Suferă pînă la moarte, fără să mori :)

Aşa!

Azi sunt într-o dispoziţie vecină cu acelea care te scot din „calmul tău englezesc”. Normal că m-am gîndit instantaneu la OANA şi am dat fuga să mă liniştesc, că mai sunt prieteni care simt aşa, am numărat pînă la 999,0…

Pas!

Nu, motivele nu am să vi le spun, nu au nici un fel de importanţă.

Eu, cînd scriu despre ceva, am trecut deja de punctul maxim aşa că motivele nici nu mai contează.

Cred că, vorba Dl-lui V., exprimată într-un comentariu pe un blog, ar trebui să ne facem o rubrică cu „ce ne enervează”. Ştiu că nu-i ceva original, sunt de-astea prin ziare şi reviste (eu citesc constant doar vre-o două ;) dar sunt).

Trecînd peste enervarea mea (este la singular că-i doar una şi constantă) am exersat şi eu tehnicile. Pe cea favorită v-am spus-o ceva mai demult. Nu revin şi nu insist. Azi am ales-o pe cea cu „degetele de la picioare”, adică ridiculizarea personajelor. Nimic nu mi se pare mai distractiv decît să-mi trimit în diferite ipostaze „enervatorii” la closet ;) ori să le-o aplic pe asta cu „admiratul degetelor lor ridicole de la picioare”.

Iar bat cîmpii, da?

Ce să fac, sunt enervată rău.

Am dat o tură prin locuri de linişte şi ca un făcut am găsit ASTA!!!

M-am căutat şi eu la arsenal…

Uite-l:

Picture 178Picture 179sugestie pentru enervări diurne(la biou)… funcţionează în ambele sensuri ;)lista de birou- enervări diurne, CELLA

Cei vizaţi habar nu au nici de mine şi nici de enervările mele. EI performează fără dureri de cap şi pe drumul drept (uf, of, v-a-i! ) dar eu… eu ce fac?

Fac bine, desigur, unicele mele metode de apărare fiind limitate şi ineficiente din vreme-n vreme.

Ei, îmi sparg blocada tocmai cînd mă simt mai apărată.

Bun, ce viaţă bă…

Aţi ghicit, unii, este vorba de acelaşi şi de aceiaşi constantă enervare:politica. Şi de insistenţe profesionale. Nuuuuuuuuuu vreauuuu…

Deci… zît!

Şi…  cum ne apărăm noi, masa de manevră, de ingerinţele „politicului” în subtilul subonştient… că prin repetarea la nesfîrşit… pe toate cărările… ăia ne şterg creierele(ar vrea ei :lol: ) ne învrăjbesc şi ne uniformizează ori radicalizează. Şi ne intră cu degetele lor ridicole de la picioare în suflete.

Da, azi i-am aliniat pe toţi… cu burtoacele lor, în costume „de firmă”, cu cesoace şi ineloace şi… desculţi!!! phuai, ce bine m-am rîs ;)

A, şi am închis TOATE televizoarele şi am dat delete la pagina cu presa şi…

… m-am întors înspre peretele de nord al ciupercii ciudate în care trăiesc(?).

Voi, cum vă apăraţi? sper că nu vă „lăsaţi duşi”?, măcar daţi-mi minimul de curaj de care, deşi îl am mai vreau, am nevoie să zic: NU!

p.s.- nu am găsit fotografie(vezi să nu facă virtualul ăsta ceva bun cînd ai o nevoie de-o ilustrare a ceea ce spui) dar vă rog, dacă aveţi, să contribuiţi ;)

indiciu: picioare de politician(ă) cu degetele mari de la labe întoarse înspre înăuntru şi cu plasture aplicat discret pe călcîi (în valuri înspumate)

Asta mi-a tăiat definitiv şi apetitul profesional de a mai participa la activităţi impuse de slujbă pe pîngăritul teritoriu. Prezint scuze celor cărora le-am promis. Poate la anu’ dacă „avem noroc” în toamna asta.

20 de gânduri despre “Suferă pînă la moarte, fără să mori :)

  1. Toti cei nervosi se gandesc la mine, cred ca sunt blestemul tuturor :D Dar sa te enervezi pe politica… of, of, pai asa te-am invatat? Da-i incolo ca ei nu se enerveaza.

    1. Oana,
      io nu-s nervoasă măi dragă ;) şi tu eşti stimulent nu blestem… auzila ea :-P
      AICI ERA VORBA DE SARCINI DE SERVICI, dragă… păi cu astea cum fac? aud?

    1. Cristian,
      stai aproape că o să-ţi arat cum fac la birou :lol: nu am la îndemînă un aparat foto să-ţi arăt „lista mea zilnică”, poate o împrumuţi… este terapeutică ;) şi pentru mine şi pentru colegi :lol:
      AICI, nici să nu aud de politică… brr
      cei cu posibilităţi (3 coloane) îşi pot face şi pe blog, ar fi simpatice comentariile, cred… postări de la cei ce citesc blogul respectiv… aşa poate i-ar trece blogerului proprii nervi :lol:

  2. CELLA, ai un arsenal tare! Sa nu cumva sa te enerveze careva…PRASTIA aia am mai vazut-o, cred ca e preferata ta, cunosc cateva „persoane” carora le-as trage cate o pitricica tare si rea drept in frunte, ca nu-mi place pe la…ceafa lor groasa. Asadar, n-are rost, are rost doar sa incordezi prastia. :)

    1. Mirela,
      ai dreptate, praştia aia o să o tot vezi: are „mesaje” şi-s specializată-n „prăştiat” :lol: folosită corect şi la timp îi imbatabilă ;)
      ştiu că nu are rost şi evit cît pot(mai ales aici) dar azi chiar au depăşit măsura…
      între timp lucrurile s-au aşezat în matcă, adică am promisiuni de „iertare temporară” :lol:
      o fi văzut careva „golgota”-n ochii mei(la birou ;) )

