Pauză, reinventar(e)iere

cella 2Oricum nivelul ridicolului ameninţă să depăşască „graniţele ţării” şi „cotele de avarie” ;)  aşa că STOP JOC !

Cine o să priceapă bine, cine nu, la fel de bine, oricum nimeni nu pricepe nimic din nimic şi mai toată lumea-i ori indiferentă, ori plictisită, ori se amuză copios ( nu mai puţin eu, vă asigur !!!)

Fiind o persoană care se exprimă, curent, mult mai bine prin viu grai,  habar n-am să „scriu”. So, transmit tot felul de mesaje aiurea şi rău fac, să-mi fie jenă,  :lol:

Cum ştiţi, cînd fac prostioare mă „bag în şedinţă”.

O să am una zilele astea şi apoi mai văd io ….

Îi valabilă şi aia cu ” OK, AM ÎNCERCAT  ŞI ASTA, LET’S MOVE ON”

Poate rămîn, poate renunţ, poate pun flori de cuc p-aici şi tuburi şi … chiar habar n-am.

Ce ştiu îi că mi s-a repetat atîta că-s criptică şi în toate felurile că … puii mei, m-am plictisit să-mi explic aproape fiecare literă. Da, recunosc, nimic din ce scriu nu-i adevărat. Numai ce AR TREBUI SĂ GÎNDEASCĂ cei ce citesc, că le scriu despre ei de fapt, nu despre mine. Despre mine în „profil”, ATÎT .

M-am amăgit că … nu, nu-i nimic, chiar nu-i decît VIRTUAL, gol şi aiureli. Nu-i genul meu, io chiar iubesc oamenii şi chiar îs serioasă.

Şi chiar cred în ceea ce fac. Aici nimic nu-i valabil pentru nimic, mi-s străine „jocurile” astea, nu-s de mine şi mă şi plictisesc că-mi iau prea mult din Timpul în care eu chiar TRĂIESC .

No, nici un bai, o pauză de reinvetare, inventariere, ŞEDONS AVEC … nu strică.

A, şi-mi dau şi două palme în oglindă. E bine, toată lumea-i mulţumită  ? :lol:

PRIETENII RĂMÎN PRIETENI, SO … NU INTRAŢI LA IDEI că n-aveţi de ce, voi, mă ştiţi ;)

Ştiţi că nu-mi torn zoaie în cap cu nimeni şi că nu răspund răului cu rău. De iertat, n-am cum că doar El are iertările. Sunt doar tristă, atît. Cumplit de tristă. Chiar nu meritam atîta rău, gratuit. Răul se întoarce singur, de unde-a fost trimis. Eu, vă trimit doar lumină. Atîta ştiu eu. Şi tristeţea mea imensă. Fiecăruia, după sufletul lui. Să fie primit !

CADOU !!! şi CADOU !!! … MERCI, DL V. !!!

28 de gânduri despre “Pauză, reinventar(e)iere

    1. Neliniştitu’
      io-s şi sadică, să mă ierte căţeii că-i iubesc de mor şi nu vreau să-i jignesc, pă „ăia” prefer să-i văd cum hămăie din botniţă, castratu-i prea omenos, nu-l merită
      cît despre ecarisaj, acolo îs născuti măi, atîta doar, „ei” nu-şi dau seama ;)

    1. Lucia,
      din păcate nu m-am rujat în viaţa mea, că-l mincam :lol: , iar de rimelat … rar de tot, îs prea bătrînă să mă „înfrumuseţez”, mă plac naturală
      Cu zîmbetele-i altă poveste, stau bine răuuuuu, am de dat : TONE !!! :lol: , prostia mea-i că le dau aiurea de cele mai multe ori. Da-s căpoasă, continuu neabătută, zici că-s personajul meu literar preferat „în tălpi”. Prostia la mine-i ŞI că nu realizez că „memele” se golesc de conţinut într-un ritm ameţitor :(

  1. Eeeee… acu’ pricep si eu ce ziceai la „dual”…

    Me gusta mucho degetelul tau (ok, stiu, poate fi poza oarescare de pe net, da’ daca eu cred asa, pentru mine asa e) si pup dulce…

    Acu’ vezi, de bine ce te-am gasit… Las’ ca noi comunicam oricum, nu?

