Dedicaţie: BĂRBAŢILOR!!! al m`eului, special :)

Varianta nu-i aleasă întîmplător ;)  Ascultaţi „introducerea”  spusă de D.B.. Pentru o variantă mai bună a melodiei, căutaţi... Ce-am vrut să vă transmit este că iertările nu sunt în puterea noastră întotdeauna, oricît v-am iubi, şi vă iubim, rămîne rana. Cu ea nu avem cum iubi, nimic nu rămîne la fel… Încrederea…

Ai să mă ierţi în fiecare noapte
Şi-am să te mint în fiecare zi
Şi cît putea-va sufletul să rabde
Cu cît iţi voi greşi te voi iubi.

Tu să mă ierţi de tot ce mi se-ntimplă
Că ochii mei sînt cînd senini cînd verzi
Ai să mă ierţi  că port ninsori pe tîmple
Ai să mă ierţi, altfel ai să mă pierzi.
Văd lumea prin lunete măritoare
Şi văd grădini cu mari lumini de foc
Sub mîna mea deja planeta moare
Şi în urechi am continentul Rock.

Ai să mă ierţi că nu pot fără tine
Şi dacă n-ai să poţi şi n-ai să poţi
Mie, pierzîndu-te-mi va fi mai bine
Eu, tristul, cel mai liber dintre toti.

Ai să mă ierţi că sunt labilitate
Că trec peste extreme fulgerînd
Ai să mă ierţi prea blînda mea de toate
Eu sînt nemuritorul tău de rind.

Şi dacă nervii tăi au să cedeze
Şi într-o zi n-ai să mai poţi ierta
Napraznic voi ieşi la metereze
Şi puştilor străine mă voi da
Şi cum se-ntîmplă moartea să le spele
Pe toate, înnobilîndu-le fictiv
Ai să te-apleci deasupra morţii mele
Şi tot ai să mă ierţi definiv.

10 gânduri despre “Dedicaţie: BĂRBAŢILOR!!! al m`eului, special :)

    1. – X –
      mă poţi pedepsi doar pentru sinceritate: este destul să spui NU!
      mi se pare nedrept să ţin doar pentru mine ce mi se pare de arătat şi altora, nu ştiu să mă bucur decît împărtăşind cu cine vrea să primească

    1. Neliniştitu*
      acuma, tu nu te lua după mine şi după X, noi suntem puţin „altfel”
      şitii tu… oameni şi oameni, păreri şi păreri
      ţine de „cubismul” din noi şi probabil de ceva experienţă, tu… eşti caz fericit, ca mai toţi bărbaţii ;)

        1. Neliniştitu’
          da? îmi dai de gîndit deşi toată acea savoir vivre a ta, cit te cunosc foarte puţin, nu mi se părea nici o mască şi nici o apărare
          hm, se poate să mă înşel eu, mi se mai întîmplă… mai ales că nu a reuşit nimeni, încă, să-mi explice pe limba mea aia cu „excepţia întăreşte replica”
          ferice de femeia ta, ce să spun, nu-s rari bărbaţii ca tine da’ preferă să stea”în ei”, nu-i bărbăteşte cică… şi ce multe se pierd astfel, ei lor
          am văzut în dimineaţa asta un film http://www.cinemagia.ro/filme/the-bucket-list-ultimele-dorinte-19930/ din care am rămas cu o replică care sigur o să mă urmărească multă vreme „undeva, acum, un tip norocos face infarct”, ce repede trec toate pe lîngă noi şi ce tîrziu Ştim asta, dacă o ştim

    1. Orianda,
      mă bucur că ţi-a plăcut şi îţi doresc la fel
      sunt o fonotecă ambulant cînd vine vorba să „zic” ;)
      mărturisesc că am ezitat îndelung între asta şi Valkirii :lol:

  1. „Ai să mă ierţi în fiecare noapte
    Şi-am să te mint în fiecare zi
    Şi cît putea-va sufletul să rabde
    Cu cît iţi voi greşi te voi iubi.”

    O strofa plina de adevar. Asa suntem noi barbatii si voi mereu ne iertati. Nu stiu de ce… poate ca desi gresim zilnic cu cate ceva, va iubim la infinit. Si voi simtiti asta.

    1. al2lea,
      şi noi greşim şi voi iertaţi şi ne iubim, restu-i neimportant, că aş lipsi din iubire de-ar fi altfel
      nu-mi amintesc decît iertările cînd iubesc ;) ce-i zilnicul într-o iubire?, vreme de iubit, adăugînd

Lasă un răspuns

