Tablouri… azi: SUPRAREALISM! :)

itemVLADIMIR  MOLDAVSKY

PICTOR SUPRAREALIST UCRAINIAN

itemLucrările acestui Artist sunt absolut fascinante(pentru mine, ACUM)

Nici nu ştiu ce să aleg, Mirela: de data asta m-au cîştigat suprarealişti, sunt cerebrală de nu mai pot, poate mă apuc de politică :lol:

SITE OFICIAL şi LOCUL unde vi l-am semnalat ieri

Oricum, uitaţi-vă şi AICI, cineva a avut migala şi răbdarea să-i adune lucrările. Şi cele alb negru.

Merită admiraţie şi fiecare secundă „de văzut”. Admirabil!

20 de gânduri despre “Tablouri… azi: SUPRAREALISM! :)

  1. “, Minulescu si Rozina….nu stiam ce inseamna “roinsine”, ca asa scrie!!!
    “Voila pourquoi j’aimais Rosine”….parfum de crin!
    Cat despre picturi, imi plac si gata.O sa mai studiez subiectul, merita!
    Noapte buuunaaa!:P

    1. Mirela,
      :lol: da, mic!… nu-mi place mirosul „crin”; am sub geam… acolo da… mult prea „tare” pentru mine, deci: NU!
      eu ador lucrările acestui Personaj, o spun cu drag, că altfel nu pot să-i zic
      vezi, cartea r.l. este albastră ;)
      pup, Noapte minunată… pupă Enya… şi şapte purici să vă sărute… :lol:
      pe azi, era să zic pe măine :lol:

      1. Nu e chiar crin, sinteza pentru parfumeri, având la bază crinul, este mult mai rafinată. Poate al Rozinei era mai…crin! Bun Pesonajul. Şi clipul…la fix! Azi iar am chiulit, acum sosit-am de la Grădina Botanică, am mirosi trandafiri de culoarea muşcatelor şi trandafiri albi şi crem, sunt ceva aproape comestibil. Enya a făcut şi un ceas solar, era un concurs acolo, foarte fain l-a realizat..o zi mai mult de vacanţă. Da, L’Heure Bleu e un nume mare al unui parfum la fel de mare. Explicaţii la…mine! Zi superbissimă! :P

        1. Mirela,
          nu mi-ai răspuns la ce te-am întrebat :( ce culoare mă crezi?
          te invidiez-pozitiv de mor :( ce dorrrrrrrrrr mi de Grădina Botanică, mai ales de „un loc” anume ;) şi de magnolii din grădina actriţei (am un lapsus, cea care are casa lipită de Grădină, uf!)
          nu ai fotografie cu ceasul solar al Enyei?
          rămîn la L’Heure Bleu! CATEGORIC! :lol:

          1. Dacă vii la Cluj, o vedem şi-o mirosim împreună! Grădina aceea botanică e o mană cerescă în Cluj…Ced că te referi la Silvia Ghelan. O să pun fotografie, sunt mai multe la grămadă, voi indica şi care este. Dacă tu mă vezi „galben”, eu te văd …nu, nu „albastru”, un pic albastru, mai mult te văd o Sienna arsă, nobilă culoare! Şi uneori turcoaz, uşor grizat. Sau culoarea apelor repezi! Aşa te văd… Mai treci pe la mine, doar mâine schimb tema. Dar voi pune ceasul în albumul foto.

            1. Mirela,
              DA! Silvia Ghelan, EA! Unica! mi-am amintit după o vreme că-mi rămăsese ca un cui în creer lapsusul
              aş vrea eu, IERI! să vin :(
              din păcate nu prea-i după vreri…
              oricum hălci din sufletul meu nu au plecat niciodată, bîntuie pe acolo ca nişte copii abandonaţi pe care nu-i mai vrea nimeni :(
              mai ales cînd vine toamna mă destramă, aproape fizic, dorul… şi trec în gînd peste tot… iar şi iar
              ce minunăţii de culori, am „să mă caut” în noaptea asta în ele, „să mă văd”

            1. Mirela,
              nu-s Violet, de nici un fel :(
              doar aspiraţional dar nu cred, nu sunt atît de evoluată şi nici nu cred că am să devin :(
              mov! NU!!! fac alergie la cuvîntul ăsta… şi nici culoarea nu-mi place cine ştie ce…
              brr… sper să nu fiu mov, Doamne, nu!

