Poemul de seară

ANCA

-SEDUCŢIE-

Cum ai putea să mă seduci…cu orbitele tale uscate?

tu, zeu, ce-ţi zideşti dimineaţa

în nenăscutul zid de cetate?

Mai bine…

intră-mi în sânge , cuminte furtună

siluieşte-mi fiinţa nebună ,

urlă-mi cioburi de lună

sub tălpi…

mângâie-mi lupii ,

săruta-i pe colţi

din femeia frumoasă

fă-ţi casă de lut

fă-ţi Olimp , zeu urât!

Dar nu-mi spune să te îmbrăţişez!

te-ai răni în aerul violet

dintre aripi

şi-ai sângera in apusuri adânci

pătându-mi pielea si oasele

de prunci…

Dar nu-mi spune să te imbrăţişez!

O voi fi făcut… cu mult înainte de mine…

Atunci…

Lasă un răspuns

