DAR = a dărui bucurie din bucuria primită

Şi a fost 999 = EU

fiind încredinţată, ştiinţific şi argumentat dar şi intuitiv, că TEORIA RESETĂRII TIMPULUI  nu este întîmplător revelată în zilele pe care tocmai le trăim sunt în continuă pregătire, vigilentă la toate cîte se petrec şi cîte mi se dezvăluie conştientă fiind de locul şi rolul meu, nesemnificativ.

Nu puteam trece cu vederea nici comentariul cu numărul 1.000

Am mai spus, nu cred în coincidenţe, spun că  „este felul lui Dumnezeu de a semna anonim”  .

Darul meu pentru comentariul 1.000 este CĂLIN POP şi CELELALTE CUVINTE … sunt orădeni de-ai noştri de  care sunt legată prin fire de iubire împletite de un Călin care mai există doar într-o trecută şi minunată poveste

Dăruiesc orice o să ceară cel/cea care o să pună comentariul care răstoarnă clepsidra … al meu a fost 999

Nu-mi cereţi decît ce pot oferi, mă cunoaşteţi  ( ? )  ;)5978

ADDENDA : 12.06.2009

– CINEVA ÎMI INTRĂ ÎN MAILL – ORICE MAILL VENIT DINSPRE MINE ROG SĂ-MI FIE SEMNALAT, ESTE FOARTE POSIBIL SĂ NU FIU  „EU”

– CINEVA POSTEAZĂ PE ALTE BLOGURI  TRIMIŢÎND LA MINE – NU SUNT  „EU”, DEZMINT PUBLIC ORICE POSTARE NEVERIFICATĂ FĂCUTĂ CU NUMELE MEU ORI ÎN NUMELE MEU

– CINEVA „PERSONAJ COLECTIV” – MI-E LEHAMITE !, sentiment pe care nu îl cunoşteam aşa cum nici ura nu o cunosc, sunt doar tristă, „acolo” este foarte frig … eu, doar visez, acolo unde sunt eu se ajunge greu, spre deloc şi doar prin iubire …

sunt şi rămîn doar ceea ce sunt : EU !!!

DAR II – este VINERI, totu-i bine, îmi este la fel de leneeeeeeeeeee, sunt la fel de egală, cu mine însămi, însumi şi-a luat vacanţă … era sastisit

DAR  III – pentru prietenii noi ai blogului şi, cine poate şti, ai mei :lol: cu precizarea că  „Rîsul este un dezinfectant de origine divină, cu condiţia  să rîzi întotdeauna la timp înainte de a se întinde infecţia”  – Octavian Paler, desigur ;)

Picture 010Picture 011





16 gânduri despre “DAR = a dărui bucurie din bucuria primită

  1. CELLA,
    esi bine, draga mea?Ce-i cu substituirea asta?Imi pare rau ca cineva te intristeaza,dar cineva nu conteaza.Weekend placut si spor la citit,ca pe ploaia asta…nimic altceva nu merge :)

  2. CELLA draga, frumos bilant de comentarii ai implinit!
    Si mai spuneai despre blog ca ar fi lenes rau :)
    Mi s-a facut dor sa desenez cu creta colorata pe asfalt un castel cu 1000 de turnulete si tot atatea stegulete, pentru a-ti saluta vapaile sufletului si sclipirile de gand.
    In rest, ce e val ca valul trece, doar CELELALTE CUVINTE, cu adevarat ale tale, CONTEAZA!
    O zi minunata, originala si plina de culori pastelate, ca tine!

  3. Imprevizibila viata,imprevizibila traire,imprevizibila integrare in incaperi cu situatii nebanuite,cu oameni care se incolacesc in spatiul tau ca vrejurile iederii,izbanzile,iesirile la suprafata,cuvinte care zboara,speranta de mai bine,nadejdea unui tel ce-ai vrea sa-l atingi si nu te lasa sa te risipesti…O urma de durere,cu radacini in iubire,dare de bucurie,cu radacini tot in iubire,o dara scrijelita de talent neostenit,de multe,multe-„999”,unele mici,altele mari,multe frumoase…ale tale,insa,sa nu ti-le stie nimeni…nici amaraciunile,nici lipsurile,,nici clipele in care ti-ar putea fi rusine de tine insati.Iti ajung tie si cu siguranta doar tu te chinui sa le imparti,sa le impaci pe toate…Zbuciumul Luptei iti apartine numai tie iar Victoria,cred c-o vom savura toti aceia care-ti sunt musafiri :)

