Recomandare… cu dragoste

Am început să prin drag de spaţiul ăsta.

Drag de ce primesc înapoi, de la o vreme, pentru simplul fapt că el, LOCUL, există. Ai avut dreptate, prietene, ca întotdeauna. Doar că eu nu eram „aici” să te aud. Am (re)venit. Mulţumesc, că ai avut răbdare să mă aştepţi!

Plouă, azi, şi neavînd loc printre stropi, ploaia nu te primeşte întotdeauna, am plouat pe dinlăuntru.

Am „vorbit” cu cei care-mi lasă urma trecerii lor, în partea nevăzută a LOC-ului. Ce minunate pot fi tăcerile între oameni care vorbesc aceiaşi limbă. Tăcerea. Mulţumesc. Am învăţat, iar, din tăceri. Azi.

Am învăţat despre lumină şi că ceva nu lămureşte „de ce?”-uri ci, poate, ” doar în ce fel” şi că „pretinzînd că anumite lucruri nu există, cînd de fapt ele sunt la locul lor, ne condamnăm singuri”.

Am învăţat despre iubire, despre prietenie, despre oameni dragi. Lucruri noi. Gînduri de oameni m-au îndrumat prin ploaia din mine şi m-au făcut să mă simt apărată şi puternică. Ploaia de-afară-i minunată. Ploaie de vară. M-a primit.

Ce minunat este LOCUL ăsta, dacă taci şi-l asculţi.

Nu mai ploua, în mine. Să citesc mi-am spus. Nu mă puteam concentra şi mi-am adus aminte că sunt o fire voluntară, cînd TREBUIE :lol: . Şi am cerut. Şi am primit!

Filme! Despre prietenie şi despre iubire. Filme dragi, văzute şi ştiute aproape replică cu replică.

PACIENTUL ENGLEZ

şi

BECKET

Sunt sigură că le-aţi văzut, că le ştiţi. Poate vi le reamintiţi şi le (re)vedeţi şi voi. Într-o zi, oarecare, cu ploaie.

Am găsit şi o „părere” care mi-a plăcut tare mult, despre pacient. AICI.

Nu am găsit prea multe despre Becket, şi ce am găsit nu mi-a plăcut, dar, dacă vreţi să-l (re)vedeţi, cred că nu asta o să vă oprească. Este unul dintre acele filme care „te marchează”, nu poţi să-l uiţi uşor. Eu una, nu. Şi-l văd cu aceiaşi emoţie şi rămîn mereu „dusă” multă vreme după fiecare revedere. Reconsider, iar şi iar, tot felul de „lucruri” revăzîndu-l. Şi mereu mi se pare că a mai rămas „ceva”.

Am avut o zi bună şi caldă azi. Iubeam ploaia. Acum o iubesc şi mai mult. Se poate iubi… şi mai mult? :lol:

Tuturor, văzuţi şi nevăzuţi, MULŢUMESC! pentru vorbele bune şi… pentru „tăceri”

P.S.-Am uitat să vă recomand ultimul număr (am toată colecţia) din PLAI CU BOI, cea mai bună REVISTĂ LITERARĂ ROMÂNEASCĂ ;)  . Cumpăraţi-o, nu o citiţi electronic. Îşi merită „preţul”.

Am găsit şi cîteva mostre din ilustraţii AICI, dar vă asigur că şi conţinutul este absolut savuros.

Şi am plîns citind ASTA!  la ISABELLE.  ZINCA, TE IUBESC, se poate să iubeşti oamenii mai mult decît mai mult? Mi se dovedeşte zilnic: DA!


4 gânduri despre “Recomandare… cu dragoste

    1. Oana,
      iar?!!! :lol: ce mişto!
      vin să-ţi iubesc duşmanii. este cea mai tare armă pe care o am. ucigătoare, te asigur
      doar te-am învăţat că trebuie să-i ţii mai aproape decît pe prieteni, cum pana mea să-i controlăm, altfel? ;)

    1. Zinca,
      nimic să nu zici, bine ţi-o făcut :lol:
      nu că noi nu ştiam ;) doar citeam şi blogul lui Ştefănuţ şi te cunoaştem, nu de ieri…
      să ştie şi alţii, eşti minunată, te sărut

Lasă un răspuns

