POEME DE SEARĂ !!!

Indiferent de însemnarea zilnică am un dor neostoit de poeme… tot timpul.

Vreau şi o să-mi fac în LOCUL ăsta o secţiune pe şi a sufletului meu.

– POEME DE SEARĂ –

citesc, respir, sunt… POEME

este plină blogosfera de POEME minunate pe care le citesc puţini ori poate cei care le citesc nu spun nimic, ori poate se simt datori să facă comentarii care uneori sunt de circumstanţă, ori… habar n-am, orice alte motive.

EU, cititoare „profesionistă” de ceva vreme în virtual, doar cititoare, absolut îndrăgostită de poezie, adun de peste tot poeme.

Le citesc doar eu, nu prea comentez, spre deloc, am crezut totdeauna că poemele doar vibrează şi transmit.

Nu-i treaba mea să le comentez, eu doar le simt. Mă ating  „în plex”, aşa simt eu… şi, asta-i la maxim.

Dacă nu am să am acordul autorilor nu o să le afişez, dacă o să-l primesc o să fiu fericită să se bucure şi alţii de ele.

Am să o fac din sufletul meu înrobit de iubire de poezie.

Zilnic, seară de seară.

Credeţi că greşesc?

O să citiţi împreună cu mine poeme?

13 gânduri despre “POEME DE SEARĂ !!!

    1. Javal,
      unde iubire nu este … nimic nu este, să fii minunat de cîtă iubire-i în virtualul de poeme … vreau să adun cît mai multă aici …
      cum să intri tu în şomaj ? tu bei ceai de fîn … roşii şi pîine mănînc eu … cînd nu scrii tu poeme

  1. Sunt gata sa citesc… Mi-am pregatit deja o cafea maaaaare cu multa frisca, am si lingura cu coada lunga si model arabesc, din cand in cand o sa o strecor in dulceata de visine… Mi-e pofta de poemeeee!

  2. Cella,n-ai stare, tu trebuie sa te daruiesti celorlalti,esti liantul intre bine si rau,innotand impotriva curentului spre bine.Adapostesti straini obositi de drum,plini de tarana momentului,ii sapunesti cu ganduri marete, idei inaltatoare,ii stergi cu naframa timpului trecut dupa care ii imbraci in haina prezentului curat .Numai de bine, draga prietena.

    1. Maminineta,
      îi iubesc atît de mult că mă doare
      aş vrea doar atît, să-i pot iubi şi mai mult
      oamenii-s atît de diferiţi şi totuşi la fel … de ce să nu facem bine, răul e-atît de uşor de făcut
      este destul să te uiţi pe site-urile umanitare … atît de puţine semne înapoi
      ştiu, cei ce pot fac şi tac dar şi oamenii din spatele acelor bloguri au nevoie din vreme-n vreme măcar de-o vorbă bună, de încurajare
      facem atît de puţin unii pentru alţii … şi toate-s în puterea noastră
      trebuie doar iubire … şi credinţă în ea

Lasă un răspuns

