Mănuşă! :)

30-1-expo-3

Anamaria Smigelschi- Sursa: AICI

***

Am avut intenţii bune pentru ziua de azi. Jur! :lol:

Dar, sunt doar un om slab şi influenţabil ;) . Aşa cum „drumul spre Rai este pavat cu intenţii bune” aşa şi eu.

Numai că de, mă mai împiedic că şi drumul ăla este ca orice drum, accidentat. Poate nu la toţi, n-am de unde şti. Îl ştiu pe-al meu şi doar pînă unde l-am mers, ce-o mai fi…

Aşa, ziceam că am avut pentru azi măcar un subiect serios. Dar, cum îmi era tare lene, de dimineaţă, am „dialogat” cu cei dragi din spatele LOCULUI. Aşa mi se schimbă mie, uneori, intenţiile. Aşa ajung să am în minte şi draft un subiect şi mă pomenesc, instantaneu că-s „pe altă cărare”. Bună! (normal, sunt subiectivă, cum altfel?).

Cineva, mulţumesc!, mi-a reamintit o poveste frumoasă, un mit, un vis…

Aşa că: VĂ PROVOC!

Pe bază de: SUFLETE PERECHE!

CREDEŢI?

MITUL ANDROGINULUI- mit, mit… dar visăm, da?

ASTA, CU IUBIREA, SE POATE „VORBI”? ori o simţim, doar, şi cînd o tot repetăm îşi pierde … orice?

DE CE BĂRBAŢII AŞA (NU) şi FELEILE AŞA (DA)? ori nu?

Nu spun, să nu vă influenţez :lol: , am să răspund punctual, dacă o să vreţi să vă pronunţaţi

Las uşoare „indicii”:

Despre „tată” PLATON

Despre MIT

Despre una din părerile care, mie, mi-au „făcut ziua” – AICI –!!!

Duminică Androgină, plină de Sfere de Lumină să avem :lol:

Ridicaţi mănuşa?

androginP.S. – fac pauză, „între Ruşi”, azi m-am întors puţin la MITOLOGIE, pe care, cum altfel?, O ADOR!

P.P.S.- Aruncaţi un ochi şi AICI! wow, ce mult mi-a plăcut- Andrei! Mulţamuri nesfîrşite :lol:

51 de gânduri despre “Mănuşă! :)

    1. Cristian,
      am să-ţi „răspund” mai pe seară ;)
      ai citit ce scrie Vlad Stroescu în Dulcea Mahala?(ultimul link) :lol:
      provocarea se leagă firesc de a ta… cu soarta şi de a mea… cu îndemnul la iubire ;)
      îmi place mult „joaca” între „virtuali”; să le leg unele de altele cu panglici colorate

  1. Eu sunt mai pragmatica de felul meu. Imi e greu sa cred ca exista suflete pereche. Probabil ca incercam noi sa ii dam celuilalt aceasta calitate. Dar cine poate sti cu adevarat. Dar tot mi se pare complicat. Eu abia ma suport pe mine, gandeste-te ce greu imi e sa-mi mai suport si „sufletul pereche” :D

    1. Oana,
      poţi rîde: şi eu! ;)
      am fost o vreme (între16 şi 20) puţin „deturnată”, citeam prea mult şi la întîmplare, dar vreau să cred că mi-am revenit definitiv

          1. Andrei,
            aşa, fă-mă curioasă
            ştii că nu-i a bună cu fetele :lol: las’ că văd eu, deja încep să-mi dau cu presupusul: ce să fie?, ce să fie?
            hm… poezie şi muzică? ;)

            1. cred ca ambele :)
              doar ca de data asta muzica nu e a mea. in schimb sunt niste versuri… si multa munca la editat pentru… vreo 40 de secunde :)

                  1. Andrei,
                    merg pe mîna ta că nu cred că o să mă dezamăgeşti
                    în general sunt alergică la surprize fie „bune” fie „viceversa”

                    1. prefer suprizele placute :)
                      de data asta o sa fie doar.. diferit. intr-un fel reminescente de pe cand faceam freestyle. hip hop iti spune ceva? :D

                    2. Andrei,
                      te cred pe cuvînt dar în moca n-am încredere, crede-mă tu că-s mai mare: NIMIC nu-i moca ;)
                      într-un fel sau altul plătim TOT, pînă la ultimul cent

