Poemul de seară

– CINABRU

VIS

Chiar şi tramvaiul a făcut amor
Iar cerul e-nstelat ca o meduză.
Îţi cerne înserarea viermi în buză
Şi sângele aprins e călător.

Mai lasă-mă să îţi posed o dată clipa
Cu pulsul meu hoinar de haimana ;
Cu glodul meu din trup de mahala

Să-ţi răstignesc in chiote aripa.

Când murgii s-or muşca de gât dement
Să uit o noapte cum arată teama,
Căci sunt nebun, şi mintea este vama
Cu care te descopăr permanent.

2 gânduri despre “Poemul de seară

    1. Orianda,
      am crezut că-i destulă: criză, politică, bloguri specializate(minunat) pe diverse teme
      cum mă încăpăţînez să nu consider LOC-ul ăsta un blog … îl umplu cu preaplin din suflet
      aş vrea cu multă iubire şi sinceritate
      semenii noştri nu vor totdeauna … îşi ocolesc atent şi aplicat „înlăuntrul”, nu au timp, îs plictisiţi şi departe
      vorba unui prieten drag, de demult, „ţi se apleacă de prea mult dulce, pune sare şi piper că începi să mă scoţi din minţi ori plec la agăţat una „rea” şi măcar din cînd în cînd insensibilă, doar dispus/disponibilă” :lol:

Lasă un răspuns

