Rock, altfel(?)… tot EU

Faceţi un efort, vă rog eu.

MERITĂ!!!

Este un PROIECT UNIC ÎN LUME, din cîte ştim.

Sufletul proiectului este un OM.

Atît de special încît eu nu-mi pot permite să vă vorbesc despre domnia sa. Vorbele îmi sunt, toate, doar admiraţie. Şi mi se par inutile.

Spun, doar atît: sunt onorată şi mîndră. Că este bihorean-orădean. Şi îi doresc, din tot sufletul meu, să-i reuşească cît mai multe dintre cele ce şi le-a propus.

Şi domniei sale şi celor ce-l înconjoară, sprijinind aşa o minune de întreprindere.

În lumea şi timpurile pe care le trăim.

Oameni asemenea lor se lasă trăiţi mult mai puţin. Trăiesc!

Mulţumesc, că existaţi! Să vă reuşească cît mai multe, dintre „toate”.

Printre altele:

-să ajungeţi să fiţi primit la Curtea Angliei, aşa precum cred că vi se cuvine (proiectul- sonetele shakespeariene este minunat, preferatul meu)

-să înfrăţiţi Bihorul cu regiunea Avignion!

Aşa să vă ajute Dumnezeu!

ADDENDA:

SEMNAL! de la CLUB.ul de CARTE

8 gânduri despre “Rock, altfel(?)… tot EU

    1. Flavius,
      sunt absolut convinsă că ţi-ar plăcea să-i şi cunoşti, să-i şi auzi
      cele bune şi ţie, servus de amiază…
      m-aş teleporta acum, de-aş putea, în Biserica (voastră) Neagră
      să mă uit acolo ascultînd o repetiţie la un concert de Bach…

    1. Neliniştitu’
      de avut am ;)
      am însă şi, uşoare ce-i drept, reticenţe
      mai la toamnă, dacă „trăim”, cînd se mai aşează lumea la taclale o să vă mai spun despre una-alta, sper…
      şi am să încep şi poveşti despre cărţi citite şi, încă, nevorbite ;)

  1. CELLA draga, sunt absolut convinsa ca si Curtea Regala a Romaniei ar fi onorata sa-i confere dovezi de apreciere si consideratie acestui proiect si Omului ce-l conduce.
    Voi mai poposi sa ma delectez cu daruri rare si sa ma minunez.

    1. Cora,
      Proiectul SONETE SHAKESPEAIRE-iene a plecat spre Regina Angliei, din cîte ştiu :lol:
      OMUL este cu adevărat fabulos, nu spun vorbe mari că nu-mi stă în fire, are istoria sonetului cartografiată şi face „lucruri” extraordinare; dacă ar exista mai mulţi, şi sunt sigură că pe undeva ei există, poate viaţa ni s-ar părea uneori mai „trăibilă”
      există şi o altfel de lume lîngă noi
      doar că nu avem vreme să o descoperim, totdeauna…
      ţi-aş povesti, că ştiu multe… poate cu timpul
      oricum, pentru Sonetele Shakespeare-iene interpretul vocal este adus şi „ţinut” cu masă-casă în Oradea, pe banii săi…
      şi asta-i doar „una” ;)

Lasă un răspuns

