Tablouri… azi: GIGANŢII-I-

Crearea lui ADAM-detaliuMICHELANGELO BUONARROTI

CREAREA LUI ADAM- DETALIU

Sursa: AICI

Mai multe despre lucrare AICI

CADOU special, de DUMINICĂ- dacă o să urmăriţi în stînga site-ului pe care-l arăt, temporar şi în blogroll, o să aveţi surprize nenumărate, MINUNI!

Bucuraţi-vă de ele

DUMINICĂ MINUNATĂ!

8 gânduri despre “Tablouri… azi: GIGANŢII-I-

  1. Chiar ca a fost un cadou special de duminica. Mi-am delectat ochii si am gasit citeva motive de inspiratie pentru blogurile viitoare …

    Danke :)

  2. Poţi să citeşti toate tratatele despre frumuseţea sublimă, şi tot nu vei înţelege această noţiune. Intră însă în Capela Sixtină şi roteşte-ţi privirea: aici vei descoperi frumuseţea în esenţa ei pură. Dacă nu ţi-am spus, îţi spun acum: Micelangelo nu e comparabil, încă, cu nimeni, la mine „la mansardă”! Sculpotrorul, pictorul, arhitectul, poetul, omul universal sau geniul universal născut exact în 6 Martie! E o reală bucurie să avem azi, la tine, aşa ceva…cât mă străduiesc să le spun unora să îl vadă şi ca pictor, nu doar ca unic sculptor. Michelangelo….Să mai treci şi pe la mine!

    1. Mirela,
      ţi se pare că îl compar? ;)
      din multe motive „aici” pot şi îndrăznesc să „dau”, doar, detalii…
      GIGANŢII… îl ador pe Michelangelo, uşor de înţeles de ce ;) dar… sufletul meu cîntă LEONARDO :lol: încă nu am puterea să-l scot de-acolo, îl ocrotesc în Iubire de ochi indiferenţi şi „suflete moarte”

      1. Nici vorba, vorbeam exclusiv de ” mansarda mea”, nu de comparaţia în sine! Eu îl am pe Michelangelo mult mai aproape decât pe Da Vinci, poate pentru ca Leonardo era preocupat prea mult de tehnică, era chiar obsedat de tehnica sfumato, de proporţii, de secţiunea de aur… De aceea NU îl compar pe Michelangeleo cu nimeni. Dar asta e mansarda mea, fă abstracţie!

        1. Mirela,
          absolut de acord cu ce spui… nu compar, nu există comparaţie între GIGANŢI
          LEONARDO are „altceva” ;) nu ştiu dacă am să scriu, nu-i pentru ochii tuturor… poate am să-ţi spun doar ţie, mai vedem :lol:

          1. Aşa acum „păţesc” eu cu Van Gogh. Nu pot, nu încerc încă, e prea mult , deocamdată, pentru mine. Te înţeleg perfect, dar sper să vorbim şi în particular.

            1. ai apucat să te uiţi în cadoul de duminică?
              nu de alta dar ascund la loc link-ul din blogroll :lol: şi ar fi păcat să nu vezi cîte filmuleţe minunate despre şi cu pictori/picturi şi galerii sunt acolo

Lasă un răspuns

