Timp, stai…

Zi, noapte, zi, noapte …m2k8 021

ce-i timpul? habar nu am…

oamenii spun, despre… că este o convenţie; să avem la ce ne raporta,  trăind. O fi…

Habar nu am.

Ocupaţia mea este iubirea, visul, umplutul clepsidrelor, doar ştiţi…

da, pe aici, printre voi, cu voi… Cu Îngerii mei, mereu… Iubindu-vă.

Nici nu ştiu şi nici nu mi-a trebuit vre-o dată să ştiu. Eu, doar simt.

Ştiu că nu-i în regulă dar eu nu am reguli decăt pentru Îngeri. Şi ei sunt singurii  care mi le fac pe ale mele. Mă ceartă, despre uitare .

În rest, trecătoare prin dimensiunea violet… Cu „de ce”-urile mele, despre mine, despre voi, despre noi…

Poate ne-am mai întîlnit, poate…

Am multe amintiri, din viitor, şi asta mă încurcă cel mai mult…

Amestec între ele ceea ce spuneţi voi… trecut, viitor, prezent…

Cuvintele, vorbele, sufletele, visele…

Viaţa… dorul de acasa mea…

Curînd, Îngere…

Cuburile colorate vor o spirală…

Să poată pleca… acasa voastră este  plină de frig,  uneori,  iar eu… nu am atîta căldură, totdeauna, mai plîng şi o pierd fără de rost, sunt printre voi, doar un om.

Tac mult, sunt de prea puţine sentimente pe-aici… „pe tăişul securii trecînd, o furnică”.

Încă nu vă ştiu culorile… nu vă simt sufletele, mă împiedic mereu în oximoroni…

Of, Îngere, iartă-mă, asta nu trebuia să o simt, am să fiu bună, sărut toate muşcatele şi nu plîng … îmi trebuie căldura astăzi. Toată, şi ceva pe dedeasupra.

TREX, astăzi sunt pod legînd maluri de suflete, nu mai ai port azi, corăbiile sunt în larg…

Simţi cum îţi suflă sufletul meu în vele? Du-te, încearcă să fii fericit… şi mai ales, nu uita să trăieşti aşa cum ştim noi… eliberaţi de minciună, suntem cei mai liberi dintre visători…

SĂ FII FERICIT OMULE !,

să nu uiţi că timpul nu există, doar noi, TRECĂTORII…

trece-te cum te ştiu eu, aşa cum mi-ai venit din viitor… aşa cum o să-mi rămîi

LA MULŢI ANI,OM FRUMOS !!!

ADDENDA : PENTRU NOI TOŢI, ŞI PENTRU MINE  ;) :lol:

44 de gânduri despre “Timp, stai…

  1. LA MULTI ANI, Trex si sa-ti cresti florile din gradina mereu spre soare!
    Draga CELLA, meriti o reverenta si o stransa imbratisare pentru tot! Esti minunata! Nu e greu sa fii „pod legand maluri de suflete”? Se apropie noptile albe si podurile peste Neva se inlata spre cer…
    O noapte binecuvantata de corul ingerilor!

    1. Cora,
      nimic nu-i greu cînd iubeşti oamenii
      iubirea ţi se întoarce înmiit, crede-mă, este „ceva” verificat :lol:
      mulţumesc, noapte minunată şi ţie

  2. La multi ani, Trex! „poate ne-am mai întîlnit, poate … am multe amintiri din viitor şi asta mă încurcă cel mai mult … ” – frumos spus, Cella!

    1. Neliniştitu’
      face n-ai grijă, cînd o ieşi din boschetu’ unde lăcrămează, nemernicu’ :lol:
      Trex, las’ mă că şi io am pişat ochii, ţi-am dat-o înapoi, să vezi ce bine-i :-P

    1. al2lea,
      cine să se ia, am şi io unul, n-aş îndrăzni :lol: :lol: :lol:
      noi ne luăm cu ei, nu de ei, ne place să băgăm bîzăăăăăăă
      tot timpul o muşcăăăă :lol:

      1. Am vrea noi…. Numai ca am citit postarea ta si mi-am amintit de Corina Chiriac si slagarul asta vechi de prin anii 70. Eram copil mic si auzeam melodia asta de multe ori cand mergeam la meciurile lui F.C. Bihor la Oradea. Faine vremuri au fost… De-am putea intoarce timpul….. :)

          1. Dar intr-un cotlon al sufletului tot salasluieste dorinta asta,chiar daca e irealizabila.De aici diferentele intre oameni:unii iau viata ca atare,altii vor sa o traiasca intens iar altii se lasa in voia sortii….

  3. Greu sa patrunzi prin hatisul prieteniei cu stagiu vechi,intotocheate replici,ce mai,va stiti si va cunoasteti,n-am loc ca-s prea dodoloatza ;)

  4. CELLA,
    cine sunt picaturile”””din poza aceea,ca de nu scria 2008 pe ea as fi zis ca esti tu in brate la tatal tau (inchipuieti unde ma duce mintea pe mine??? :D )

  5. Draga CELLA,am aflat si eu intamplator ca a fost ziua de nastere a baiatului mandru de fetita lui!Ii urez si aici La multi ani!
    Doar cineva din lumea violeta poate simti ca tine si cred ca doar putini isi pot exprima prin cuvinte toate aceste trairi.
    Oare ce caut eu pe aici?

Lasă un răspuns