    1. Mira,
      pentru că nu te ştiu, te ştiu ?, fac o excepţie : îţi răspund la postarea aceasta la care nu am să răspund niciunuia dintre PRIETENII MEI de blog, ei mă cunosc, le răspund personal fiecăruia respectîndu-i prea mult şi de prea multă vreme ca să nu o fac ;
      aşadar, Mira : iubirea este totul, că o recunoaştem ori nu ea există şi fără de ea nimic nu se poate construi; în ce mă priveşte o am şi nu mă sfiesc să o spun, vreau să cred că am proprietatea termenilor şi suficientă experienţă să spun nu să vorbesc :lol: Ruşine cu mine nu îmi este, nu ştiu ce-ai vrut să spui cu asta dar atîta vreme cît îmi asum ceea ce sunt, ştiu să-mi cer iertare, la rigoare să prezint scuze ;) sunt om, greşesc, am fost mereu prima care mi-am recunoscut întotdeauna greşelile şi nu am pretins că aş fi ceea ce nu sunt ; fiecare cuvînt din „om obişnuit …. ” este adevărat, asta sunt : un om între şi printre oameni;
      nu am a mă justifica, cine mă acceptă aşa cum sunt bine, cine nu … drum drept şi lumină :lol: orice argumente-aş avea nu o să mă preţuiască nicicînd, eu, n-am nimic nici de pierdut şi nici de cîştigat … vînare de vînt
      nu mi-am dorit şi nu mi-am făcut „blog”, îl păstrez deocamdată aşa cum este pentru cîţiva oameni care au devenit importanţi în viaţa mea, dincolo de iluzoriul spaţiu virtual, scriu pe-aici doar să le dau pretextul de a mă găsi din cînd în cînd, atunci şi dacă o vor … totu-i zădărnicie, eu nu duc lupte şi nici nu am nevoie de nimic …
      poate îţi place unul din Îngerii care mă vegzează în călătoria, sper, scurtă în dimensiunea aceasta către acasa mea, el spune în Autoportret într-o oglindă „Esenţiale sunt ţelurile pe care ni le-am propus. Nimeni nu l-a putut opri pe Don Quijote să ia cu asalt morile de vînt. Nici rîsetele, nici realismul celorlalţi. Nu cunosc un exemplu mai clar că poţi fi un ratat fără să fii mediocru, că o viaţă poate fi împlinită nu numai printr-o reuşită, ci şi printr-un eşec.” (O.Paler)
      Victoria nu are nimic de-a face, importantă este lupta cu mine însămi, în iubirea de oameni şi tristeţile mele despre ei

  4. Iti multumesc ca m-ai bagat in seama :”> si te asigur ca nici o clipa n-am intentionat sa-ti rastalmacesc simtirile.Te-am intalnit intamplator pe aleile verzi din gradina Elisei, unde-mi cautam ragazul sa respir un alt aer…si ca in viata,mergi de cele mai multe ori pe calea care ti se deschide;rareori o apuci pe unde vrei!”Nu mi-au lipsit tintele false si entuziasmul naiv”pentru ca „Ceea ce nu traim la timp,nu traim niciodata”.Ma-ntrebam, la-nceputuri,citindu-te,cand te vei ” asterne”,poate ai si facut-o dar cum sa te gasesc…Apoi,ai tasnit pe intervalul himeric si mi s-a parut firesc.Constat cu placere ca Ingerul din satul ardelenesc te-a „invatat ca este greu sa-ti dai seama unde se trage linie intre a fi amabil,a nu ranii oamenii si a-ti sustine parerea” si mai ales „Ca doi oameni pot privi aceleasi lucruri dar pot vedea total diferit”.Sfarsit de saptamana linistit,oradeanco :-h

    1. Mira,
      nu ai a-mi mulţumi pentru nimic, eşti binevenită aici ori de cîte ori ai să vrei
      vorbesc cu oricine îmi acordă răgazul de a intra în locul ăsta fie şi pentru o singură dată
      dacă mă ştii de la Eliza eşti prietenă, acolo este unul din leagănele mele de linişte şi pace
      eu îţi mulţumesc, să vorbeşti ori de cîte ori vei vrea, sunt acum într-o perioadă puţin învolburată dar te asigur că îmi revin repede, am „metode specifice” ;) de regenerare Îngeriimei mă protejază de multe :lol: … şi fii atentăl la „semne” ;) las,pentru prieteni mereu în postări,ei ştiu :lol:
      sfîrşit de săptămînă plin de linişte şi ţie, sunt aici, poţi veni cînd doreşti

  5. N-as vrea sa fiu cerc si nici patrat, sunt forme perfecte si irationale… Spirala , da , as vrea sa fiu, sa scot nemarginirea din mintea mea ingusta …

Lasă un răspuns

