Tablouri… azi: Suprematism -I- (sentimente versus afecte) :D

malevich_black-red-squareKazimir Malevici– click, dacă vreţi amănunte

2 gânduri despre “Tablouri… azi: Suprematism -I- (sentimente versus afecte) :D

  1. Malevich e printre pictorii mei preferati … dar cu toate astea, pina acum , nu i-am dedicat nici un post pe blog. Cred ca in curind va trebui sa o fac.

    Ma bucur ca ai deschis ‘PINACOTECA C” … dar de ce C?, asta e intrebarea :)

    1. – X –
      să o faci!
      răspunsul la „întrebare” îl ştii… ;)
      de-o vreme am trăit într-o transă de cuvinte „metafore grele, universale, bătăioase, dragi, să le memorez de la prima citire, să-mi spună despre altfel despre mine.” Mi s-a stricat dozatorul, cred, şi acuma-s în plin proces de exorcizare. păstrez doar vorbele. pentru rest, mi-am creat PINACOTECA CELLA :lol:
      sunt tot felul de „jocuri” de-ale mele… tot n-am chemare de blogeriţă, măcar să mă joc frumos, nu crezi?
      e a mea pentru că nu o să aibe, doar, tablouri… ele, imaginile, vor „spune” în locul meu… un fel de jurnal zilnic de „stări”
      tot spun că s-au pierdut memele cuvintelor, mă las în jocul imaginilor… o vreme
      ştiu că-i impropriu „pinacotecă” dar n-am avut, atunci, altă denumire la îndemînă, poate mă ajuţi ;)
      oricum, ideea-i să „schimb macazul” vorbe/imagini îmi place. acuma.
      exclus cuvintele :lol:

Lasă un răspuns

