Poemul de seară

BOGDAN O POPESCU

– E BINE –

chiar dacă nu vrei să îmi dai telefon pe insula pustie pe care locuiesc
puţin sub pământ şi totuşi burlesc
chiar dacă îmi serveşti atât de rar
privirea ta de muştar
sau de fructe exotice de mare
înotând în pomul de apă din uitare
e bine, zău

eu m-am antrenat pentru olimpiadele destinului tău
cu micuţa caribdă din cuşca mea toracică
trăind în simbioză cu inima cretacică
şi această iubire exersată pentru admiraţie
face durere dar şi senzaţie
e bine

chiar în această atmosferă de paronime
în care nu ne găsim gravitaţia şi plutim fără miros
în fosila de aer cretos
depusă pe plămânii de fier
ai vieţii tale de-acum şi de ieri
prin plase de păianjen infinite

pe unde eu tai cât zâmbetul tău îmi permite
portret deformabil după nivelul de amor
aici tu pierzi, eu câştig, apar şi la televizor
haide să cumva
să se topească uzina de fiare din trecerea ta
haide să din nou

să se alerge sentimentele tale-n ecou
fă un pas în prăpastia din mine
aşa. e chiar bine

Lasă un răspuns

