Mă judecaţi ? … ridicaţi piatra, sunt AICI

Azi, sunt tot eu … mereu singură … eu cu mine, pentru voi …

Am promis şi sunt consecventă, în sinceritate, nu am minţit … ar însemna să mă neg pe mine. Cui am promis ?. Ei, cuiva care a fost iubita cuiva şi crede despre ea că este unica trăitoare-n iubire. Are un suflet mic spre deloc şi nu merită decît ignorată. Ceea ce şi fac. Andrei, am să fiu întotdeauna de partea ta în ce o priveşte. Ai avut dreptate. Răzbunările ei de femeie frustrată n-au cum mă ajunge. Iubeşte mult şi frumos, cum ştii tu. O lăsăm în urmă. Cu frustrări cu tot.

Spuneam că sunt oameni cu „Z”.  ZIARIŞTI. Am şi scris citînd trei dintre ei. Mai am. Unii „blogosferici”  m-au persiflat. N-am apăsări şi nici supărări. De nici un fel. Mulţumesc, că eu n-am ambiţii de nici un fel. Sunt bine cu mine, aşa cum sunt. În lumea mea DECEVIOLET este mai mereu lumină. Nu ignor pe nimeni şi mai nimic din cele care mi se aduc ori spun. Fac ce-mi stă în putere să iau aminte şi să învăţ mereu. Din toate. Şi mulţumesc pentru toate. Şi bune şi mai puţin bune.

Unii mă judecă. De ce ?. Nu-i preocuparea mea. Este tristeţea mea dar asta n-are nimic de-a face cu ce sunt.

De parcă un cuvînt al cuiva  poate schimba o trăire.

Sunt Oameni care îţi ating sufletul.

Sunt şi atît. Pot alţii să le spună cum vor.

Manipulatorii cuvintelor facă precum vor. N-au nici o şansă să ajungă la mine.

La mine ajung doar aceia care-mi ating sufletul.

Este greu, fără nici un fel de modestie vă spun.

Rămîneţi străini, voi … ăia, în lumea voastră.

O să mă întristaţi, mereu.

Şi-acum, că le-am spus, să revenim la „ale noastre”.

Ziariştii mei …

AZI … ?

… mă joc, iar

unul dintre textele care le recitesc din vreme-n vreme.

Azi, îl recitesc cu gîndul la cineva anume … din pricina întristărilor despre care v-am spus

ştiţi cine a scris ? …

gîndul lui, în gîndul meu, de tristeţe pentru fiinţe şi fapte …

am să zic cine este, mai spre seară … dacă nu-l ghiciţi


  • ” ETICHETE ŞI CODURI DE BARE
  • Punem etichete. Cumpărăm etichete. Judecăm etichete. Suntem etichete. Nu mai are nimeni timp să vadă ce stă în spatele chipurilor, culorilor, în spatele sclipiciului şi machiajului. Nu mai are nimeni răbdare să afle cîte ceva despre conţinutul lucrurilor pe care le vede, le cumpără sau le judecă. Societatea  de consum devorează pe bandă rulantă tot ceea ce înseamnă imagine. Oamenii sunt priviţi ca nişte etichete şi trebuie consumaţi repede, termenul lor de garanţie  este scurt. La fel ca la alimentele de bază. În curînd tehnologia va permite ca feţele oamenilor să fie înlocuite  cu un cod de bare. Să nu mai obosească nimeni să privească  şi să suporte nu ştiu ce zîmbet  sau nu ştiu ce grimasă. Coduri de bare fără ochi. Cine mai are timp să se uite în ochii celui cu care vorbeşte ? Cine mai este tentat să interpreteze  nu ştiu ce mişcare a sprîncenelor ? Ne aşteaptă depersonalizarea totală ! Dezumanizarea s-a instalat de ceva vreme, grupa sangvină  va fi luată din etichetă, buletinele şi paşapoartele  vor dispărea şi, după cum se mişcă secolul ăsta, nici numerele nu se simt prea bine. Vor dispărea şi numele, pronumele şi poreclele, certificatele de naştere vor deveni  exponate de muzeu, iar noi vom ajunge cu toţii nişte coduri de bare. N-o să avem de ce să ne plîngem prea tare, tehnologia nu poate fi ipocrită şi ţine pasul cu realitatea.Vom fi, aşadar, ceea ce ne considerăm unii  pe ceilalaţi. În fond, superficialitatea noastră de a privi oamenii, de a-i judeca sumar, de a le pune etichete fără să-i cunoaştem ne răsplăteşte pe deplin. Flerul, instinctul de supravieţuire sau de orice fel vor fi înlocuite cu nişte aparate care să recunoască şi să bipăie  în funcţie de genele  codului de bare. Şi-într-un tîrziu, cînd nu va mai putea să fie nimic de făcut, cînd resemnarea va fi fost şi ea etichetată, amprentată şi codată cu bare, inima se va auzi bătînd în piept atît de simplu şi de nemuritor : bip-bip … ”
  • ADDENDA – pentru un OM special
  • mariustuca-1-216x300

Am scris intr-adevar un articol despre bloggeri, iar nu despre bloguri.

