Întrebări

Ştiţi ceva?

Nu-i destul că-mi pun eu veşnic întrebări şi o să sfîrşesc mosorul tot tocînd la nerăspunsuri. Mai sunt „alţii” care ştiindu-mă „slabă de Înger” ;) mă asasinează cu…

Am executat clasificări şi categoriseli în existenţa asta grăbită şi alandala, de prea multe ori, crezînd că dacă-i o oarecare ordine (subiectivă absolut) mi-ar fi mai uşor mie cu mine (veşnica poveste) şi în relaţia cu ceilalţi.

N-ai să vezi… des.

Oricum, sunt unele, categoria „este vital necesar (?) să comunici/socializezi cu ceilalţi” care îmi solicită, uneori, la greu concentrarea, autosugestionarea, controlul propriu cum s-ar zice.

Vreţi exemple?

Am, plin podul:

-ce (mai)faci?, cum sunteţi?, mai trăieşti?, de ce nu dai semne? ce mai îi nou?

etc. pînă la limita de jos a suportabilităţii.

Dacă sunt „prinsă” într-o stare „dintr-alea” problema se transformă în ceva neplăcut.

Dacă nu, am eu cîteva răspunsuri-tip :lol: , din altă categorie, pe care le adaptez instantaneu la persoană, împrejurare, cursul BNR şi ultima etapă din F1. Vaiii…

Azi, din ciclul întrebărilor „ălora”, cineva, „personaj colectiv” (că ştiţi că aşa spun eu cui şi cui fiind anti jon-doe), mă întreabă serafic: „ce parte a zilei îţi place mai mult?”

Na, răspundeţi voi la asta ;)

Şi la alea cu:

-ce anotimp, ce carte, ce film, ce… pana mea!

Da-s „fată bună”, îi răspund acuma. Mi-am băut cafeaua, a trecut de 10 a.m.

În „timpul meu”, care-i suspendat aşa cum vă tot spun, există cîteva… în convenţia făcută de oameni, clipe/secunde…

Cînd deschid ochii trezită din „moartea măruntă” (Dune, pentru cunoscători).

Atunci cînd nu ştiu nimic, mă minunez… că văd, că aud, că pot întinde o mînă, pot umbla, îmi curge apa la baie şi iarba-i la locul ei. De-astea. Că pot şi am CUI mulţumi.

Atît!

Atunci, sunt doar eu cu mine. Eu în mine şi nu am nici un gînd. Nimic de nimic. Şi da, că mă întreba şi „de loc”…

AICI! poate…

79984187Apoi, îmi pun faţa conştientă şi plec „unde şi la ce trebuie”!

Punct vorbit la care unii or să mă taxeze ca inconştientă, în rest. Le doresc succes :-P

Zi cum vă poftiţi.

Socializaţi frumos ;) … în puii mei

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

ADDENDA:

LA MULŢI ANI exRADIO SONVEST ORADEA!!! – foştii Ai vă salută, oriunde aţi fi

Merci, LULU... deja-i redundant :lol:

6 gânduri despre “Întrebări

  1. Haaaaa! “ce parte a zilei îţi place mai mult?”
    Mie imi place fundul. Ala rotund, voluptos, generos, tare, pe care sta ziua cand are chef sa stea, asezata pe banca si tragand la narghilele, cot la cot si „moustache la moustache” cu mine… Da, am mustati de frisca, de la cafeaua bauta la narghilea…
    Si tu, mama puilor, nu dai nuiele la pui? Asa, prietenesti?
    – Ca faci? -un ce – Cu cine- aia/alea/ala… Cel mult.
    Prea mi-e frumoasa ziua sa nu ma uit la ea.
    Hai sa lasam taraba goala, oricum nu vindem nimic.

    Bei o narghilea cu mine? Doar daca ai chef. Nu socializez nici de-a… Tatii.

    Nu te intreb ce faci. Mai uit la tine si imi placi. Mai tre’ ceva?
    O, da, uite, imbratisare.

    1. Mikka,
      fac bine spre foarte destul… da’chiar, nu vindem nimic… o închidem :lol: tarabă ce îi, la cafele cu noi ;)
      îmbrăţişare înapoi, îs fugărită… de întrebări :lol:

Lasă un răspuns

