LA MULŢI ANI!, MANOLE :)

PIC 7 negruŞtiu că-i ora 21 p.m şi eu sunt o mare zăpăcită.

Da’ una sinceră, care zice: am uitat :(

Îs de neiertat dar tu o să mă ierţi, că eşti PRIETENA MEA!

Te îmbrăţişez cu toată dragostea, şi tu ştii asta, aşa că pupici… milioane şi să fii sănătoasă şi să te bucuri de toate aşa cum numai tu ştii.

Hai, că îs într-o fază în care nici nu ştiu ce să mai zic dar din nezise trebuie să iei tot ce simt. Şi tu ştii foarte bine ce şi cum simt eu. Sper…

Aşa că: MANOLICĂ, să trăieşti, să dai tort (în Bucureşti… cînd oi veni )

PUP!!! :lol:

4 gânduri despre “LA MULŢI ANI!, MANOLE :)

  1. Draga mea Cella, iti multumesc din tot sufletul, si da, STIU ca sunt prietena mea si STIU ca esti prietena mea!
    Sidau, numa ‘ tu sa vii, ca de cand te astept!
    Te imbratisez cu tot dragul!
    MULTUMESC! :)

    1. Manoleeeeeeeeeeeeee
      mă aflu într-o casă de nebuni unde toată lumea urlă şi nimeni nu ascultă de nimeni
      am trecut vara asta de vre-o trei ori prin Bucureşti dar toţi eraţi plecaţi
      cred că aţi făcut-o intenţionat :-P
      pupăceli, să petreci bine şi drag rău înapoi
      vezi, de dragul tău mi-am sacrificat frumuseţe de pereche de „coarne” :lol:
      tot violetul meu este concentrat pe tine în seara asta
      şi ţine-mi pumnii, plec acuşi… cu atv-ul… ţi-am promis o stea, o să o ai, eu mă ţin de cuvînt, doar ştii :lol:

  2. ai trecut prin Bucuresti? Asa,deci? Ne faci chestii d’astea? Bineeee, o sa vorbesc cu Manole sa te calcam noi pe tine, dar… nu prea avem drum,ha,ha,ha.

    1. Zinca,
      da, am trecut… vîj, vîj şi iar vîj :lol:
      iar tu şi Manole, două complotiste :-P , cînd vrei cu adevărat… adidas torşon, sau cum era aia?

Lasă un răspuns

