Poem de drum :)

BOGDAN O.POPESCU

– economie –

viaţa mea în care n-am făcut economie,

pentru că doar atâta am, dragostea mea, ţi-o dăruiesc ţie.

consumat de amor şi libertate,

îţi dau tot ce mai pot şi cu asta tot ce se poate


foarte negru de ce s-a întâmplat şi de destin,

dă-mi voie să te mai iubesc puţin

şi din nimicul care mi-a rămas

să te alerg cu fiecare pas


spre fericirea aia de mai e,

din barcelona până-n danta fe

şi din secunda mea cea scurtă

să rupem amândoi ca dintr-o turtă


să ne-mbătăm şi-aşa într-un sictir,

să bem întregul meu guadalquivir.

să ne mai răcorim cu tot ce nu-i.

haide iubeşte-mă în viaţa asta şui.

Lasă un răspuns