    Ieri vorbeam cu niste prieteni noi si povesteam de ce scriem. Pentru ce, pentru cine… Interesant a fost ca fiecare, cu alte vorbe, a zis ca pentru el. Unul chiar nu a facut nimic „virtual” (blog, site, commmenturi zilnice), scrie cand are chef si unde are…

    Palme… da-ti, daca vrei, usurel, sa faci obrajorii roz – in caz ca nu erau deja bujori – si tot asa, sa ne arati unde sa pupam mai dulce.

    O vorba zoologica, scrisa unui prieten, alaltaieri: „Nu mor caii cand vor cainii”… Uneori ideile cresc si vor sa calareasca, noptile… Gandurile de poprit nu le pot tine…

    Mi-e mi-a crescut si mi-a ieisit pe gat si prin maini tot sacul si nu m-am mai oprit. Inca. Cine stie… que sera, sera…

    O joaca, tot. Intram si ieism cand vrem. Ca e dupa Vreau…

    Daca fac pentru mine, fac pentru mine. C’est ca! Fini!
    Ori, stii tu: Rien ne va plus!

    Acu’ de plida, mananc o inghetata „sandwich” – asa scrie. Daca vrei, te invit la pauza de inghetata. Ori ceai si cafea…

    Bune bucurii si tine-te in Frumusete!

    PS despre minte… sa povesteasca cine e in ea. Cine nu e, sa stea pe raza… Sunt destui, si ntr-o parte si-n alta.
    Ce rost are incifrarea zborului? Nici inginerii de zbor nici Tata pilotilor nu stiu cum a facut Johanatan Livingston.
    Cine e pe raza, vorbeste limba ei. Pam-pam!

    1. Mikka,
      aia cu degetul îs chiar eu :lol:, atîta doar: am rugat-o pe o prietenă de suflet, că io nu mă pricep, să acopere „sugestiv” ecranul :lol:
      eu, dacă scriu p-aici (că mă repet, NU AM VRUT BLOG dar l-am luat ca pe-o joacă cînd „l-am primit”) aş fi vrut să împart iubirea mea nesfîrşită de oameni cu oamenii. Atît !
      doar că nu găsesc totdeauna „calea” spre ei :( şi mă învinovăţesc mereu, doar pe mine. Pe ei îi iubesc, ei nu ştiu ori nu le pasă, mă rănesc şi asta n-ar fi nimic, le trimit înapoi gînduri luminoase şi mă rog pentru toţi să primească lumina. Şi ei rîd şi cred că mă manipulează ca pe o păpuşă de cîrpe. Sunt tristă că nu le pot spune, „ştiu, vă cunosc, am cunoscut mii ca voi”. Of, îigreu cu oamenii, uneori … dar şi minunat. La porţi închise doar baţi, primeşti ce ţi se dă … chiar şi ură nemeritată. Eu sunt împăcată cu toate că ştiu să-mi fac viaţa frumoasă. Atîta doar, mi nesfîrşită milă şi-s tristă pentru cei săraci de sentimente şi care se împotrivesc îndîrjiţi propriei lor evoluţii, aceia care refuză cu îndîrjire să se iubească pe ei …

      1. Oaaa, esti chiar tu! Pup si mai tare! Mai ales „sugestia!”

        Stralucitoare draga stea, nu te-ntrista…
        Am avut langa malul multor ape plansul acesta. Pe urma am inteles.
        Daca vrei, si iara daca vrei. E doar asta. Ce vrei. Lumea intelesurilor se lasa desfacuta din cand in cand, spre indranzeti si norocosi.
        Uite, putem sta, asa amandoua, pe banca, si bea cafea sau sorbi nectar.
        „Stiu, va cunosc, am fost ca voi”… Tristete, cand suferinta musca si nu poti sa o iei tu in locul lor. De obicei, cei mai dragi, cei mai apropiati (sau departati, dar cei mai dragi…).

