Poemul de seară

Să ne înţelegem bine, de data asta, este o excepţie:

-publicată AICI-

Excepţie pe care o fac doar pentru a „rezolva”, sper, o neînţelegere ivită neintenţionat :lol:

„nus”, analizează te rog, pentru noi, întreaga serie PUBLICATĂ în locul indicat…

Poemele „mele” de seară nu sunt publicate, încă, din cîte ştiu.

Iertări, tuturor celor pe care-i deranjez într-un fel ori altul cu iubirea mea de poezie.

Celor care mai au probleme neelucidate cu postările „poemelor de seară” le-am lăsat adresa la „profil”. Aş fi preferat abordarea publică.

Eu, nu am nimic de vorbit, în particular, despre poemele care-mi plac.

Îmi plac şi atît. Şi este alegerea mea, exclusivă. Gusturile…


Oricum, sunt în „perioada” Iulian Tănase! Aşa fiind…

Mulţumesc!


CHARLES BUKOWSKI

-Singur cu toţi-

Carnea acoperă osul

Şi-ţi pun o minte acolo

Şi uneori un suflet

Şi femeile

Sparg vazele de pereţi

Şi bărbaţii beau

Prea mult

Şi nimeni nu-şi găseşte

Perechea

Dar continuă să caute

Târându-se prin paturi

Carnea acoperă osul

Şi carnea caută mai mult

Decât carnea

Nu există noroc:

Suntem cu toţii

În capcana aceluiaşi

Destin

Gropile cu gunoaie se umplu

Curţile cu maşini stricate se umplu

Casele de nebuni se umplu

Spitalele se umplu

Cimitirele se umplu

Nimic altceva

Nu se umple.

Lasă un răspuns

