LIBER LA TOT CE VREŢI să ziceţi, poate mă dumiresc şi eu, totuşi :)

Butterflies-Bunches-Colorful-Violet

23 de gânduri despre “LIBER LA TOT CE VREŢI să ziceţi, poate mă dumiresc şi eu, totuşi :)

  1. „…candva – cine stie cand – poate ma voi transforma si eu dintr-o omida hidoasa intr-un fluture violet!”
    E un ideal inspre care fata priveste cu uimire!

    1. Orianda,
      am avut, în copilărie, un vecin care creştea viermi de mătase
      eram absolut fascinată de verdele lor, erau minunaţi
      aş fi sacrificat orice să mă lase să le duc mereu frunze de dud, să-i iubesc …
      „omide hidoase”?
      ţi-aş fi recunoscătoare să-mi spui sursa acestui citat
      sunt într-o perioadă dificilă … luminează-mi metafora „E un ideal înspre care fata priveşte cu uimire!”
      merci şi fii îngăduitoare cu mine, de poţi

    1. Dl.V.
      ceva care să mă convingă să şterg „locul” ăsta
      50% sunt convinsă,(că nu mi l-am dorit), am o lehamite de lucrul superficial şi aiurea făcut (şi am sentimentul că „ăsta este” şi-mi „stă pe creieri”)
      aştept, că-s „influenţabilă”, peşti şi cîine de pămînt + încă vre-o „ş’pe milioane” de motive şi defecte pe care mi le asum
      dacă-mi zic, măcar două persoane, am să am conştiinţa împăcată: m-am „jucat”, am pierdut!
      să pierd ştiu cel mai bine
      mi-a ieşt întotdeauna perfect

  2. CELLA,
    nu vrei tu sa te potolesti si sa lasi blogul in pace si daca ai tu nevoia asta sa scrii,atunci sa scrii ce-ti trece prin cap si daca nu-ti comenteaza nimeni din cei care-ai vrea,atunci sa mergi mai departe si sa nu confunzi blogul cu forumul sau ciatul…????

    Hai ca azi sunt suparata, de la un harciog mi se trage si acum te-am gasit pe tine ca vrei sa desfiintezi locul…pai se poate asa ceva???Mai ales ca nu tu l-ai facut si nu…ma rog,stii vorba aia??”eu te-am facut si eu te omor” hahahaha…Deci,nu poti,nu ai legitimitate,e clar??

    CELLAAAA,te-am speriat rau de tot??Hai,ca doar te-am zgaltait un pic sa te trezesti din visare…Pupici :)

    1. Elisa,
      îs potolită gata :(
      nu despre comentarii este vorba
      mă, făceam io blog, dacă aveam nevoie de comentarii; că de cînd citesc şi văd chiar ştiam cum să fac
      tu, am pretenţia că mă ştii cît de cît
      păi era un loc p-aici plin cu „subiecte” şi plin de insigne de-alea
      n-am io treabă cu bătutul apei în piuă
      eu, cu oamenii am treabă …
      nu-mi cînt prohodul, vă iubesc prea mult
      da’ de ce aceia pe care-i iubesc mai mult şi mai mult (se ştiu ei) nici măcar bună ziua nu îmi mai dau?
      eu nu sunt ipocrită, n-am fost şi nici nu mă mai fac, mi-a trecut „vremea”
      sunt doar amărîtă, atît
      ce sens are să pui suflet în ceva (eu doar aşa ştiu cînd mă apuc de un „lucru”, oricarear fi) şi să rămîi cu el ciuntit?
      la ce-mi trebuie? n-am altele, în real care mă „cer” şi „mă au”; nu ar trebui să-mi fie suficient?
      harcea-parcea şi să răzbeşti cu hîrciogul
      şi să-ţi mai zic ceva, am martori, am început un slaider d-ăla pentru ziua ta… cu grădinile mele
      nu l-am terminat pentru că nu am ştiut cum
      şi m-am supărat atît de tare că iar am zis „în puii mei, cu virtual şi cu blog şi cu toate”
      na, şi ăsta îi un motiv … cînd nu reuşesc ceva ce-mi propun, cum îmi propun… fac „ca toate visele”
      sunt anti fuşereală
      şi daaaaaaaaaaaaaa … m-ai speriat de mi-a sărit TANO în braţe :lol:
      pup!!!

  3. Celia, draga mea, citatul e de fapt ideea fetei privind inspre acel ceva ce pare a fi un ideal aproape imposibil de atins. Deci, sunt propriile mele idei …
    Mai mult ce sa-ti spun?!

    Priveste cu uimire … nemaiintalnind pana in clipa aceea asemenea gand! Nu mai privise probabil niciodata viata atat de aproape …
    …habar n-am ….

