Tablouri… azi: Suprarealism :)

Salvador Domingo Felipe Jacinto Dalí Domenech (click-galerie tribut) şi FILM ;)

Muzeul

şi

Fundaţia

r274108_1156147Dezintegrarea persistenţei memoriei Uitarea



12 gânduri despre “Tablouri… azi: Suprarealism :)

    1. Darius,
      era să mă sperii :-P
      mai să te întreb „te-ai rătăcit”?, păi tu eşti aşa scump la vedere că mai aud despre tine doar la alegeri :lol:
      oricum, bucuria să te văd aici îi cu atît mai mare

  1. Dar ştiu că m-am plimbat în voie prin Galerii, azi! Deocamdată e preferatul Enyei mele, dar şi mie îmi place foarte mult, un maestru. Orele care se scurg….apropo, eu ar trebui să fiu la şevalet acum…ce forţă are un tablou, aşa vor fi şi ale mele, îţi vor fura gândurile, sic…mai ştii!? Zi minunată, cu stele!

    1. Mirela,
      hei, şi al meu era, într-o vreme, chiar eram spre obsedată… ;) dar asta şi din pricina unui prieten filosof care-mi făcuse capul chisăliţă :lol:
      eu îi povesteam despre culori, el îmi ţinea dizertaţii despre mesaj şi substraturi… inerpretări şi conexiuni… ce mai, îmi autocreasem „sindromul Dali” :lol:
      preferatul meu, urmează… mîine
      ghici :lol:

    1. Cora,
      ai văzut tu visători realişti? :lol: dă-mi şi mie un impuls că mie majoritatea-mi spune să mai cobor şi cu picioarele pe pămînt
      da-i aşa bine-n vis şi-n zbor că o fac din ce în ce mai rar… atuncea cînd uit, cred, exact ca în lucrarea asta… mă risipesc şi trebuiesc adunată la un loc
      o seară minunată să ai :lol:

    1. Adrian,
      mă doare „gura” de cît am repetat p-aici că însemnările sunt doar un pretext de vorbă
      ce, avem nevoie să le ştim pe toate?
      n-ai plecat cu ai tăi? ce mai stai? în vacanţă cu tine :lol:
      şi ia-ţi şi premiul, ţi l-am dat cu tot dragul
      a, mesajul tabloului este uitarea, ajunge atîta… mai trebuie să şi uităm din cînd în cînd, facem loc la altele… să nu ne explodeze sufletul şi neuronul :lol:

    1. Mirela,
      vin! :lol:
      am voie fix o oră, pe ceas, la net…
      sunt persecutatăăăăă… dar vin, mă revolt, îi bat pe toţi şi sosesc :lol:
      pup

  2. Dacă a fost atât de cumplit să te sustragi (era un chef??) , meriţi o recompensă. Voi găsi eu ceva care să îţi placă cu adevărat, poate o elfă în original, dar asta presupune să îmi dai adresa la care s-o trimit!(tablou, nu chiar elfi!) Te mai aăteptăm, avem o critică favorabilă, eu nu am niciun piculeţ de curaj să-mi fotografiez ceva…încă. Dar voi avea! :P

    1. Mirela,
      păi am fost aseară la voi, nu? :lol:
      nu a fost cumplit şi nu m-am sustras de la nimic
      atîta doar, „unii” consideră că deja stau prea mult pe net şi mi-au făcut program ;)
      o să ţină o vreme, cît este timpul frumos şi stau mai mult pe-afară
      cînd mă întorc între „patru pereţi” redevin dependentă… poate da, poate nu :lol:
      ţi-am lăsat irlandeza „mea”, la Enya ta… sper să-ţi placă :lol:

Lasă un răspuns

