CELLA, noaptea… ;)

Prietenii ştiu… am pui de POGONICI… Sunt iubită şi fericită, vi-l arăt şi vouă, că vă iubesc

În filmuleţ este mămica, vara trecută

Noaptea asta a venit pui mic… TANO  este gelos

Of, mă … îi iubesc

Vă plac iubirile mele?

Ti, sărută puii SONTANIEI şi sărută-le pe FLINA şi SOANA… spune-le: cî, le iubesc!



Picture 017Picture 005Picture 029Picture 030


6 gânduri despre “CELLA, noaptea… ;)

    1. Trex,
      a mea are mai mulţi dar mi-i aduce cu parcimonie
      tu realizezi cît îs de fericită ? m-a sărutat … îi aşa dulce
      da’ şi TANO … m-a umplut de zgîrîieturi … am nişte icioare de mare angajament
      oricum, desfid fustele … minunată noapte avem … bună baterie
      salută-l pe Radu :lol:

  1. Draga CELLA,mi-ai amintit de o intamplare de demult.O colega a gasit in gradina din spatele blocului niste arici pogonici mici cu mama lor.A adus un puisor la locul de munca si l-a daruit unei colege iubitoare de animalute.
    Dupa un timp,l-a redat padurii,din cate-mi amintesc.
    Am ceva pentru tine.

    1. Gabi,
      urît a făcut colega ta
      cum să iei unei mame copilaşul ?
      noi îi punem apă şi mîncare … mai greu este cu TANO care o haleşte dacă nu suntem cu ochii pe el

Lasă un răspuns

