Poemul de seară

ELISA

Unde se duce noaptea-n dimineaţă?
Şi tot aşa, lumina piere-n ceaţa.
Un zgomot se destramă în tăcere,
Durerea doare mult până când piere.
În ce se schimbă dragostea rotundă,
Perfectă ca o sferă din jumătăţi de undă?
Şi cu bătăi de inimi cu rimă îmbrăţişată
La unison în gânduri crezând că… niciodată.

Cum stabileşti o dungă la capătul vederii
Între ce e şi nu e şi finele durerii?
Unde e gata spaţiul,cu ce este plin golul?
Cum să-ntelegem oare că ne-am adus obolul?
Cât de scurt este timpul şi cât de lungă viaţa?
Şi cum trecerea vremii ne tot scurtează aţa?

Cât de uşor e greul când ştii că eşti iubit?

Şi cât de greu uşorul când totul s-a sfârşit.

3 gânduri despre “Poemul de seară

  1. Am ramas oarecum fixata pe intrebarea”cu ce este plin golul?”, ce adanceste sensul celorlalte intrebari din poem…
    Minunat sa citesc poezie…inainte de insomnie…:)
    Va pup!

    1. Anca,
      sper să-ţi răspundă Elisa
      apoi, am să-ţi spun despre „golul” meu ;)
      suntem tovărăşe în insomnie precum văd… fii binevenită-n „club” :lol:
      pup

  2. „Unde e gata spatiul,cu ce este plin golul”

    deci sa analizam?? ha,ha ha…

    versul spune la ce m-am referit,cel putin eu doar la asta m-am referit,nu este metafora,sunt intrebari pur si simplu care-ti vin in minte,o vesnica oscilatie intre extreme.Dar,fiecare interpreteaza cum intelege si poate fiecare sa inteleaga mult mai multe decat am gandit eu cand Ingerul mi-a soptit si eu doar am tastat…
    Anca,daca poezia iti provoaca insomnia,incearca proza…o poveste sigur te-ar trimite in bratele mosului…Ene ;) ce-ai crezut? :lol:

Lasă un răspuns

