Duminica sufletului, meu…

2 gânduri despre “Duminica sufletului, meu…

  1. Eheheee, pe Emil Brumaru l-am descoperit cand si-a publicat primul volum, „Versuri” si cand am citit urmatoarele versuri:
    Daca ei o portocala si-o dezbraci in pielea goala
    Sa-i vezi miezul cel adanc, peste care ingeri planf
    ………………………
    Se intampla sa uiti totul.
    (am citat din memorie)

    1. Zinca,
      pe mine m-a făcut să mă îndrăgostesc de el „amicul nostru” Alex Ştefănescu
      cînd l-am auzit spunînd că-i un poet care nu poate fi clasificat şi încadrat ori arondat niciunui curent, sau ce-or mai fi avînd domniile lor criticii în tolbe, urgent m-am apcat să-l pritocesc serios
      şi nu-mi pare rău, chiar m-am îndrăgostit
      a fost ceva în genul căsătoriilor din interes: întîi obligaţia şi dragostea mai pe rînd… dacă. ei, în cazul ăsta a fost dacă şi durează pînă în zilele noastre
      unde mai pui că se jocă minunat cu îngerii, cum să nu-l iubeşti?

Lasă un răspuns

