Poemul de seară

– X –

***

Plecai de fiecare dată

înainte ca să fi venit –

răsucind timpul cu abilitatea

unui prestidigitator.

Din jobenul sclipitor

scoteai, unul cîte unul,

sentimentele –

aruncînd imediat peste ele

o eşarfă mătăsoasă

de culoarea uitării.

Iar atunci cînd îţi trăgeai de sub ea

mîna,

în podul palmei

îţi tremura inima,

alba,

ca un puf de păpădie

furat de vînt.

***

În seara aceasta

se făcea că doream

să-mi lipesc obrazul rece

de sufletul tău cald,

să-ţi simt ploaia lacrimilor fierbinţi

prelingîndu-ţi-se

pe partea de dinlăuntru,

printre sentimentele care

niciodată nu au intrat în cuvînt,

dar mi-am zis că e imposibil …

pentru că eu încă nu am aflat

ce o fi suflet

însemnînd.

***

– EXERCIŢIU DE STIL –

Ştii ce înseamnă să iubeşti fără să-ţi pese?

– Eu da.
E starea în care certitudinea şi disperarea reacţionează în mod exploziv, contopindu-se, dându-ţi apoi senzaţia inconfundabila de suflet fara corp.

Poţi păşi dincolo de orice şi poţi ajunge oriunde doreşti.
E unul din lucrurile pe care prea bine le ştiu.

Şi mai ştiu că niciodată nu am voie să mă îndoiesc de tine.

Lasă un răspuns