              1. Pai, e sa zic, movul nici nu e o culoare, e un violet deschis cu alb. Dar mie imi place violetul grizat, si blogul tau e violet deschis grizat usor, are aroma de irisi, de violete de padure si liliac, nu glumesc….Si TOAMNA ta , pe langa galben copt, oranjuri roscate si brunuri vestede, are foarte mult violet, care se acorda perfect cu ea, toamna. Violetul pal e al primaverii, branduse, liliac…cel inchis, greu, e al toamnei!

                1. Mirela,
                  iartă-mă, cîteodată spun cuvinte… :(
                  pe cît de frumos vorbeşti tu pe atît de neîndemînatcă mă simt eu
                  am o războială continuuă cu mine, vorbesc probabil mult prea mult cu mine şi din vreme-n vreme scap caii în mirişte cînd vreau să zic altora ceva… eu în mine cu una, zic alta şi supăr :(
                  realizez abia apoi da-i foarte tîrziu… cuvintele nu se pot lua înapoi… uf… asta sunt… frunză-n vînt… mereu pedepsită prin cuvinte…

    1. hearmyself,
      nu ai de ce-mi mulţumi, crede-mă :lol: , poate eu ţie
      sunt o cititoare virtul-atentă la toate subiectele care rezonează cu ce simt eu şi urmînd acest indiciu am sumedenie de bloguri pe care le citesc ori văd pe tăcute
      l-am descoperi de „ceva vreme” dar „nu-i venise vremea” ;)
      pe Vladimir Kush îl ador de-a dreptul, am „mai scăpat” o lucrare ori două de-ale lui pe aici
      la mine cuvîntul de ordine-i „starea mea”
      am un folder plin cu lucrările lui dar nu am răbdarea necesară, încă, să fac minuni ca ale tale
      vrei să-ţi „vînd” o mică coincidenţă ;) : iubirea de Pink Floyd mi l-a adus pe Vladimir :lol:

    1. Cristian,
      toate au cîte ceva „de spus” ;)
      şi asta poate fi „o poveste” ca şi aceea … de nisip
      cînd nu ne mai încredem în cuvinte poveştile pot fi spuse cu imagini :lol:

  2. adevarul e ca se „asorteaza” pink floyid si vladimir kush ;) se pare ca vladimirii sunt sortiti sa fie suprarealisti excelenti :)) mi-a trebuit intr-adevar multa rabdare sa stau sa caut toate lucrarile amandurora (mai ales ca sunt o gramada) si la fiecare sa dau click „view large image” – save – apoi incarcat pe slideshow.. dar a meritat efortul ;X

    1. hearmyself,
      şi ce bine, se potrivesc, minune!
      cît de limpede şi parcă muzical sună VLA-DI-MIR!, ador (şi)numele slave
      binecuvîntată răbdare, spre desfătarea noastă a leneşilor :lol:
      încă şi încă MULŢUMIRI! şi, nu te opri, sunt cu OCHII pe tine ;)

  3. ha ha ok, i promise. am postat ceva proaspat, btw ;) si mie imi place numele asta, am un prieten bun pe care il cheama asa si caruia nu-i place sa i se prescurteze numele „vlad” (oare de ce? :D )

    1. hearmyself,
      cred că eram la tine buchisind :lol:
      o ador pe Nina Cassian, chiar… de ce nu i-or fi citit nimeni poemele în limba ei absolut specială?
      excelentă însemnare şi fotografia-i rară, cel puţin eu nu am mai văzut-o şi credeam că-i ştiu portretele de tinereţe
      deci, n-am decît să-ţi mulţumesc, iar :lol:
      să ştii că şi eu sunt împotriva diminutivelor deşi VLAD ca nume de sine stătător îmi place
      dar VLADIMIR prescurtat, categoric NU! ar fi caşicum ;) cum ţi-ar plăcea o butaforie excepţională în locul Originalului?
      salutări lui VLADIMIR ;) minunat nume are

Lasă un răspuns