                    3. ok, atunci am o intrebare: te costa ceva sa imi asculti/citesti poeziile ?

                      nope.. deci e moca :D

                    4. Andrei,
                      aşa-i, cum zici tu
                      şi pe deasupra îmi şi plac, aşa că se cheamă că se acoperă una pe cealaltă şi toată lumea-i mulţumită :lol:
                      apropos de nimic: chestia aia cu ochiu din frunte, a Rusului ;) mi-a plăcut groaznic de tare
                      crezi că-i o problemă dacă am „luat-o de pe DeviA?
                      adică dacă am luat-o să o folosesc p-aici cîndva
                      îmi place aşa de mult că azi am tot studiat-o şi încă nu m-am plictisit

                    5. daca nu ar apasa atat de mult crezi ca ar mai avea atata greutate cuvintele din poezii? :)
                      asa.. ca mic exemplu ;)

                    6. pai de la inceput tot incerci sa ma scoti :P hehehehehe
                      ma duc sa trag o baitsa ceva :D

                    7. Andrei,
                      aşa fac cu ţoţi prietenii, aşa să faci şi tu cînd oi pica eu la dileme :lol:
                      noapte şi baie bună, intră curat în zi
                      spor în toate, ne auzim
                      pa :lol:

                    8. eu m-am obisnuit sa ma ridic singur si daca posa ii imping umpic si pe altii… si mai bine

                      pai apa e sfanta. nimic nu se compara cu o balaceala buna :lol:

  2. Ochiul Aneimaria Smigelschi s-a îndreptat către ceea ce marea aduce din adâncuri, către urmele lăsate de mare pe plajă. O pictoriţă a mării, care vede ALTFEL marea. Şi găseţti în creaţia artistei, CELLA, o bogăţie de ROZURI rare, alături de griuri, ocruri şi albastruri distinse. Îmi place, chiar foarte mult!

    1. Mirela,
      era o joacă! te-ai prins?
      nici o imagine nu-i aleasă la întîmplare :lol:
      nu am vorbit noi, ieri, despre rozuri, ocruri şi griuri-albastru? ;)
      o ştiam de la subiectul cu grafica; azi s-au legat lucrurile tu-subiect-Vlad-starea mea (matinal ghiduşă ;) )
      şi mie mi-a plăcut, mai mult şi mai mult că este originală-n abordarea subiectului „marine” ;)
      scoici nu aveam cum pune, deşi-mi plac, „aici” aveam nevoie de „lanţuri şi căpestre rupte”, te-ai prins? :lol:

      1. M-ai dat gata! Am mai parfumat şi eu o pagină, după ce am confundat merele cu piersicile la -X-, ce s-a mai distrat! Foarte inspirată alegere, CELLA. Noapte frumoasă! Să vii la parfumat, dacă ai timp!

        1. Mirela,
          păi, eu eram acolo, tu erai aici :lol:
          eu mă retrag în tăcere la subiectul ăla
          unde nu mă pricep, TAC! şi „iau notiţe”; sunt încîntată de subiect, vreau să învăţ, acolo-s… doar că nu mă bag ;)

    1. Vlad,
      îmi cer iertare :(
      am rectificat
      am „notat” şi blogul Tapirului, promit să-mi fac cu mai multă atenţie lecţiile
      recunosc şi faptul că, în „documentarea” subiectului, dacă nu citeam însemnarea ta nu l-aş fi abordat
      mi-a plăcut mult de tot, subscriu!
      eu sunt cea care îţi mulţumesc, că nu te-ai supărat şi că mi-ai atras atenţia
      asta mi-a plăcut mai mult decît orice
      puţini te trag de mînecă, şi ar face bine să o facă, sunt genul care primeşte cu bucurie şi nu ezită să-şi „facă autocritica”, să îndrepte, să înveţe
      încă o dată, merci!

      1. Nici o problemă, Cella, nu e cazul să-ţi ceri ierate. Poate eu, fiindcă nu m-am prezentat, şi nu există o rubrică „Despre mine”, pe blogul meu. Aşaaa, acum să ne apucăm să-l răsfoim pe al tău.