        Am numit-o candva „Tristetea alergatorului de cursa lunga”, dupa numele fimului.

        Dar prea mare e asta, Bucuria! intr-o zi am rupt perdeaua si am iesit. Au cazut pe jos toate cuvintele lor. Mie imi era prea plina inima. Acolo, pe inima, direct pe inima deschisa, saruta-te tot timpul…

        Aceluiasi om drag, de care iti spuneam pe „dual” i-am pus acum vreo zece ani intrebarea: „Cum sa fac pe cel mai drag om, care e in minte, sa priceapa intr-un fel minunatiile inflorite in inima mea? Cel mai drag… Sa se bucurie si el”.
        Omul meu de lumina, care ne invata, mi-a spus: „Nu poti”.
        Atunci respirul s-a oprit in mine.
        „Nu poti”, a zis el. „Doar traieste-ti fumusetile. Vazandu-te mereu asa, daca va vedea cu adevarat, va veni, intr-o zi sa te intrebe cum faci. Ori daca faci ceva. Altfel, nu poti. Stiu.”

        Mult timp am avut umbra, peste bucurie. Apoi am inteles. Langa mine au venit cei care vedeau. Impreuna avem drumul pe raza.
        Uite, asa, cu tine, cu alti calatori.

        Despre cei de pe alte drumuri…Lucrandu-mi popriile indarjiri, am inteles indarjirile lor. Daca se alatura drumului, bine. Daca nu, iarasi bine. La urma urmei, totul e joc… Oricum ar parea el.
        Da’ tu stii toate astea. Sa ne bucuram, asadar! E soare, vineri, si frumos! Si suntem vii!

        PS Si eu scriu, printre si chiar in randuri, pentru oameni dragi. Si pentru unul anume. Care inca nu vede. Dar cred cu obraznicie si nebunie ca intr-o buna zi…

        1. Mikka,
          chiar ştiu că le-am şi trăit, exact cum le descrii :lol:
          şi chiar şi „omul” a venit, văzînd nu arătîndu-i eu, deci … crede !!! se va întîmpla negreşit
          am văzut şi la tine pe unii care încercau să arunce cu pietre în apele tale limpezi … atîta doar, n-avea de unde să ştie că pe noi nu are cum să ne tulbure aproape nimic. Avem lumina în noi, n-avem cum fi altfel … eu mai am tristeţi că-s prea plină de iubire … şi neputinţa mă amărăşte uneori, vrea să mă învingă.Important este că ştiu cum şi ce mă ridică … pe drumul meu este doar lumină, umbrele nu mă mai ating de mult, doar amintirile întristărilor

          1. Asa, draga mea… Draga dragoste…
            Avem lumina în noi, n-avem cum fi altfel…
            Exact asa.
            Tulburari mai sunt, dar sunt ale mele. Umbrele mele, venite sa-si ceara transmutarea in lumina.
            Ah… ascult acum…Querer como (te) quiero …A iubi asa…

            Ma bucur de toate si iti multumesc pentru lucrarea ce ai facut-o si o faci cu tine. Facand drumul pentru mai multi, mult mai multi…

            Pun in seara asta vise in lumina si pentru tine.

            Drumuri bune, umplute de lumina, draga mea!

  2. uff iara ii bai pa plaiuri bihorene.Api tu fata numa amu am vinit de acolo nu ma face sa viu iara sa-ti bag mintile in cap :) de pierdut nu pierzi vremea. ca doara stii ca noi de nu era netul aista nu ne stiam. no bine dara si amu t-oi mai spune oarece.de aistia am avut si io si mai dau si io cu bata in balta neintentionat api pantru atat bai sa ne lesi tu de izbeliste api sa poate.asa cum am scris intr-un post ca aista-i mijloc de refulare in primul rand. io cred ca ne face bine la…ten. ase ca daca-i cazul pun si io degetu’ langa a tau si le aratam noi.. si stai si nu te tat reinventa atat ca n-om mai stii cu cine stam de vorba. bine dara

