarte aparte portretul.
    Te mai aştept la mine!

    1. Mirela,
      îmi place mult cum îi descrii expresia feţei, eşti aproape de ce simt şi eu, fundalul vorbeşte… este ultimul tablou dintre cele trei… singurul cu „chip”
      nota bene, celorlalte nu li se arată faţa…

Lasă un răspuns

