Tablouri… azi: Impresionismul :(

Claude-Monet-Gondolas-in-Venice-15466Claude Monet- Gondola in Venice (click-galerie)

Emil Brumaru

– Marţi, toţi îngerii-s înalţi…

Şi nu-i bine să-i descalţi

Să le pupi călcîiele

Fiindcă te doboară-n praf

Smirna şi tămîile…

6 gânduri despre “Tablouri… azi: Impresionismul :(

  1. Bine te-am regăsit , CELLA! -X- are pe blog o întrebare, la un post: „Cine ştie să picteze ceaţa?” Ei bine, EI, impresioniştii ştiu acest minunat lucru şi alte multe vrăjitorii de penel rapid şi cu tuşeu imediat! Monet…soare, ceaţă, uneori aburii zorilor de zi la răsăritul soarelui auriu roşcat, aer transparent purificat şi din nou învăluit în amieze leneşe. Aer, lumină…ape în apă şi stropi fini în aer…Superb tabloul ales de tine. Zi senină!

    1. Mirela,
      hi, hi, hi …
      păi tu cine crezi că mă influenţează pe mine de-o vreme, în „stări”?
      ţi-am zis că-s ghiduşă
      eu şi X ne jucăm, dialogăm în multe feluri :lol:
      ea-i „responsabila” cu moralul meu ;) ştie nepaipomenit de bine să „mă pună pe linia de plutire”
      am avut o imagine mult mai bună dar îmi cam face figuri „tehnica”
      am o problemă mai ales cu site-urile ruseşti
      deşi sunt lucruri absolut minunate pe-acolo, nu mă lasă să postez :( aşa că trebuie să mă mulţumesc cu ce pot
      şi nici nu ştii ce ciudă mi
      zi, ori ce a mai rămas din ea, minunată şi vouă
      pup :lol:

    1. Nea Costache,
      Impresioniştii sunt printr preferaţii mei, mi-e greu tare să aleg, îmi dictează starea de spirit din momentul în care o fac :lol:
      mă bucur să te ştiu sănătos

    1. Mirela,
      eu vin, negreşit
      X este în a treia parte de concediu şi intră mai rar pe net, doar seara, cîteva minute
      FERICITA :lol:
      sper să treacă pe aici şi să vadă

Lasă un răspuns

