Poemul de seară

https://www.youtube.com/watch?v=0DgyqyFeqAQ
GEORGE ŢĂRNEA -SCRISOARE DE BUN RĂMAS-
Iubito, câtă lume între noi, Număratori de ploi din doi in doi Şi dintr-un ochi de dor necunoscut, Câte zăpezi pe buze ne-au crescut... Ascultă-mă şi lasă-mă să strig, Mi-e frică de-ntâmplare şi mi-e frig Şi nu mai vreau să ştiu pân-la sfarşit Cine-a iubit frumos, cine-a greşit, Cine-a făcut spre noapte primul pas, Cine-a plecat din joc, cine-a rămas, Cine şi-a smuls pereţii rând pe rând, Cine s-a-ntors mereu cu ziua-n gând, Cine a pierdut şi cine a câştigat De toate înlănţuit sau dezlegat, Cine a crezut mai mult în celălalt, Sub cerul prea străin şi prea înalt. Iubito, câta lume între noi, Numărători de ploi din doi in doi Şi dintr-un ochi de dor necunoscut, Câte zăpezi pe buze ne-au crescut... Când am să uit cum sună glasul tau, Decât tăcerea, ce-mi va fi mai rău Şi cum să pot sub stele înnopta Când nu mai simt ce-nseamnă umbra ta? Număratori de ploi din doi in doi Iubito, câta lume între noi.
2 gânduri despre “Poemul de seară

    1. Cristian,
      cînd am hotărît să suspend „poemele de seară” am fost nefericită… fizic nu mi-a fost bine şi intram aici ca într-un loc pustiu
      cum trebuia să găsesc o soluţie, eu pentru mine, am găsit-o pe aceasta… versuri care mi-au marcat o zi, un anotimp, un vis adăugat… care înseamnă ceva pentru amalgamul acela: am fost, sunt, am să fiu…
      este o altă formă a „jurnalului de viaţă”, alături de lucrările de artă… părţi de suflet… semne

Lasă un răspuns

