Pregătiţi-vă… cad stele! :)

Dacă alinierea numerelor v-am semnalat-o în joacă, nu credeam că vă mai interesează ceva din ce scriu eu aici :lol: , de data asta poate ar trebui să fiu aplicată, mi-am zis, cine ştie… poate o rătăci cineva interesat:

„Perseidele, aşa-numitele „ploi de stele căzătoare”, vor putea fi observate din ţara noastră în ziua de 13 august, între orele 14 si 17, ora României.

Stelele căzătoare vor putea fi urmărite, însă, şi în noaptea de 12 spre 13 august, când vor cădea cel puţin o sută de meteori pe ora.

Sursa acestui curent meteoric este cometa Swift-Tuttle, care orbiteaza Soarele odata la 133 de ani, precizează Naţional Geographic. Aceasta se află în prezent în afara orbitei lui Uranus şi coada ei se întinde într-o zonă pe care Pamântul o traversează în luna august.

Curentul de meteori  al cărui nume vine de la constelaţia Perseu, Perseide, unde se afla radiantul (locul de unde meteorii radiază aparent pe cer), va constitui atracţia principală a nopţilor din jurul datei de 12 august.

Resturi de materie a cometei lovesc atmosfera Pamântului cu viteze mari, de pana la 220.000 kilometri pe ora şi, când se dezintegrează, produc o dâra de lumină.

În plus, luna august le mai aduce românilor, în noaptea de 16 spre 17 august, şi o eclipsă parţială de Lună, care va intra în penumbra la ora 20.20 şi în umbra la 21.35. Momentul fazei maxime a eclipsei de Luna se va înregistra la 23.10.” -ştire de presă-

Eu, ştiam, că sunt „abonatăAICI

Partea  ştinţific-jurnalistic-informativă fiind rezolvată, vă invit: să visaţi, să doriţi, să culegeţi stele. Să iubiţi!

Dacă vreţi să mă întîlniţi: priviţi în suflet. Sunt acolo. Culeg stele căzute şi le sărut. Apoi le descînt, de drag, şi le arunc peste cap, spre cer! ACASA mea. Singura.

Cine iese la cules de stele să-mi facă cu mîna.

Ce dorinţe aveţi, să vi se împlinească.

Şi nu uitaţi ECLIPSA. Chiar de-i parţială, este importantă. Vă spun eu :lol:

Observaţi-vă în perioadele cu eclipse anunţate. Poate nu credeţi, poate credeţi, treaba voastră, toate eclipsele au legătură directă cu multe „ale noastre”. Dacă aveţi timp şi curiozitate, citiţi AICI, o „poveste” dintre cele multe şi frumoase. Nu vreau să vă plictisesc şi cu altele. Pentru mine sunt toate minunate. Mie mi se pare pasionant şi dicţionarul de astrologie :lol: . Dar eu… sunt, doar, o visătoare (penibilă, vorba cuiva).

Pup! sunt ocupată să-mi fac „lista cu dorinţe”. Sper să salvez cele mai multe stele, de data asta. :lol:

nuit_etoilesP.S.- Mulţumesc, pentru florile de cîmp pe care le primesc în fiecare dimineaţă.

Am să-mi pun o dorinţă pentru fiecare dintre ele. Gînd bun înapoi.

ADDENDA:

de după amiază (am dormit multttttt şi cu dorinţe împlinite, cîteva ;) )

de drag de voi, uite, vă arăt poze cu dimineaţa unui numărător de stele :lol:

***

Oameni răi ;) nu-i aduceau întocmai şi la timp cafeauaaaaaaaaa şi pe lîngă toate cele mai şi rîdea(m)u, în hohote.

Dimineaţa, după prima „recoltă” :lol: . A fost o noapte lungă…şi plină de stele bune!

