Apel!

Aşa nu se mai poate. Eu nu mai pot. Atîta poezie proastă, da’ proastă de bubuie am citit în blogosferă de-o vreme că risc să mi se strepezească de tot simţul… cum i-o fi zicînd, nu mă risc ;)

Poeme de-ale lui Tănase nu mai pun,  fac antologie aici şi nu vreau. Ba bine că nu, dar nu ăsta era „scopul”.

Oricum, cu el, am ridicat mult prea mult ştacheta şi nu o cobor. Că nu vreau.

Citiţi-l în pdf., găsiţi „IUBITA FIZICĂ” şi „SORA EXACTĂ”, dacă am reuşit să vi-l apropii. Mie îmi plac poemele lui, asta-i clar şi aşa rămîne. Îmi „foloseşte” mintea nu, doar, afectele ;)

Revin, în blogosferă este trist. Pentru poezie.

Doar ANCA şi ELA ROSENI îmi rămîn reper, deocamdată. Atît? DA!

MULŢUMESC DOAMNELOR!

VĂ CITESC CU BUCURIE IMENSĂ

Nu vreau să vă supăr şi să transfer aici postările voastre. Deşi aş face-o cu plăcere. Mare de tot.

Vreau poezie. Bună. Mi-e foame. Rău!

Vă rog pe voi, rătăcitori prin blogosferă: AJUTAŢI-MĂ!

Semnalaţi-mi bloguri cu poezie de citit.

MULŢUMESC!

P.S- Ce se întîmplă-n blogosferă nu ştiu şi nici nu mă interesează. Bloguri remarcabile dispar subit. Oameni pe care i-am citit zilnic aleg să-şi şteargă blogul scurt şi fără explicaţii. Alţii, explică dar tot mă fac să le regret „plecarea”.

Pleacă cei care scriu bine. Blogăreala a început să semene cu viaţa aia „de dinainte”. Am tot mai mult deja-vu-ul peştelui de pe televizor şi a carpetei cu răpirea din serai.

Le respect alegerea. Păstrînd proporţiile, că-mi ştiu şi văd lungul nasului, şi eu „şterg” măcar o dată pe zi „chestia asta”.

Dar eu, eu, mi-aş face doar un serviciu. Mie şi aşa în general. Urmează. Probabil cînd viaţa profesională nu o să-mi mai permită să bat cîmpii că „toate-şi au vremea lor”.

ELA ROSENI a dispărut. Blogul.

Sper că-i ceva temporar, în refacere ori ceva. Asta nu mă scuteşte de aceleaşi emoţii pe care mi le-a produs şi ANCA acum cîteva zile.

Zicea „un dispărut” că există viaţă şi dincolo de blog. Axiomă sau ceva :lol:  Normal, prietene, dar sunt „lucruri” la care nu ai acces decît aşa. Şi cînd nu mai ai, îţi lipseşte, te simţi, într-un fel, înşelat. Mă rog, exagerez eu, să nu zic că „voi” ăia care chiar spuneţi ceva vă asumaţi şi responsabilităţi. Gata, am tăcut. Rămîie blogurile de „peşte pe televizor” şi citesc şi eu mai puţin. „Răpirile din serai” cu poze din concedii şi talmeş-balmeşuri în care „lumea”-şi rezolvă frustrările casnice nu-s în targetul meu. Cum nici eu într-al lor.

NE vedem, în „second life”. Daţi un semn. De iubire, desigur :lol:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

ADDENDA:

şi NU, nu am uitat… poate (şi) de asta şi mi se par toate aşa de aiurea

am doar tăceri şi tristeţi… cine-şi mai aduce aminte?

AUGUST este „o lună rea”… amintirilor

Şi-i abia începută…

GELLU NAUM – te salut, POETULE… 03-Gellu-si-Bony

CEREMONII

Maria-Roza îmi scrie de la capătul lumii
despre răul primordial despre nostalgia noroiului
îmi scrie că plantează grâu şi că îl roade singură
imediat ce răsare
şi pentru că n-am supt la sânul ei în calitate de copil
îmi scrie că umblă desculţă
Eu fac cafele pentru cei instalaţi mai de mult în pământ
sau poate sap ca să găsesc fereastra
Alături într-o lume invizibilă şi sălbatică
un tip izolat mă exprimă la un telefon public
vă anunţ spune el că mă aflu în piaţa Buzeşti şi că de aici
am de gând să mă duc pe jos până în pivniţă sau chiar mai departe
vă anunţ că m-am învelit în pânză de in că mi-am pus chipiul de iarbă
şi că m-am îngropat destul de adânc

18 gânduri despre “Apel!

    1. Flavius,
      la fel sper şi eu!
      mă bucur că mă „urechezi”. vezi, (şi) aşa înţeleg prietenia.ai dreptate. doar că, dacă citeşti zilnic de unu-doi ani ce scrie un om, şi-ţi face bine ce scrie şi-l ştii acolo chiar dacă nu ai comunicat cu el niciodată… cînd „dispare” fără un cuvînt ai un fel de gol undeva…
      suport greu „să pierd”.
      şi da, cam „toate”-s „la noi” ;)
      gînd bun înapoi! noapte senină… mie au reuşit să mi-o strice unii cu o ecranizare execrabilă a „dragotei în vremea holerei”…

  1. E un sentiment ciudat sa vrei sa accesezi un blog pe care il frecventai destul de des si sa vezi ca el nu mai exista … ai vrea sa dai cu pumnii intr-un perete imaginar … dar nu ai unde.

    1. – X –
      neputinţa este singurul lucru care mă poate face să-mi urăsc condiţia precară de om, măcar animalele nu şi-o conştientizează

  2. Mda, acum am văzut la Ela. Măcar, nu-i şters cu totul, aşa cum ne-a făcut-o Teodora. Oricum, când cineva şterge blogul de pe blogspot, există speranţa să revină pe wordpress… După modelul Oceania.

  3. 1.E chiar reconfortant să ştiu că versurile mele plac.
    2.Când vine vorba de vorbe frumoase la adresa mea mă cam pierd cu firea…
    3. Mulţam, prieteni!:)

    1. ela,
      versurile tale sunt minunate. aş fi vrut să mai pun dar mi-era să nu te superi
      şi pentru ce-i bun vorbele sunt sincere pe lîngă frumoase :)

  4. ziceam si io :P
    vezi ca-s toate puse frumusel in pagina de poezie. momentant aranjez capitolele [text] de pe deviant art. dar cum nu sunt acasa, azi o sa termin doar „Metaforele…”

    1. Andrei,
      doar ştii că am văzut ;)
      şi mai ştii (şi)că vreau link cînd termini, m-ai zăpăcit destul cu alealalte
      spor la „treabă” :-P

  5. pai… acum juma de ora am terminat volumul… textele sunt puse frumos in folder din care… vreo 4-5 sunt si audio. ce mi -sa parut mai ok din toata cartea.
    asta ar inseamna link pt volum [texte] si linkurile catre poeziile audio [care sunt pe pagina de poezie de pe wordpress :P
    e trecut inclusiv anul publicarii… 2005

    cand e ceva, doar intrewaba, ca le am pe toate :D

Lasă un răspuns

