Chiar aşa:verde-n faţă!

ĂŞTIA urlau de dimineaţă. În casă şi în creierii mei terminaţi. Nu, nu am chef azi… de mers la „lucru”. Şi de trezit.

Am/n-am, îmi fac. Că am PRIETENI!

Zău!

Ăştia, au obiceiuri cel puţin tîmpite. Ca şi mine, că de aia-mi sunt PRIETENI, cam de-o viaţă.

Obiceiurile lor durerile mele de cap. La propriu uneori.

Ori de unde ar veni, verile şi nu numai, şi ori încotro s-ar duce… spre vacanţe, trec pe la mine.

Mă găsesc bine, mă lasă pustie în urma lor. De dor.

Anul ăsta, „cu prieteni”, a demarat neaşteptat şi în trombă. Ne-am descurcat, cu sentimentele, că suntem „copii mari”. Am început însă să ne băgăm în seamă, unii altora, nişte „chestii” noi.

-descriere ambient-

Pe lîngă faptul că oamenii ăia cumsecade, de la salubritate, cred că or să aibe un şoc cînd vor ridica gunoiul săptămîna asta şi probabil o să mă trezesc cu o anonimă pe la primărie ori PE LA protecţia consumatorului că mi-am făcut berărie neautorizată ..

pe lîngă protestele mute ale vecinilor (boxele în curte, noaptea, mai trezesc invidii unora.. noi, rockerii, n-avem de unde şti ce-i în sufletele celorlalte categorii melomane deşi suntem empatici rău, din fire) şi…

pe lîngă încă cîteva amănunte nesemnificative , administrativ, rezolvate…

ne-am trezit că ne punem tot soiul de alt fel de întrebări, facem altfel de constatări despre noi.

Măi, să fie!

Suntem aceiaşi, ne ştim de-atîţia ani, ce s-a schimbat?… că am început să facem comparaţii cu… brrr, nici nu-mi vine să zic.

Ne uităm la copii, ne uităm la noi. Ne minunăm. Asta nu-i ceva nou.

Bun, nu vă plictisesc, că ştiţi, mi lene tare să scriu ;) da’ ziceţi-mi şi voi, ce-s astea?:

-acum 20 de ani ne obligau să ne tundem, eram lăţoşi cu furie-azi, toţi îs chei cu furie, neobligaţi;

-acum 20 de ani ne obligau să mîncăm peşte şi năut şi creveţi şi soia- azi, plătim bani buni dacă mai vrem să le mîncăm; şi nu ne obligă nimeni (doctorul doar :lol: );

Pot continua aşa pînă mîine. Astea le ştim toţi, şi de ce şi cum şi bla, bla , bla.

Problema nu-i asta, ce ne doare pe noi îi:

Ne-am schimbat NOI?, am devenit naibii nostalgici? (ceea ce eu resping cu furie proletară)

Ne-am sclerozat? ori nu (mai) înţelegem că îmbătrînim, preocupaţi de alte milioane de probleme şi cînd suntem iar împreună ne apucăm să facem comparaţii cu… „pă vremea noastră”.

Asta, cred că m-a şocat şi marcat cel mai tare. Deja.. „pe vremea noastră”..

I-am întrebat. Mi-au zis să nu-mi fac griji, sunt la fel de nebună, doar că nu mă mai adaptez atît de „fleş” la mediu. Că mediul s-a schimbat. Nu eu, nu noi.

Trebuie să ne (re)adaptăm. Mă, m-am (re)adaptat de-atîtea ori în viaţa asta că mi s-a cam acrit.

N-aş putea lua eu o pauză, mică, de nereadaptare?

Ei, NU!!!

Că nu te mai trezeşti din ea şi noi la cine venim  vara viitoare?

Dacă aţi înţeles ceva din ce-am zis, bine.

Problema mea nu-i cu tot ce am zis, îi cu adaptarea la mediu şi viteza schimbărilor parcă puţin cam mare.

Cum facem, ce facem?

Viaţa, îi cum îi, homo homini lupus est. D-astea… truisme.

Eu, nu. Mă doare capul.

Problema mea nu era că noi .. progeniturile aveau probleme existenţiale. Deja?

Noi „generaţie de sacrificiu”, ei?

Ştiţi voi vre-o generaţie să fi fost altfel, una? Ziceţi-mi-o! Plzzz… să dorm şi eu liniştită… cîndva. Că oricum sunt insomniacă, în căutare de tratament, să fie clar :-P

Şi tocmai mi-a sosit prietena din Israel cu bărbat-su.

Of! bucuros… ce-aţi crezut?

Plec să reaprovizionez bodega, ei au şi căţel. Şi-l şi aduc cu ei. TANO-i cel mai fericit membru al familiei, azi.

Şi vecinii, cred!!!

Hip-hip

8 gânduri despre “Chiar aşa:verde-n faţă!

  1. Da, si ne feream de soia, acum o cautam prin rafturi, sub forma de cubulete sau de sos-garnitura la friptura…
    Pe vremea noastra mancam teatru pe paine in direct, acum doar foarte rar…
    Galopul timpului ne cam ameteste, dar tu sa fii o gazda unicat pentru musafirii tai de pe Pamantul Sfant!

    1. Cora,
      toţi prietenii mei sunt, la mine, proprietari :lol: de mine şi de toate…
      păi crezi tu că m-ar mai „călca” altfel ;)
      glumesc, desigur… ne ştim de-o viaţă
      atîta doar, ei au plecat de-aici, eu m-am întors :lol:
      şi ei vin că nu-şi pot potoli dorul de „acasă” decît aşa
      avem tradiţie… fii pe pace
      doar eu sunt mai căpăţînoasă, mă las mai greu dusă „la ei”

    1. Oana,
      şi mă mai fac :-P , ai uitat că am şi praştie şi pistol?
      îi iei pe vecinii mei la tine? azi le servesc Steve Morse că mi dor de solo-uri

    1. Neliniştitu’
      da, bre, da’ copii ăştia parcă le trăiesc condensate pe toate, prea repede
      „pă vremea noastră” :roll:
      şi DA! îs bogată, am cîţiva PRIETENI
      atîta doar, ne vedem mult prea rar că-s răspîndiţi prin lume
      din pricina lor m-am procopsit cu „boala” internetului, altfel, sunt aproape normală să ştii :lol:
      o să fim o gaşcă mişto de babalîci şi babalîce, abia aştept ;)

  2. OK, CELLA, cand venim de la mare trecem pe la tine, deja iubesc curtea ta, eu n-am curte decat la bloc, ca stau in centru, dar ador curtea ta… nu beau bere, dar ascult tot ceea ce rock-ul are mai bun si la boxe (te joci??), vad ca nu dai pe nimeni afara din curte/casa, asa ca voi risca….oricum ar fi, mi-ar placea. Poate la anul, mai stii? Mareaaaaaaaaaaa cea mai draga! Cand revenim, mai relaxati, sper, sa ne revedem IMPREUNA pe la mine, pe la tine. Gand bun!

    1. Mirela,
      Notează: avem şi grădină, maricică, da’ ni prea lene să întindem fire :lol:
      şi nu mai zi că nu bei bere lîngă cuvîntul rock că piezi puncte ;) ce, te doare gura? :lol:
      care să dau afară? le dau şi cheia cînd lipsesc motivat, vezi tu
      gînd bun înapoi… pe mine marea mă deprimă, rău

Lasă un răspuns

