De drag :)

Azi nu am să am o Însemnare. Nu pentru că nu aş fi avut, am avut. M-am răzgîndit că aşa fac eu. Sunt impulsivă şi nu-i bine. Chiar şi eu îmi dau seama de asta. ;)  Impulsivitatea zilei mi-a liniştit-o Foarţă.

-Despre ethernul pheminin- ŞERBAN FOARŢĂ

Doamnele au panglici, doamnele au franjuri,
doamnele fionguri şi umbrele au:
abajururi roşii, paraşut-oranjuri,
de la Viena, Lipsca, Amburg si Breslau.

Doamnele vertijuri, doamnele deranjuri,
doamnele invidiosincrasii mai au:
unele văd roşu, altele oranjuri,
unele văd dublu, cestelalte blau.

Şi-au adus pompierii, şi s-au dus de mînă,
după apă pînă, pînă la La Manche:
Stingeţi rujul! Puneţi la oenjuri frănă!
Ochiul se închide,-al doamnelor etanş.

Cauza, era minoră şi neimportantă. Chiar indiferentă.  Aîta doar, îmi pare rău că m-a îndepărtat de un loc unde mă simţeam bine. Temporar. Se flatează cine crede că mă mai ajunge jignindu-mă. Indiferenţă, nici măcar efortul de a răspunde. Şi, NU… de invidie n-am suferit toată trecerea mea efemeră prin orice şi toate. NICIODATĂ! eu… nu pierd nimic că nu sufăr de „aller sur les brisées de quelqun”. Fiecare cu limitele lui, fără supărare.  Eu sunt, mereu, ” sur mon petit bonhomme de chemin”.  Aşadar: a bon entendeur, salut!

Schimbînd calimera, AZI, vă arăt clip-ul de prezentare al tînărului meu prieten, minunatul ANDREI PAVEL!

Merită din plin să-l vedeţi şi ascultaţi. Pe mine m-a convins cu interviurile ;) Glumesc, Andrei, ştii doar…

Ce face el fac şi alţii, poate, dar… NU LA FEL

SUCCES MAXIM ANDREI, ÎN TOATE!

6 gânduri despre “De drag :)

    1. Cristian,
      da, frumoasă surpriză, muncă pe măsură
      sunt încîntată cînd întîlnesc asemenea tineri… îmi dau încredere în viitor

  1. @CELLA: trebuia sa iti dai seama ca daca n-am zis nimic eram legat la ochi
    @Cristian: inca iti mai pot face surprize?:D
    @noapteaiguanei: sarumana :)

Lasă un răspuns