Si cred ca am gresit atunci cand am lasat sa se inteleaga ca vorbesc despre toti bloggerii. Cred ca exista bloggeri foarte talentati si care oricand pot face meseria de jurnalist cum la fel de bine cred ca exista foarte multi bloggeri care n-au in general nimic de spus. Eu insumi ii incurajez pe ziaristii de la Jurnalul National sa-si faca bloguri pt ca dupa atatia ani de presa scrisa personalitatea lor scrisa s-a deformat mai mult sau mai putin si cred ca ideea de blog in general ii poate ajuta sa se redefineasca sa se redescopere si chiar sa se reinventeze.

Deci despre bloggeri si bloguri numai de bine. Jurnalul National va fi primul ziar sau cu siguranta va face asta, va cita sursa daca este un blogger atunci cand o informatie de acolo ne intereseaza si poate sa faca mai citit ziarul.

Si mai cred ca pentru ziaristi, fie de presa scrisa fie de televiziune, ar trebui sa intre in fisa postului citirea blogurilor, acestea pot fi surse nebanuite de informatii, ponturi, idei publicistice.

Da !!! MARIUS TUCĂ

şi mai are texte minunate.

şi DA, eu nu pun etichete şi nici nu-l judec

şi DA, îmi place că-mi atinge din cînd în cînd sufletul şi că a reuşit să mă „oprească” la Jurnalul Naţional care este unicul jurnal pe care-l citesc constant, că am de ce !!!

***

***

SCAI, în timpul cinei adoră să citească suplimentele Jurnalului Naţional

Picture 092

21 de gânduri despre “Mă judecaţi ? … ridicaţi piatra, sunt AICI

          1. Nicu,
            în tine n-aş da nici cu verbe ;) doar te-aş ruga să mai uiţi din cînd în cînd, măcar o secundă din ele
            uite, îţi dau link dar o să ai de căutat să găseşti melcii …
            sper din suflet să ai timp
            http://poemix.blogspot.com/
            blogroll-ul meu îi ca mine, arici şi cireaşă amară, melc doar din cînd în cînd

  1. Chiar daca nu si-a schimbat parerea privind „masturbarea comuna” :P ? Sau doar pentru ca nu pui prea usor etichetele,batu-le-ar vina!

    1. Mira,
      n-ai să vezi la mine aşa ceva
      eu NU PUN ETICHETE !!!
      iubesc prea mult oamenii, ce-i de neînţeles în asta ?
      doar greu de crezut, unora … ştiu, sinceritatea se plăteşte … ca multe altele
      reiterez, fără să obosesc : a judeca pe cineva este păcatul suprem
      şi să fii sigură că ŞTIU ce spun, am proprietatea VORBELOR mele

  2. Dar l-am ghicit? Doar pentru ca pe-atunci incepusem sa-mi oglindesc …singuratatea..in doi si cu ce(l)a din spatele ecranului-cuplu de fortze …si-au tasnit vorbele…banalii de ieri,frustatii de azi,originalii de…poimane :)

  3. N-am intentionat asta,cel putin acum dar o mai fac,din pacate nu sunt o mare pacifista :P ,iata ca nu reusesc nici macar sa pozez…
    Nu-i cazul dar de ce sa ne temem ca ne-am manji de…parerea celorlalti? Se spala usor :D
    Te astept aproape in fiecare zi,seara sau miez de noapte,uneori nici nu-ndraznesc sa respir!

    1. Gabi,
      mie-mi trec supărările ca ploile de vară, vine cine ştiu eu … mă sărută şi-mi trece ;)
      mulţumesc de minunăţii, oriunde le găseşti mai adu-mi
      le pun într-un loc special, ai să le vezi de bunăseamă pe-aici

  4. si noaptea,ti-a ferecat gandul in tine,tacut,in turnul Bisericii cu Luna,negrul si auriul,umbra si limpezime,intuneric si stralucire, bezna si sclipire,”netraire” si simtire,toate in asternutul din turla…azi e maine

    1. bolund” este fix cum eşti şi mi-ar plăcea să rămâi, cred că-mi place maxim bolund :D
      trage-mă sistematic de urechi până se fac bretele
      p.s.- de 11 şi 5 a.m.- Şurda!, ştii ce? cre’ că-s patetică, şuie şi ambidextră de mâna stângă, scriind(?). nu mai bine tac io frumos şi-i las pă ăi de ştiu scrie să o facă? mă întorc la alfabetizarea prin, doar, citit. p.a.!

Lasă un răspuns