    1. Codeus,
      stai liniştit dragă, „ai mei” intră direct în spam că mi-au pus prietenii nuş ce chestie p-acolo :lol:
      am vrut să le şi spun prin viu grai, no, acuma-s liniştită
      stai şi tu liniştit, minţile mele-s la locul lor şi stau bine acolo :lol:
      asta a fost aşa, un avertisment pentru „cine zice ăla este”, o glumă, io mă reinventez mereu … îs femeie şi-s fandosită ;) trebuie să fiu mereu nouă pentru cine mă iubeşte, să nu se plictisească … chestii „de-ale fetelor” ;)
      merci oricum de vorbă bună şi grijă

  3. Te revolti si-n somn,sibilico :) de-acolo din mintea Ardealului,de-a „ute popa,nu e popa?”,vrei sa „ne” lasi pe alte carari incrucisate,intre inima si jar,mda,e bine si multumesc si eu dar cu cate-un gand fie si pamfletar :) ramai datoare pentru ca iubesti oamenii…Si Ei pe tine!

    1. Mira,
      repet :lol: eu am probleme doar cu mine, mereu … că nu iubesc prea mult, că nu ştiu cum să fiu destul de bună, că nu-s destul de frumoasă, deşteaptă şi devreme-acasă, de-astea ;) … că nu ştiu comunica, ori nu pot, că îmi fac vise despre oameni şi ei mi le transformă-n coşmaruri temporare
      şi : NU LAS PE NIMENI !, am spus clar, ori îs iar criptică ? PRIETENII SUNT AICI ŞI ÎN SUFLETUL MEU
      deci : nu plec nicăieri, doar mă reinventez, îmi fac un inventar de iubire să văd cum stau, cu oamenii şi iubirea mea de ei
      problema-i că eu sunt periculos de sinceră, aproape ca şi bărbaţii … şi ăsta-i un mare defect, nu sunt mulţi care să-l ierte ;)

  4. Cand stiu cu ce viteza zbori nu pot sti unde esti si cand stiu unde esti nu am cum afla fulgeratoarea-ti viteza (dupa Heisenberg,adaptata de mine pentru tine ).Pup :)

    1. Maminineta,
      nu pot decît să regret, lucruri rele se întîmplă peste tot. Nu ştiu de ce şi la mine care n-am făcut rău nimănui iar cînd, omeneşte, am greşit mi-am cerut iertare. Îmi cer iertare şi acuma, nu am ce să-ţi explic, răul este inexplicabil :( este o seară tare tristă pentru mine, te rog să mă ierţi, atîta pot spune acuma

  5. Am vazut,asta noapte si sunt dezamagita!Nu pricep,ai luat-o peste nas,cel putin nepoliticos,fiecare sa-si poarte afirmatiile,fie ele si rautati.Ce-ai putea face direct impotriva…pelerinului,nu te poti descotorosi de El,nu-l poti arunca afara dupa ce-ai adus lumina in El :) Ai creat acces,ai lasat sa curga si i-ai permis sa se produca,cu voia sau fara voia Lui,ca un rau curgator,fara sfarsit,un continuum,Cel care-a dat adevarul de la sine…Nu stiu,n-am intrat pe chat,nu escaladez la nivelul…ma rusinez,s-o mai faca si altii dar fiecare pe barba lui ;P

    1. Mira,

      lasă, mai bine să nu vorbim de lucruri pe care nu le înţelegi şi mai ales nu le ştii … să ne vedem de-ale noastre, în lumină, noaptea a trecut, este ZI, peste toate

  6. Ma ierti,nu stiu…clepsidra…s-a rasturnat, semnaleaza acronic,se scurge nisipul si-i vant,pe-aci vine furtuna!?

    1. Mira,
      N-am de ce să te iert, clepsidra se răstoarnă doar la terminarea nisipului … nu-i nici vînt şi furtuna a trecut, este soare, de după furtună :lol:

Lasă un răspuns