    M-am lasat purtata de imagine adineauri si-mi veni cuvintele de mai sus!
    Fara explicatii ….. fotografia spune totul!

    1. Orianda,
      eşti o dulce, merci!
      să stai aproape
      şi, mai ales, nu te lua după mine totdeauna … mai „pierd caii” din cînd în cînd
      azi, a fost o zi „dintr-alalea” … am fluturi violet în cap :lol:

  4. Deci:
    – că nu ţi l-ai dorit e una;
    – că l-ai primit cu mare drag şi cu mult suflet, e alta;
    – uite câtă lume vine la tine, nu numai să comenteze (statistic, vorbind);
    – ce-o face toată lumea aia care, înainte de o gură de cafea arunca un ochi pe la tine;
    – poemele-s inefabile;
    – nu trebuie să distrugi ce-ai construit cu suflet şi dragoste;
    – câteodată trebuie să laşi timpul să decidă sau;
    – lucrurile să se aşeze sau;
    – gândurile să se limpezească sau;
    – pur şi simplu să continui;
    . mai vrei?
    Eu, acuma, aş vrea un castron cu seminţe şi un Indiana Jones. :D

    1. Neliniştitu’
      :lol:
      n-am decît astenie de vară, cred
      meseria mea „cretină” şi programul total aiuristic de „muncă” nu mă lasă … „aş vrea să zbor dar rana…”
      dau două castroane de popcorn, că asta am acu’ la îndemînă, şi dezamăgirea cauzată de cel mai recent film cu unul dintr-ai mei, Denzel Washington,(The Taking Pehl-S-a furat un tren, m-a dezamăgit, adînc!)
      În altă ordine de idei:eu, cred despre mine că sunt un fel de „perfecţionistă”(urăsc cuvîntul)
      stau de vre-o doi ani, citind bloguri, prin virtual
      dacă aş vrea statistică ar trebui să fiu super mulţumită
      NU VREAU!
      sunt tîmpit de responsabilă şi sinceră
      aş vrea altceva şi încă „nu mă găsesc”
      cred că mai mult decît toate căpiţele mele de contradicţii,asta,mă „termină”
      de cînd am locul ăsta,pentru care sunt aiurit recunoscătoare :lol: am „pierdut” nişte oameni la care chiar ţineam mult (aşa-s eu, mă „lipesc” nepermis de tare şi mult de oameni)
      ăsta-i motivul cred,cauza,de-aici şi mereu contradicţia între mine şi „loc”
      şi… ştiu: timpul este,a fost şi continuă să fie un (nu duşman) partener care nu-mi convine; pentru că nu „stă în puterea mea”
      aş vrea să spun
      poate nu ştiu
      aş vrea să pot, poate n-am cum
      sunt nevorbită :roll: şi nu-i vina mea, n-am cum, pe roşu-jur!

    1. Crina,
      O, Doamne …
      asta-i vorba după care tînjeam, la propriu
      m-ai făcut să dau apă la şoareci
      tu, tu eşti principala vinovată :roll:
      ATÎT!!!

  5. Atuncea, dacă merge asta, zic şi io: „Bună seara, Cella dragă!”.
    Şi peste câteva ore: „Bună dimineaţa, dragă prietenă!”.
    Şi mai încolo: „Bună viaţa, draga noastră!”.

    1. Neliniştitu’
      TU, nu aşa!!!
      Crina este „altceva” :lol:
      Crina ştie, dar ea este atît de specială pentru mine că, ATÎT, a fost suficient

  6. Ioiiiiiiiii
    CUm sa stergi blogul?????????
    Si eu unde imi pun tacerile nocturne?
    Cate de buna seara,buna ziua,buna dimineata saru’mana sa spun numai sa nu il stergi?

    1. Floris,
      nu-l şterg că nu-i al meu
      şi nu-i „blog”… este LOC pentru suflete de oameni şi iubirea mea pentru ei
      tocmai s-a „pierdut” încă unul dintre ele :( … din nerăbdarea de a mă pricepe, cred, ce ştiu eu despre oameni?
      chiar nu ştiu cum să fac să-i conving pe cei pe care-i iubesc că sunt aici DOAR pentru ei
      zi şi tu, cum să fac?

  7. Stiu,CELLA dar…nicioadata nu suntem cu adevarat singuri.
    E un gand ce ma ajuta mereu .
    Mai am si altele…ganduri vreau sa zic.
    O noapte linistita. :)

    1. Floris,
      Nici eu nu sunt niciodată singură
      asta mă „duce” şi mă ajută toată „vremea”
      o noapte liniştită şi ţie
      a mea este singură şi lungă ca totdeauna

Lasă un răspuns