        1. Vlad,
          merci, pentru înţelegere
          aici, crede-mă, nu prea ai ce răsfoi :lol:
          este doar un fel de harababură unde prietenii mei mă caută şi ştiu că mă găsesc

    1. – X –
      cu tine nu mă mai joc :lol: , m-ai ghicit din prima şi din două vorbe m-ai pus, iar, la colţ ;)
      am început să aleg bine, da?
      asta era „imagine”, atît! :lol:
      habar n-ai ce bucurie pe mine, n-am nici o şansă să fiu criptică cu tine?

  3. asta e tot farmecul.. sa poti face cu putine resurse ceva maret :)
    iar daca reusesti sa dai si altora.. cu atat mai bine

    in ce priveste poza… recomand sa inserezi linkul catre postarea originala sau catre galeria artistului. asa ar trebui sa faca toti. atata timp cat exista creditele artistului care a creat imaginea respectiva e ok :)

    chestie valabila si la mine dealtfel. am tot dezbatut tema la noi si pe-afara.. la modul „imprumutare” insa m-a interesat sa aprofundez probleme majore asa cum am descris in „Legea derepturilor de autor” :)
    adica http://sssfinxxx.wordpress.com/2009/07/24/orphanage-law/ si http://sssfinxxx.wordpress.com/2009/07/24/orphanage-law-ii/

    again… hard work…

    1. Andrei,
      păi ai văzut tu vreodată la mine ceva fără indicarea sursei?
      n-am obiceiuri proaste, îmi place să cred, ba îmi face mare plăcere să împart cu ceilalţi orice găsesc frumos(ce-mi place mie) şi-i trimit să vadă, să citească, să vorbim
      atîta doar, nu întotdeauna există răbdare ori… cine ştie
      de aia nici nu scriu însemnări lungi, nimeni nu prea le citeşte
      atunci scriu un gînd şi trimit la citit şi văzut, fiecare cu opţiunile lui
      şi, mai taci, nu te tot plînge că munca ta-i frumoasă şi tu tînăr, taci şi lucră :-P

          1. uneori prefer sa pastrez simplu… direct sau sincer. a imbraca frumos uratul… nu merge aici. poate in ce fac… dar nu in cazul asta

    1. Andrei,
      tu poţi prefera dar viaţa-i doar nuanţe, adică mie aşa mi se pare
      ori-ori, sau-sau sunt extremisme aşa că…
      normal că a îmbătrîni şi a te maturiza nu-s sinonime, am vrut să „te scot” dar dacă preferi aşa… este vorba despre tine, nu mă apuc eu acuma să-ţi dau lecţii, Doamne fereşte, aşa simţi înseamnă că aşa este
      o singură chestie: dacă îţi place ce faci nu ai cum simţii că te apasă ori „te îmbătrîneşte”
      iar dacă nu-ţi place schimbi ori adaptezi că doar nu suntem dintre cei aleşi să facem doar ce ne place
      am fi în rai, ceea ce chiar nu-i cazul :lol:

  4. Draga CELLA,ne-ai dat un subiect foarte complicat sau poate nu,depinde de fiecare.Am rasfoit putin „articolele” recomandate de tine si mi-a facut placere sa-l intalnesc pe Vlad Stroescu si pe tanarul Andrei. :)
    Eu doar atat am de spus la provocarea ta:las lucrurile sa se intample si…iubesc.
    Sufletul pereche?Credeam ca exista si ca l-am intalnit,dar am ajuns la concluzia ca e doar o poveste frumoasa!

    1. Gabi,
      aşa-i, i-am şi spus asta lui şi Cristian… există doar în basme, literatură şi filmele ruseşti ;)
      pe alea americane nu le înghit :lol: decît la cinematecă dar şi acolo parcă-mi plac mai mult alea franţuzeşti şi italiene :lol:

  5. EU, PAULICA

    Din vârf de peniţă vă spun pe fâşii
    că sunt un fluture ce acum se-nfiripă.
    Spatele-mi? Ocean de pene stacojii,
    până şi mâna mi-a devenit aripă.

    Nu sunt colibri, nici sticlete sticlos,
    Ochii-i rostogolesc ca un zân sideral
    declarând de sub pene cu glăsciorul meu gros
    că nu-s vrăbioi şi nici papagal.

    Aş vrea sa vă strig tuturor : “SUNT POET”!!!
    M-au hărăzit cu de toate ursitoarele:
    sunt şarmant, delicios, nas erect,
    nu-mi pute nici gura, nu-mi miros nici picioarele.

Lasă un răspuns