  3. Yeeee… nici lista n-am. Nu le da mama atata atentie… Nu ca as fi cine stie ce mare mareata. Sunt foarte lenesa si foarte zgarcita,extrrrrrrem de zgarcita cu datul atentiei la rozatoare. A, da, sa nu mint, am gazduit un hamster doo saptamani, l-am iubit cat am putut. Dar stii tu la ce rozatoare ma refer. Nu ma ‘nervez. Lucrat din ’96 la subiect, acu’ deja sunt pilot care am trecut de pragul sunetului de mult… Nu ma mai „prinde” ei. Era sa mor. Asa de rau, ca am jurat – nu mi-am lasat barba, n-a vrut ea – sa nu ma mai uit. Prefer capsuni, o vorba a mea (uite aici povesteea http://online.avantajlastart.net/avantaj-la-start/prefer-capsuni/) .
    Degetele de la picioare… Vara trecuta mi-am descoperit o latura stranie, preversa poate: m-am indragostit de niste degete de la picioare ale unui tip, in metrou… Dupa aia m-am tot uitat la altele, am descoperit ca exista asa niste degete frumoaseeee…

    Viata e plina de asa nebunii de frumuseti, cum naiba sa ma uit la o zgggzgggg…? A, cum fac? sunt nebuna. nu pricep.nu intleg, yo nu… Asta, ca reactie asteptata de „ei”. Peace, man! Stii cum aluneci, cum te lasa in pace? Isi dau seama ca nu poti, nu te ddddduce capppputzu sa pricepi alea, tzepile… Shi gata.
    Cat despre action, doar cu sange rece. si cu muuuuulta iubire. de sine, in primul rand. adica inima fierbine. Peace, man!
    Querida, ce de capsuuuuni!

    1. Mikka,
      aş vrea eu dar nu ţine întotdeauna, oricum „rezist eroic” şi mor cu ei de gît :lol: că dacă-i „sarcină de servici” asta e…
      am la seif o mască potivită, doar că-i plină de praf…
      singurul meu avantaj este că sunt cu 5 minute mai deşteaptă decît cei care-mi „fac program” aşa că…
      am să iau nişte căpşuni ;) :lol: şi le mixez… îmi plac cu frişcă!

  4. Heeee… mai baga 2 minute in plus si da-le un sut. Cu dragoste. Stii tu: „la revedere, domnule Georgescu!” La iesire e aerul mult si drumul liber… Din drum in drum, nu mai ai seif…

    1. Mikka,
      nu pot citi, linkul ăla nu-i bun, dă-mi altul plzzzzzz :lol:
      şi, stai liniştită: mă descurc, sunt „copil mare” ;)

  5. Astazi m-a suparat o femeie care mi-a zis ca degetul meu mare de la mana dreapta(care se opune – pe palma) nu e la fel de bun ca degetul ei mare de la picior(care nu se opune) cu toate ca e calcat in picioare. Imi dai si mie prastia ta?

    1. primadona25,
      vaiiiiiiiiiiiii
      nu numai că ţi-o dau, cred că-ţi iau şi ţie una :lol:
      după ce am citit la tine ieri chiar ai nevoie
      şi… „montată” fiind de ieri, azi parcă s-au aranjat toate exact cum le descriai
      dar eu nu am zîmbete, ca tine, eu fac ca toate visele

  6. Uite, eu acum ascult Angela Similea care canta o melodie pe orchestratia lui Sile Dinicu: „Traiesc si dau tributul meu…” si parca imi inec toate gunoaiele prin care a trebuit sa trec azi.
    Da-le pustiului de degete de la picioarele altora si de mizerii cotidiene si de sloganuri gen „oficial ne merge bine”!
    Si apoi putem inchipui o tehnica de smuls unghiile acelor degete umblatoare pe domeniile sufletesti interzise, fara anestezie, nu?
    Te invit sa servesti un profiterol delicios si sa te mai racoresti :)

    1. Cora,
      de-ai şti tu ce pedepse născocesc uneori ;) (?) în gîd, desigur…
      şi de-aş putea… ce departe m-aş duce…
      mi-am născocit jocuri, tac, mă detaşez şi „în lumea mea” mă ajung greu tare…
      ca orice muritor mai am şi momente în care, aparent, sunt învinsă că depind de alţii şi alţii de mine…
      atunci, şi doar atunci… mă revolt… în felul meu ;)
      toate trec dar nu-i totuna cum…
      mulţumesc pentru invitaţie, vin cu tot dragul :lol:

  7. Da, arsenalul tau e bun.As mai adauga: un facalet,, batatorul de vinete, cel de covoare, un tirbuson,spray pt.gandaci si tot ce mai am prin gospodarie.DAR TOT CARTILE SUNT DE BAZA…
    Cat despre tipa cu plasture la calcai, ghici- ghicitoare?Zoe…

    1. Zinca,
      păi cărţile şi filmele şi muzica şi joaca şi rugăciunea şi întîlnirile cu oamenii şi multe altele
      şi… mai am o tigaie teflon în formă de inimă :lol: o ţin la îndemînă :lol:
      iar cînd o începe campania din poartă-n poartă ţin pregătit cd-ul cu Paraziţii :lol:
      Zoe… nu o jigni dragă, asta nici Miţa Baston ha, ha, ha
      vai… Zinca tu ştii că azi era… Toma Caragiu… uf, ce-am uitat, în clipa asa mi-a picat fisa… măi, tocmai eu să-l uit?

Lasă un răspuns

