Lonjeronul şi stelele :)

Nu spun decît atît: am prins o stea de coadă!

Cei care ştiţi ce înseamnă să ţi se rupă lonjeronul stînga spate cînd ţi-e „lumea mai dragă”, o să mă scutiţi, sper, de întrebări.

Aşa că: sunt cea mai potolită, cuminte şi inactivă fiinţă, încă vie, din Univers .

Nu o să mă auziţi cîrîind o vreme ;) am ajuns la gîndul ăla, iar, că Undeva… Cineva… îi ocroteşte pe  visători( aiuriţi şi penibili, opinează raţionalii mei amici virtuali, că ăia reali mă iubesc, sincer, aşa cum sunt ).

Bun, şi dacă tot sunt potolita potolitelor am să fac ce ştiu eu mai bine, în general că în particular mai ştiu şi altele, adică o să citesc. Eu, ruşii „mei”, voi… habar n-am ce. Chiar, ce? ori nu citiţi nimic în perioada asta? ori poate citiţi „uşurele de concediu”, ori ziare, reviste… ce?, Ce?, ce?

Am la mine Ghidul ;) vreţi să vă „citesc” puţin?

Picture 008Nu?… bine… are un capitol despre lună şi stele. Dar, să nu vă mai plictisesc, mai bine îmi revin şi eu şi devin statico-activă: adică, telelesc fără nici un chef de „acţiuni riscante”. O vreme, nu vă faceţi gînduri, că nu mă ţine mult.

Dacă am rezolvat-o cu luna, stelele şi lonjeronul, m-am apucat să văd ce noutăţi… prin virtual. Asta cu gîndul că, măcar aici oi fi în siguranţă. N-ai să vezi: pas semnal la wireless, apoi pas diacritice, apoi… cafea băută-n rouă… de nervi. Revenit, că eu cînd mă apucă le las pe toate şi am tăiat-o. Le las în sensul că întotdeauna există „cineva” care se „ocupă”. Repară, adună, face frumos „tot” şi: gata! pot scrie, pot citi, pot blagoslovi (da’ n-am „voie”, îi ultima zi din cel mai important „post” al verii, sttttt ).

Ce fac cînd nu pot face mai nimic? Mă joc, normal.

Uite, am găsit şi pentru voi un joc care pe noi ne-a bine dispus:

Aici, un site pe care mă amuz citindu-l, am găsit un exerciţiu numerologic care mi-a plăcut şi pe care vi-l pasez şi vouă spre, sper, joacă:

Luaţi un calculator sau folosiţi aplicaţia calculatorului din Windows-ul dvs. şi faceţi următorul calcul:

4 x ziua dvs. de naştere (deci, înmulţiţi de 4 ori ziua dvs. de naştere)

+ 13 (adunaţi 13)

x 25 (înmulţiţi cu 25)

– 200 (scădeţi 200)

+ luna dvs. de naştere

x 2 (înmulţiţi cu 2)

– 40 (scădeţi 40)

x 50 (înmulţiţi cu 50)

+ ultimile 2 cifre ale aului dvs. de naştere

– 10.500 (scădeţi cu 10.500)

Ei, ce credeţi că o să iasă?

ZIUA VOASTRĂ DE NAŞTERE! :lol:

NUMEROLOGIA este şi jucăuşă, nu doar o ştiinţă iniţiatică.

Gata! am plecat la citit şi leneveală. Şi, să nu mai aud o vreme de stele şi lonjeroane. Uf! Am zis! :lol:

17 gânduri despre “Lonjeronul şi stelele :)

    1. X,
      :lol:
      ala,este o bucata de fier care leaga rotile masinii de caroserie, soferii dixit!
      si care te duce direct la stele daca ai viteza si esti asezat in locul nepotrivit cind se rupe in timp ce autovehicolul ruleaza (pe coasta muntelui, de exemplu)

    1. Noapteaiguanei
      ;) :lol:
      a trebuit să corectez textul „sursă”, acolo dacă ai citit, scria „adaugă ultimele două litere ale anului tău de naştere”
      dădea „cu eroare” :lol:

      1. Ştii cum este când mintea citeşte înaintea ochilor? Nu am observat „greşeala” – era atât de normal să fie cele două cifre încât… oare dacă adăugam ultimele două litere „ieşeam” mai tânără?

