Poemul de seară

Sebastian Corn-

– gaia, aşteptând-


a-nceput războiu’ ăla

între sângele tatălui meu

şi carnea mamei tale
bătăliile alea nesfârşite
între fierea bunicului meu
şi pielea bunicii tale
a venit surparea aia
nemaivăzută
din caii străbunului meu
până-n izbele străbunei tale
vin haitele alea
pricepi
vin haitele
se scurg în fuioare
şi urlă la lună
de zici că-s
lupii sângelui tău
năvălind
în casele tuturor oaselor mele
11 gânduri despre “Poemul de seară

  1. de ce promovezi diletanţi, beţii de cuvinte, fără rost?
    dacă vrei, îţi fac demonstraţia celor spuse de mine, dă-mi o adresă de email.

    Teodora

    1. Teodora,
      nu mă aşteptam să-mi citească postările critici literari :lol:
      uite, ca să nu te superi, am să-ţi spun: fereşte-te în a pune „etichete” neexpicativ, am scris o însemnare pe tema asta, nu agreez „practica” asta în nici o privinţă
      -poemul este scos din context, era un răspuns la o „ghicitoare” a cuiva… şi este exact ce voiam să-i transmit
      -poemele care sunt aici sunt doar alegeri ale mele, în funcţie de ce simt în momentul postării lor, atît!
      -nu mi-am propus să fac polemică pe marginea poemelor; dacă citeai ce scrie p-aici ştiai.Îmi plac polemicile constructive dar nu le port decît pe teme pe care le stăpînesc;
      critica literară şi analizele pe text nu fac parte din preocupările mele, cel puţin nu acum şi nu aici, aşa că… n-am nici o pretenţie
      postez ce simt, în funcţie de starea pe care o am
      mulţumesc pentru sugestii, am să ţin cont
      îţi dau spre analiză poemul serii, este o excepţie, pe care o fac special şi în exclusivitate pentru a-mi prezenta scuze şi a sublinia că îmi respect „cititorii”

  2. deci….
    cand mai ai critici d-astia cu morcovul infipt… dai o comanda la chelnerul meu de pe youtube si te servesti cu incredere. e din partea casei ;)

  3. mal entendu sau nu…. nu se face. daca era ceva de specialitate, mai ziceam. eu sunt satul de d’alde d-astia pana peste cap :)

    1. sssfinxxx,
      tu eşti ARTIST… ai motivele tale, probabil, întemeiate
      eu… doar o neofită îngăduitoare
      să-i dăm credit, zic, poate totuşi este, doar, un vrai mal entendu

  4. oricum, tot nu mi se pare normal sa fii apostrofata. pana una alta „de gustibus non discutandum” si e treaba ta pe cine promovezi. poate acel neica nimeni ascunde vreun sambure de geniu :)
    daca mergem pe ideea asta.. atunci numai pilosii si cei de familie cu traditie ajung unde trebuie

    uite d-aia e bine sa nu uiti de unde ai plecat si sa inveti sa te lupti cu morile de vant [adica io :)))]

    stii de cate ori mi s-a zis sa ma las de scris ca eu nu fac poezie? de oameni care cautau numai ceva nou oricat de jalnic suna. pt mine poezia ramane poezie, clasica. dar cu aerl modern al unui suflet tanar. si mai departe.. e poveste

    pi es- faza asta se face si la angajari.. vor experienta 3 ani. pai neneeeee.. daca tu nu ii oferi tanarului sansa sa invete… de unde crezi ca apar ca or sa apara caciupercile dupa ploaie. inca mai traieste merlin?

Lasă un răspuns