Şi vă arăt şi bordul navei, de unde comunic cu voi, cînd nu dorm. La noapte suntem, iar, la vînătoare… de dorinţe de împlinit. Vă aştept, consemnul este acelaşi. Îmi faceţi cu mîna şi vă iubiţi(dorinţele). ;)

Să vi se împlinească toate… stelele. :lol:

Picture 151Picture 118

17 gânduri despre “Pregătiţi-vă… cad stele! :)

    1. Neliniştitu’
      eu mă rog să nu fie înnorat, am mai păţit-o ;) şi-am rămas cu „lista-n mînă” :lol:
      „cum ne-o fi norocul”… important este să ne dorim, mult (intens) şi frumos, tot rămîne ceva…
      vezi, asta-i varianta mea la rău, la cum se zice mereu azi „zi de rău, mult, chiar dacă nu-i adevărat, tot rămîne ceva” ;)

    1. Trex,
      mai bine nu fii atent, atunci te „loveşte”
      la cît noroc avem amîndoi zici că o tunat şi ne-o adunat :lol:
      lasă, noi să fim sănătoşi, măcar să ne păzim ce-avem, atîta cît este este al nostru
      pup LULU! :lol:

    1. Flavius,
      ce n-aş da să fiu pe Tîmpa şi să fie un cer cum îl ştiu eu…
      ce mai de stele-aş aduna… doar bune
      servus, neobositule, sunt sigură că lista ta de dorinţe este scurtă dar „grea” :lol:

  1. CELLA, bine te+am regăsit!! Pot să dau Premiul mai departe, cuiva, chiar acum? ok….şi, câte dorinţe pot eu să îmi pun? Una, mai multe?? Câte stele are un roi de meteoriţi, oare? Nu se joacă nimeni cu ECLIPSA, e extrem de puternică şi una parţială! Urani zicea că nu e chiar ok eclipsa asta, mai bine fără eclipse! Am pictat azi toată ziua, cot la cot cu Enzya! Te pupicesc cu drag! Ascultă această melodie:

    1. Mirela,
      vai ce de întrebări :lol:
      trebuie să mă concentrez şi, zău, n-am cum… sunt de pe drumuri
      promit să o fac, mîine ;)
      melodia-i… hm… neaşteptată, m-a cam făcut să oftez… noroc că am o conexiune cam slabă şi nu o pot asculta bine, nu vreau să melancolizez în seara asta, am de cules nişte stele :lol:
      promit solemn să o ascult mîine, după ce mă trezesc :lol:
      pup şi merci

  2. Tot din cauza vitezei,am scris „Enzya” în loc de Enya!!! Şi e aici si ENYA, cântăreaţa mea de suflet, cu ceva la subiectul zilei şi la nivel de stele, că şi ea e o stea, mare!

    1. Ela,
      ai dreptate, funcţionează de cîteodată îmi vine să o desfiinţez :lol:
      glumesc, desigur
      azi nu am trecut pe la tine dar o fac imeidiat şi negreşit
      am în draft un poem de-al tău care-mi place mult de tot (toate-mi plac dar ăsta în mod special) şi pe care am ezitat să-l pun la „poemele de seară” că încă nu ştiu dacă tu eşti deacord. oricum, eu le citesc… Îngerii tăi sunt încîntători, le-ai dat drumul din poze? ;)

  3. Păi e melancolică şi deşteaptă pentru că aşa e Enya, marea artistă irlandeză pe care o adorrrrrrrrr şi o…ador, punct. Şi era singura cu stele….pictează cerul cu stele.Inspirată, mă miră… la mine se aude ok, Enya trebuie să se audă perfect, n-ar suporta să fie altfel, are un sunet unic. Te las să culegi stele. Pa!

    1. Mirela,
      na, in dimineata asta sunt apta :lol: dar putin siciita ca n-am diacritice si eu nu stiu scrie fara, parca-s cu doua miini stingi :(
      am ascultat-o pe Enya ta si uite: tu nu ma cunosti decit de putina vreme asa ca nu aveai de unde sa stii
      muzica irlandeza, tot ce-i legat de Anglia si „satelitii” ei :) ma pasioneaza, dupa Rusia, si ma preocupa
      imi place Enya dar in sufletul meu „cinta” Loreena (Mckennitt)

Lasă un răspuns