        1. Noapteaiguanei,
          poţi adăuga şi litere şi cifre :lol: în cazul tău tinereţea nu are relevanţă
          eu oricum cred doar în stările sufletului
          o femeie iubită şi care iubeşte, cu o minune de copil pe care-l adoră, aşa cum eşti tu nu are nevoie de „mai tînără”, este ;)
          să rămîi mereu aşa, aş dori oricui tinereţe ta :lol:

    1. Cristian
      suntem chit :lol:
      şi eu mă „pierd” in textele tale, atît îmi plac…
      îţi spun acum şi aici… la tine nu îndrăznesc să zic nimic, mi se pare că orice-aş spune ar fi redundant
      m-ai învăţat nişte lucruri pe care chiar vroiam să le aflu, de la un bărbat ;)
      aşadar… mulţumesc!

  1. Şi de unde ai tras concluzia ca prietenii virtuali nu te iubesc? Pripită concluzie, fii mai atentă…cu cei reali, cu unii, în rest, cum să nu te iubească lumea! :P

    1. Mirela,
      vai, dar nu am spus aşa ceva :lol: şi nu despre iubirea în virtual era vorba
      spaţiul ăsta este minunat nu atît pentru ce se vede ;)
      el mai are, cum ştii un loc doar pentru ochii „stăpînului”
      ei, acolo, de cele mai multe ori se întîmplă ce-i mai interesant
      acolo, oamenii îţi lasă tot felul de mesaje tăcute din care tu înţelegi diverse lucruri pe care ei nu ţi le spun :lol:
      mai ales dacă, aşa ca mine, îi cunoşti deja de multă vreme pe acei oameni şi ai stabilit cu ei o formă de comunicare aparte ;)
      eu nu spuneam cu reproş, ştiu ce simt majoritatea celor care se opresc aici, spuneam că unii care-s raţionali versus eu, visătoarea :lol:, mă trag de urechi
      şi bine fac, nu-s supărată pe ei… şi ei ştiu asta
      iar prietenii mei, reali, sunt puţini, mă cunosc de-o viaţă şi este normal să mă iubească cum şi eu pe ei, altfel n-am fi împreună de-atîta vreme :lol:
      deci: am tras o concluzie corectă, de drag :lol:
      şi am considerat să le-o şi spun ca să ştie… că le mulţumesc de urecheala prietenească, eu aşa o iau
      şi tot îi iubesc şi pe ei că un visător aiurit are tot timpul nevoie de un raţional puţin cinic… să-l ţină cît mai aproape de pămînt, cînd poate :lol:

    1. Adrian,
      da’ ce-am făcut? credeam că se vede cu ochiul liber :lol:
      asta fac tot timpul… că cîr, că mîr… p-aici, pe la voi :lol: pe unde mă mai primeşte şi pe mine lumea ;)
      pînă s-or sătura şi m-or hîşîi
      da-s cuminte acuma, din sperietură, am promis să nu cîrîi măcar pînă mîine, îi bun, ce zici? :lol:

  2. Cella,
    Cred ca am intrat si am iesit de ami multe ori de la tine, nu mai stiam daca ti-am lasat sau nu un mesaj. Si numerele au o poezie a lor, desi sunt reci. Ce muzica are sirul 0, 1, 1, 2 , 3, 5, 8, 13 … !! :D

    1. Nicu,
      de la tine venea aşadar curentul ăla cald? :lol:
      eu iubesc numerele, cum de nu ştii? ;)
      reci sunt, doar, unii oameni… numerele niciodată… ştiu melodia, nu cred decît în 9 :lol:

    1. Neliniştitu’
      mişto că era să mă transform în Înger?, merci :-P
      vezi că la poza aia am şi muniţia aferentă
      s-ar putea să ştiu şi ţinti, prin monitor, pînă-n pînza de la barca ta, şi să o şi găuresc :lol:
      stai să se întoarcă Oana, să vezi atunci ce pistol am… şi difuzor de ăla de zgomote, pentru derutarea duşmanilor :lol:

Lasă un răspuns

